Reviews over Szigliget

Een droomplek met uitzicht op het Balatonmeer

Bianca Suijs,
    15-8-2018

Soms kom je op een plek waar je nooit meer weg wilt, en de Wijnrank is er zeker zo eentje. Het is een prachtig huis met een geweldige tuin en prachtige terrassen. Het zwembad is precies groot genoeg om er heerlijk in te ontspannen en de buitenkeuken is fantastisch, je kunt daar heel relaxed koken en eten met het prachtige uitzicht op de bergen en het Balatonmeer. Wij hebben voor het eerst bij een vakantiehuis dat we heel graag terug willen, en ook gaan volgend jaar. Astrid is een schat van een vrouw met heel veel leuke en nuttige tips m.b.t. de omgeving. Alles bij elkaar vinden wij dit de perfecte vakantie plek!!

Fantastische tuin met buiten keuken!

Linda,
    25-2-2017

Wij hebben iedere dag in de heerlijke tuin kunnen zitten onder de walnotenboom. En wát een heerlijke buitenkeuken met prachtig uitzicht op het meer.

Het huis is wel met privé spulletjes ingericht in een landelijk, klassieke manier. Wij vonden dit erg gezellig! De eigenares is vriendelijk, en de zelfgemaakte wijn zálig!!

De plek waar het huis staat is met (wat hobbels) de auto te bereiken, en kan op het terrein worden geparkeerd.

Het zwembadje hebben wij niet gebruikt, is erg klein en meer voor kinderen onder de 14 jaar geschikt.

Een aanrader!

Een heerlijke plek om bij te komen

M.Nijhof,
    27-6-2010

Vakantiehuis de wijnrank is prachtig gelegen op de berg met het uitzicht op het ballatonmeer, waar je heerlijk kunt vertoeven.

Ik ben er nu 4 keer geweest, en het blijft bijzonder om daar op de berg te staan.

Het huis is erg ruim en van alle gemakken voorzien.het ligt op een prachtige plek.

De omgeving nodigt uit om er met de auto op uit te trekken

De wellness/zwavelbaden mag je niet missen, de dorpjes, het verse fruit, de salami en het keramiek.

Nu ik dit schrijf wordt het weer eens tijd om daar heen te gaan

Een aanrader

in ëén woord: fantastisch!!

Gonda en Henk,
    25-6-2010

Deze vakantiewoning is werkelijk prachtig. Zowel van binnen als buiten is het helemaal af en op en top. Binnen gezellig ingericht en alles voorhanden. Buiten een prachtig ruime tuin, mooi aangelegd. zwemgelegenheid, mooie buitenkeuken en prachtig terras met een subliem uitzicht over de omgeving.

De nederlands sprekende eigenaar is bijzonder gastvrij en je voelt je al snel op je gemak.

Met de auto kun je alle kanten op en ben je snel bij het meer.

Kortom, voor ons was het de ideale vakantieplek waar we een super tijd hebben gehad. Zeker een aanrader.

in één woord: prachtig!!

Gonda en Henk,
    25-6-2010

Fantastiche vakantiewoning op een nog fantisticher plek. Van binnen compleet en buiten heerlijk ruim met alles erop en eraan. Mooie tuin met buitenkeuken. Terras met prachtig uitzciht over de omgeving met in de verte het Ballatonmeer.

De nederlands sprekende eigenaar is bijzonder gastvrij en je voelt je snel op je gemak. Met de auto is alles gemakkelijk bereikbaar en ben je snel aan het meer.

Kortom, alles helemaal goed en zeker een aanrader!!

Szigliget scoort een 9,5 uit 10, op basis van 4 reviews