Vakantiehuis Ház

2008

PRACHTIG LANDHUIS bij TISZAMEER

JITSKE
9-8-2008

Prachtig landhuis (poestahuis) met zeer grote omheinde tuin. Zeer rustige ligging, aan einde van doodlopende straat. Slechts 2 km van Tiszameer. Prima service. Ten zeerste aan te bevelen gezien gunstige prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijke dorpbewoners. Zelfs TV-Vlaanderen aanwezig. Prachtige moderne keuken en nette kamers. AANRADER !

Gereisd Met partner in augustus 2008

Vakantiehuis info

• AdresSzécheny ut
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Ház

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ház in Tiszaderzs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ház zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.