Sorteren

Reviews over Tarcal

Így néz ki egy európai szálloda

Pátkai András
    3-3-2015

Igaz, nem egy olcsó hely, de az árért mindent megkapsz olyan szinten, mint az un. menő nyugat-európai szállodákban.

Étkezésben, szolgáltatásban, elhelyezésben.

Luxueus genieten in het Tokay Wijngebied

Kinga Horváth, Amsterdam
    22-8-2010

In augustus 2010 hebben we tijdens een tocht door het Tokaj (Tokay) gebied in dit geweldig hotel overnacht. Op 8 km afstand van het stadje Tokaj en de door Unesco beschermde wijnheuvels ligt dit mooi kasteelhotel. De kamers zijn prachtig ingericht, mooie zwembad. Iedere avond om 18:00 kan een wijnproeverij in het hotel worden geboekt. De bediening is professioneel, echt de vier sterren waard. Op het terras wordt er lekker eten (hun foie gras is een aanrader) met wijn uit eigen kelder geserveerd. Kortom, als iemand het Tokay gebied bezoekt (in Tokaj zelf relatief weinig keus qua hotels) dan is dit hotel een uitstekende keus.

Tarcal scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews