Sorteren

Reviews over Szentes

mooie camping bij thermaalbaden en div.zwembaden!

Ch.Niewohner
    1-5-2016

Op de site kun je in het Engels een huisje of een plek op de camping reserveren. Bij de receptie kan men ook wat Engels.

Het huisje was prima. Bedden supergoed, minikeukentje met kookplaatje. Je hebt gratis toegang in alle baden als je hier verblijft. Er zijn genoeg ligplaatsen bij de baden, grasvelden en twee kiosken waar je lekker eten en drinken, voor weinig, kunt nuttigen. Vlakbij zijn, max. 1 km, zijn diverse supermarkten en winkels. In Szentes centrum is een leuk fotografiemuseum. Een aanrader; ga naar de Fusti cukraszada een ware beleving voor dobos, franciacreme enzovoorts!

Het Paterhaz panzio is erg mooi ingericht en men serveert er heerlijke Hongaarse speciliteiten en is ook goed geprijst.

In Opustaszer is een uniek openluchtmuseum.Echt een leuk dagje uit met bv. kinderen.Leer een paar woorden Hongaars en je maakt vaak leuke dingen mee.

Heerlijke camping, kleinschalig en lekker rustig

Fam. Lier
    15-6-2015

Camping is gesitueerd op het terrein van de thermaal baden. Het hele complex is dit jaar gerenoveerd plus nieuwbouw tbv een nieuw binnenbad, sauna enz. Prachtige baden, op dit moment in totaal 6 in gebruik, waaronder ook grote waterglijbanen. Het worden er 7 als alles klaar is, per 01-08-2015. Sanitair camping is niet superlux maar alles wat nodig is, is aanwezig en prima schoon. Wij komen hier zeker terug!

Szentes scoort een 5 uit 10, op basis van 2 reviews