Camping Diófaház

Camping Diófaház
9,4

5 reviews over Camping Diófaház in het Nederlands

Zeer fijne vakantie gehad!

Inge
4-10-2013

Met maar twee weken vakantie in het vooruitzicht hadden we bij voorbaat deze minicamping uitgezocht om op te verblijven. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Het is een kleine en knusse camping waar we erg leuk ontvangen zijn. Het personeel is vriendelijk en de camping is leuk aangelegd met appel, peren en pruimenbomen. Genoeg te doen ook voor onze dochter van 4, een trampoline, zwembad en wat schommels. De camping ligt ook centraal voor veel leuke uitstapjes. Één minpunt waren de diverse camera's op de camping waardoor we wel eens het "big brother is watching you" gevoel hadden. We gaan er maar van uit dat het voor onze eigen veiligheid was ;-). Voor de rustzoeker die geen grootschaligheid wenst is dit in iedere geval een heerlijke camping om op te vertoeven.

komen er zeker nog terug

willy.naert
23-8-2013

zeer mooie kamping en vriendelijke uitbaatster,ze geeft alle inlichtingen

veel schaduw en heel netjes sanitair.

Fijne plek om te vertoeven, ook voor kinderen

Berrie en Nellie
23-6-2013

Onze nederlands sprekende gastvrouw was erg vriendelijk en behulpzaam, zorgde iedere morgen voor een heerlijk ontbijt. Gaf tips over bezienswaardigheden en uitstapjes in de omgeving, over restaurants, regelde een huifkartocht en leerde ons goulashsoep maken.

Omgeving is erg mooi, het eten en de wijn smaakt er goed.

Voor ons zeker een rede om nog eens terug te gaan

geweldige plek, zeer gastvrije ontvangst

francien
13-5-2011

Hongaarse eigenares spreekt ook Nederlands. Heeft goede contacten in dorp, o.a. horeca waardoor korting mogelijk is bij diverse restaurants. Kan veel vertellen over omgeving en bezienswaardigheden. In de tuin schaduwplekken, grillplaats en goulashketel. Picknicktafels in de tuin en een zwembadje. Heel mooi sanitair. Voor kampeerders keuken aanwezig.

Geweldige stek

francien
19-3-2010

Rustig gelegen kleine camping aan de rand van het dorp. Tevens 2 blokhutten te huur en pensionkamers. Genoeg schaduwplekken. Uitstekend sanitair. Gastvrouw zeer vriendelijk en behulpzaam; spreekt o.a. Nederlands en Hongaars. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en autotrips in omgeving. Plaatsje kent vele prima restaurants, maar is geen enorm drukke toeristenplaats. Voor de paardenliefhebbers: aan het eind van de straat is een steterij met de wereldberoemde Lipizaner paarden. Voor de wijnliefhebbers: vlakbij ligt het stadje Eger, waar veel wijnkelders zijn met prima wijnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Diófaház in Szilvásvárad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Diófaház zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.