Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

19 Reviews over Veranda Haz

• 10Martijn05-09-2021

Kan niet beter!

We zijn hier met vrienden geweest en we hebben een fantastische vakantie gehad! Heel erg gastvrij ontvangen en het huis was dik in orde, alles was aanwezig. Er zit ook een grote tuin met zwembad achter waar we gebruik van konden maken. Verder hebben we veel leuke activiteit kunnen doen, zowel op als rond het terrein. Een ritje met de UAZ is een aanrader! Vanuit het naastgelegen dorp vertrekt er een bus waarmee je voor weinig geld naar Budapest kan worden vervoerd. Leuk om een of meerdere dagen te doen.

Ik zou zeker terugkomen hier!

• 10Lars04-09-2021

Top vakantie!

We hebben een super vakantie gehad bij Veranda Haz! Zelfs op deze redelijk afgelegen locatie hebben we ons toch prima kunnen vermaken met een hoop leuke activiteiten, zoals zwemmen, schieten met de buks/pijl en boog & een ritje met de UAZ. Wat echt een aanrader is. Ook zijn we een dagje naar Boedapest geweest wat met het openbaar vervoer goed te doen is. Kortom, top vakantie!

• 10Karin03-08-2021

Geweldig, een echt vakantie gevoel.

Ik ben samen met mijn dochter van 15 via Duitsland en Oostenrijk naar Hongarije afgereisd. Zeer welkom en gastvrij ontvangst. Gedurende de week stond het appartement en de tuin met zwembad tot onze beschikking, inclusief de kruiden en moestuin. Heerlijk verse munt thee en tomaten en komkommers. Niets moet, alles mag. Dochterlief heeft een lichte verstandelijke handicap. Waar ik voorheen nogal eens tegen wat onbegrip aanliep kon zij zich hier prima vermaken en werd volledig in haar waarde gelaten. Eigenaren doen veel moeite om het je naar de zin te maken. Echt TOP! Er is genoeg te zien in de omgeving. Vergezichten zijn prachtig en Boedapest de moeite waard. In ons geval een beetje heet maar klagen doen we zeker niet. Kortom ... voor herhaling vatbaar.

• 10Familie Kreeft09-08-2019

Thuiskomen in Hongarije

genoten van een prachtige vakantie. Veranda Haz is een perfecte uitvalsbasis voor dagtrs richting Boedapest, Eger, Slowakije etc.. Bovendien een heerlijk huis met geweldig zwembad in de rustige omgeving vaneen klein dorp. De gastvrije eigenaars kunnen je bovendien nog verrassen met erg leuke activiteiten als boogschieten, rit door de heuvels met een legerjeep en er is ook een buitenoven Voor pizza’s.

Al met al een aanrader!!!

• 10Eric05-08-2019

Super relax van niets moet en alles kan er

Dit jaar weer 14 dagen geweest om nu weer een ander gedeelte van Hongarije van hieruit te bezoeken afgewisseld met lekkere relax dagen rondom het huis, in tuin en/of zwembad en 2x in thermaal baden. Het was weer fantastisch door het mooie weer de gastvrijheid van Marry en Marcel en zijn vonden het weer jammer dat we weer naar huis moesten. We gaan zeker nog eens terug daar er nog hele mooie plekken zijn te bezoeken. Marry en Marcel hebben hier heel veel info en tips over. Kortom een aanrader zeker ook de ritjes met de UAZ zijn super.

• 9Schmidt, Torsten & Sabine21-10-2018

Hervorragender Urlaub mit vielen Erlebnissen.

Ursprüngliches Ungarn mit natürlicher Umgebung, toller Natur einer super Unterkunft und netten freundlichen Gastgebern, die keine Wünsche offen ließen. Die Entfernung und Anbindung an die Hauptstadt Budapest war selbst mit dem Bus ohne Probleme möglich. Wir hatten unterschiedlichste Freizeitmöglichkeiten angefangen von Pool, Trampolin, Bogenschießen, Fahradfahren und einem Ausflug mit einem ehemals sowjetischen Armeejeep in die umliegenden Berge. Uns fällt nichts negatives ein, bis auf vielleicht im Ort zu Fuß erreichbare Einkaufsmöglichkeiten. Mit dem Auto jedoch in nur 10 min im nächsten Ort. Alles in allem ein wirklich toller Urlaub. Gerne wieder.

• 9Eric21-09-2018

Een perfect vakantie verblijf,

Ruim 2 weken geweest, nadat we in 2017 er 5 dagen waren ivm de GP. Torn was t ons zo goed bevallen dat we nu weer zijn gegaan. En het was weer een zeer goede vakantie. Rust afgewisseld met daagjes weg. Het huis met tuin, zwembad, omgeving zijn perfect om tot rust te komen en met alle tips die Marry en Marcel hebben is er genoeg te zien in de omgeving op redelijke rijafstanden. Hele leuke en oude stadje! Ook de ritjes met de UAZ waren elke keer weer erg leuk. Kortom een aanrader dit verblijf!

• 10Familie Garritsen11-08-2018

Geweldig! Wat een heerlijke plek!

Wat hebben wij genoten van onze dagen op deze plek! Ons verblijf van 5 dagen was veel te kort. Prachtige natuur in de omgeving, een mooi huis met heerlijke veranda. Marry en Marcel zijn zeer gastvrij en hebben goede tips voor activiteiten in de buurt. Onze tienerzonen hebben ontzettend genoten van de ritten met de Russische legerjeep, het boogschieten, het zwembad en de omgeving! Locatie ligt wat afgelegen, dus je hebt wel eigen vervoer nodig om erop uit te kunnen.

• 9Schmidt, Rainer18-07-2018

Wir hatten einen wunderschönen urlaub

Sehr gut für ruhe Natur und Abgeschiedenheit, trotzdem Eger, Budapest und matrasgebirge gut erreichbar, sauber und freundliche ver Mieter, wir fahren wieder!

• 10Atty23-05-2018

Dit is écht vakantie

Wat hebben wij met onze vrienden genoten van dit huis! In een prachtige omgeving in de heuvels van noord Hongarije. Het huis ligt in een klein dorpje waar het heerlijk rustig is. Het huis is van alle gemakken voorzien, heeft een mooie veranda waar het heerlijk toeven is als het echt warm weer is. Een schitterende tuin met overal zitjes op zon en schaduwrijke plekken. Ook is er een lekker zwembad aanwezig om even af te koelen. Helemaal top waren de gastvrouw/heer! Alles kun je ze vragen. Tips voor stedenbezoekjes of mooie boswandelingen. Hoogtepunt was een rit in de UAZ door de bossen en een echte Hongaarse maaltijd ; de körpölt, gebrouwen door de mannen in een mooie stoofpotje op een open vuurtje. Het was een heerlijke week!! Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en de gezellige tijd die we daar hebben gehad!

Vakantiehuis Veranda Haz info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)