Reviews over Szilvásvárad

Zeer fijne vakantie gehad!

Inge
    4-10-2013

Met maar twee weken vakantie in het vooruitzicht hadden we bij voorbaat deze minicamping uitgezocht om op te verblijven. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Het is een kleine en knusse camping waar we erg leuk ontvangen zijn. Het personeel is vriendelijk en de camping is leuk aangelegd met appel, peren en pruimenbomen. Genoeg te doen ook voor onze dochter van 4, een trampoline, zwembad en wat schommels. De camping ligt ook centraal voor veel leuke uitstapjes. Één minpunt waren de diverse camera's op de camping waardoor we wel eens het "big brother is watching you" gevoel hadden. We gaan er maar van uit dat het voor onze eigen veiligheid was ;-). Voor de rustzoeker die geen grootschaligheid wenst is dit in iedere geval een heerlijke camping om op te vertoeven.

komen er zeker nog terug

willy.naert
    23-8-2013

zeer mooie kamping en vriendelijke uitbaatster,ze geeft alle inlichtingen

veel schaduw en heel netjes sanitair.

Fijne plek om te vertoeven, ook voor kinderen

Berrie en Nellie
    23-6-2013

Onze nederlands sprekende gastvrouw was erg vriendelijk en behulpzaam, zorgde iedere morgen voor een heerlijk ontbijt. Gaf tips over bezienswaardigheden en uitstapjes in de omgeving, over restaurants, regelde een huifkartocht en leerde ons goulashsoep maken.

Omgeving is erg mooi, het eten en de wijn smaakt er goed.

Voor ons zeker een rede om nog eens terug te gaan

geweldige plek, zeer gastvrije ontvangst

francien
    13-5-2011

Hongaarse eigenares spreekt ook Nederlands. Heeft goede contacten in dorp, o.a. horeca waardoor korting mogelijk is bij diverse restaurants. Kan veel vertellen over omgeving en bezienswaardigheden. In de tuin schaduwplekken, grillplaats en goulashketel. Picknicktafels in de tuin en een zwembadje. Heel mooi sanitair. Voor kampeerders keuken aanwezig.

Een prachtig hotel/restaurant!

Caya
    25-7-2010

Een prachtig gerestaureerd hotel en restaurant. Mooie rustige ligging. Je kunt er a la carte eten en van het buffet gebruik maken. Al ben je geen hotelgast je kunt toch gebruik maken van het zwembad door een kaartje te kopen.

Szilvásvárad scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews