Sorteren

Reviews over Tiszaderzs

Rustig dorpje waar de tijd heeft stilgestaan.

Zilvester
    11-3-2017
    Dankzij de fotozoektocht ( van Tisza Lodge) het dorpje op een hele toffe manier kunnen ontdekken, echt de moeite waard! Onderweg enkel vriendelijke en behulpzame dorpsbewoners tegengekomen. Er is een kleine supermarkt, een paar café's, een snackbar, een postkantoor, een winkel voor visgerei, ... Centraal gelegen voor allerlei uitstappen. Het dorp heeft een haventje maar geen strand, maar dit is niet ver (6 km) en je kan er ook met de fiets naartoe als je de auto graag eens laat staan.

Lieflijk dorp waar de tijd heeft stilgestaan.

Francisca
    20-1-2017

Rust! Natuur! Ruimte! Gastvrijheid!

Er is een kleine supermarkt, snackbar, verschillende café's en een haventje.

Ideaal gelegen om een wandeling of fietstocht langs het Tisza-meer te beginnen maar ook voor een dagje strand aan de Attila baai in Abádszalók op 6 km.

Het dorpje is ideaal gelegen voor allerlei interessante daguitstappen met de wagen.

rustig

Paul en Linda
    4-10-2015
    Tiszaderzs is een rustig dorp, op 3 km van het Tiszameer. Het is een leuke wandeling van het dorp naar het meer. Er is niet echt een strand, want je zit aan een meer in het gras. Je kan in de omgeving van het dorp nog mooie wandelroutes en fietsroutes uitstippelen. Het dorp ligt centraal van enkele grotere stadjes aan het Tiszameer zoals Tiszafüred en Abàdszalok (8 km). Je kan er ook op het Tiszameer bootje varen, of wandelen op de dijk rond het meer. Je kan lekker uit eten gaan in deze stadjes. Er is een "Eco centrum" in Poroszlo (op 27 km) waar je de lokale fauna & flora kan gaan bewonderen.

Super

Moriaux Hans en Tielemans Hilde
    26-4-2015

Wij moeten de streek nog volop ontdekken maar wat we zagen

beviel ons goed.

Prachtige natuur en rust vind je hier.

yvonne konings
    2-11-2014
    Mensen die houden van de natuur en willen ontstressen zijn hier op hun plek. Ook vogelspotters deze tijd van 't jaar voor de kraanvogeltrek.
Tiszaderzs scoort een 8,9 uit 10, op basis van 28 reviews