Hotel Roz

Kleine hotelsWeer vandaag30°16°
Hotel Roz

We hebben een aantal aanbieders voor Roz voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Roz in het Nederlands

Familiaal hotel

S
2-8-2011

Bijzonder vriendelijk en eerlijk hotelpersoneel, heel persoonlijk en warm verblijf. Elke morgen ontbijt je op het terras en heb je keuze uit een ganse lijst ontbijtgerechten, die men je vriendelijk komt opsommen. De kamers zijn ouderwets maar zeker in orde en hebben airco. De auto staat veilig op een bewaakte parking en je kan met de HEV-trein (station ligt in de buurt) voor een spotprijs naar Budapest. Ook het centrum van Szentendre ligt op wandelafstand. De douche was wel wat wennen : het duurde een tijdje eer je warm water had en het was maar een zwak straaltje.

Gereisd Met partner in juli 2011

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roz in Szentendre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.