Camping Fantázia Tanya

5 reviews over Camping Fantázia Tanya in het Nederlands

Perfect verblijf !

Rumo,
21-8-2018

de ontvangst bij aankomst op de camping is zeer hartelijk en de eigenaren vertelden enthousiast over de activiteiten in de omgeving en welke winkels je waar kunt vinden. Ze nemen alle tijd voor je, ook al blijf je maar kort. Ook is er een handig eigengemaakt boekwerkje met tips, tlfnrs, wetenswaardigheden. Vrijwel over de gehele camping is er goede wifi ontvangst. De camping heeft eenvoudig, schoon sanitair (1 toilet, 1 douche, 1 urinoir), het water is geen drinkwater ivm het hoge ijzergehalte in het water. De ligging v.d. camping is rustig, in de natuur. De weg naar de camping is onverhard maar in 2018 erg verbeterd waardoor deze nu goed toegankelijk is (wij waren er met droog weer, wij hebben geen ervaring met regen).

Er is een klein, maar schoon zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gezellige rustige camping

Hans,
15-8-2018

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren op de ruim opgezette camping met zwembad. WiFi ontvangst nagenoeg over de gehele camping. Beheerders kunnen veel vertellen over de activiteiten in de omgeving en over het omliggende natuurschoon. De camping heeft goed sanitair, alleen gebruikten wij flessenwater ivm hoge ijzergehalte in het camping water. De ligging is bijzonder mooi in de natuur alleen de toegangswegen (zand) kunnen problemen geven bij regen.

Het is een rustige gezellige camping.

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig verblijf

Edsko Welp,
6-6-2017

Een gezellig verblijf bij lieve en gastvriendelijke mensen, Fred en Vera.

De camping is gelegen in een rustige en mooi natuurgebied.

Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen.

Groeten uut Grunn.

Edsko en Metty Welp

Gereisd met partner in mei 2017

mooie ligging

swaneveld,
13-5-2017

Aanrijpad is 3 km gedeeltelijk zand en gedeeltelijk leem. Bij een dagdeel regen bijna onbegaanbaar met camper of caravan.. Zonder 4 wheel aangedreven auto niet aan te raden

Dan is er spraken van gedwongen verblijf

Beheerders zijn uitermate vriendelijk en gastvrij. Ligging is heel mooi

Gereisd met partner in april 2017

Totale stilte! Even bijna uit de bewoonde wereld!

I.M. de Jong
17-10-2012

Als je echt de rust opzoekt: een heerlijke plek! Niks dan ruimte om je heen!

2 km vanuit het dorp en laatste km over een zandweg, maar dan heb je ook wat! Kleine camping op boerderij. NL eigenaren Fred en Vera laten je

op een fijne manier heerlijk bijkomen. Klein zwembad aanwezig. Eigengemaakte wijn proeven, walnotenolie wordt zelf gemaakt, net als jam. Workshops worden gegeven, gezamenlijke maaltijden, enz. enz. Voor ons beslist voor herhaling vatbaar! Prachtige sterrenhemel!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fantázia Tanya in Szentkirály, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fantázia Tanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.