Hotel Park Hotel Pelikan

Hotel Park Hotel Pelikan
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hotel Pelikan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Park Hotel Pelikan in het Nederlands

Prima hotel voor de zakenreiziger

Kees
22-8-2009

Hotel Pelikan is een gewaagde combinatie van oud en nieuw. Een oud kinderziekenhuis verbouwd tot hotel met aan het oude gebouw nieuwe delen met het restaurant, de entree en het zwembad in glas en aluminium

Zeer aangenaam hotel, mooi zwembad en uitstekend restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hotel Pelikan in Szombathely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hotel Pelikan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Hotel Pelikan scoort een 9.4 uit 10 op basis van 3 reviews.