Camping Pap-Sziget

20 reviews over Camping Pap-Sziget in het Nederlands

Vergane glorie

Sonja en Kasper
27-4-2018

Was vroeger mooie camping! Nu veel groepen jeugd met bijbehorend kabaal! Douches erg klein en dan bedoel ik écht klein! Omkleden in gemeenschappelijke ruimte. Zwembad in aanbouw. Veel last van muggen. Absoluut de 8,1 niet waard! Houdt met zesje op. Szentendre schitterend. Indiaas restaurant aan Donau voortreffelijk! Mijn advies: zoek betere camping!!!

Heerlijke camping

Anouk
5-8-2017

Heerlijke camping op unieke locatie naast de Donau, eenvoudig maar heel schoon en vriendelijke mensen. Heerlijk koel zwembad met uitzicht op Donau en hard nodig bij 35 graden. Voor mensen die houden van kleine gemoedelijke campings en geen massa toerisme. Supermarkten en leuk dorpje op loopafstand.

Camping ligt aan de rand van Szentendre op een eilandje aan de Donau. Kunt zelf plek uitzoeken onder de bomen. Diverse simpele huisjes op palen op het terrein, er is een (jeugd)motel en groepsaccomodatie. Sanitair wel wat gedateerd. In mei was alleen het kleinere toiletgebouw achterin de camping open. Sanitair was aantal dagen erg vies vanwege jeugdsgroepen in de huisjes. Daarna werd het toiletgebouw dagelijks schoongemaakt en was het prima maar wel eenvoudig en onverwarmd. Gelukkig was het op dat moment 30 graden maar met kouder weer erg primitief. Douche was warm, lauw, koud, lauw warm enz enz. Het grotere toilet gebouw ging het Pinksterweekend (begin juni) open maar is ook erg basic. Vieze douchegordijnen en ik stond geheel geingestalleerd in de douche, kwam er geen water uit omdat de douchekop geheel verkald was. Dus weer eruit, ander douche in…zucht en de douches in dit grote toiletgebouw waren weer erg warm, soms te warm. Grote toiletgebouw net 1 dag open, helemaal schoon, staan er om half 7 ‘s morgens op 1e Pinksterdag een paar werklui de pleisterlaag van de muur te bikken, overal alles onder het stof…...logica hiervan? Geen idee.

Het zwembad is helaas pas eind juni – september open. Dit staat nergens op de site en met 2 weken ruim 30 graden eind mei, begin juni een teleurstelling. Dagelijks jeugdgroepen die los gelaten worden en in het motel of in de huisjes verblijven. Elke dag vanaf 5 uur ‘s middags groepen met rolkoffers over de camping, en erna hele avond schreeuwende en gillende jeugd. De ene groep is rond 23h00 stil maar meerdere nachten ging de herrie tot 02h00 ‘s nachts door. Meeste groepen vertrokken weer om 08h00 ‘s morgens dus dan weer herrie van koffers, schreeuwen, stationair draaien van de touringcars. Voor middennacht was het eigenlijk nooit stil op de camping. Neem goede muggenbescherming mee want als het gaat schemeren wordt je helemaal lek gestoken.

Toch zijn er ook een zaken positief. Goede wifi en gratis. Camping is erg relaxed en ligt erg mooi en rustig op een eilandje in de Donau, verbonden met een houten brug. Ik denk dat in de zomer met het zwembad open het echt een fijne plek is, en misschien dan ook minder schoolgroepen? De dame bij de receptie (eigenaresse?) is heel aardig en geeft heel veel informatie over omgeving en Boedapest. Vlakbij de camping zit een Spar supermarkt met ruime openingstijden, een kleine 24 uurs minimarkt en groente/fruit winkel. Camping heeft een buffetkiosk en een restaurant (niet gegegeten). Tegenover de camping de bushalte met elk half uur bus naar Boedapest. Bij eindhalte overstappen op de metro. Andere optie is met de trein vanaf station Szentendre naar Budapest, in 40 minuten sta je in centrum van Boedapest op Batthany ter met zicht op het parlement. Station is alleen handig als je een fiets hebt, ca. 15 minuten fietsen vanaf de camping. Centrum van het gezellige plaatsje Szentendre ligt op ca. 15 min lopen met leuke restaurantjes en winkeltjes. Tip: Wil je een keer goedkoop en goed Hongaars eten, blijf de Donau in het dorp dan volgen tot voorbij de tennisbaan. Daar zit een buffetkiosk met allerlei Hongaarse gerechten. Voor EUR 6,00 eet je je buikje rond met drankje en zit je tussen de Hongaren. Camping is goedkoop. Je moet je erop instellen dat je in het voormalige Oostblok bent en campings daar nog niet altijd de standaard hebben die we in West Europa gewend zijn. Toch een erg fijne tijd gehad op deze camping. Zou nog wel eens terugkeren. Mits zwembad dan open is. Camping heeft veel potentie, jammer dat ze er de mogelijkheden niet uithalen om er een topcamping van te maken. Wellicht leven ze meer van de groepsaccomodatie

Leuk

Luc
5-6-2017

Leuke camping en goed gelegen

Camping in verval

De Beer
29-5-2017

Papsziget was vroeger een mooie camping. Tegenwoordig in verval. Geen zwembad, men is aan het bouwen! Douch 1x1meter omkleden in gemeenschappelijke ruimte. Veel lawaaierige jeugd in motel op de camping.. Sommige toiletten niet af te sluiten. Hoe komt deze camping aan de beoordeling 8.6??? Wij zijn geen kritische kampeerders! Omgeving schitterend. Szentendre een plaatje. Busverbinding goed, elk half uur een bus naar Esxtergom of naar Boedapest.

Heerlijke schaduwrijke camping met nieuw zwembad

Van Overveld
10-8-2016

Heerlijke schaduwrijke camping met een nieuw zwembad.

Ideaal om Budapest te verkennen en terug te keren in een oase van rust.

Prima camping bij Boedapest

Familie Van der Burg
4-8-2016

Een weliswaar gedateerde, maar prima uitgeruste camping. Veel faciliteiten zijn oud, maar schoon. Gratis warm water. Lekker Oostblok. Het zwembad is spiksplinternieuw. Opgeleverd in de zomer van 2016. Heel mooi en lekker. Er is alleen geen apart (ondiep) gedeelte voor kleine kinderen. Weinig gezinnen met tieners en dat is vreemd. Er zijn tafeltennistafels, een dartbord, een pooltafel, gratis wifi,een barretje, een vuurplaats en een prima restaurant. Op loopafstand een supermarkt die 7 dagen in de week, meestal tot 22.00 uur, open is. Szentendre is een schattig plaatsje, waar ook jongeren zich aan de boulevard prima kunnen vermaken. Boedapest is goed bereikbaar, ook met OV, evenals Vysegrad. De camping heeft veel bomen, dus veel schaduw. Alleen als het hard regent, kan dat een nadeel zijn. De boel droogt dan minder snel. Wat ons betreft alles bij elkaar een aanrader. Dankzij de ligging in de Donau bovendien geschikt voor kampeerders met honden die van zwemmen houden.

Zeker geen camping om 'campingdagen' te houden. De kinderen waren teleurgesteld dat het zwembad leeg was (het was 40 graden), wij hebben geen andere kinderen op deze camping gezien. Het sanitair is verouderd maar voldoet. Met openbaar vervoer is het goed reizen naar Boedapest. Bij de receptie zijn ze enorm aardig en behulpzaam. Het heeft wel wat zo'n Oost-Europese camping, voor dit geld prima! Het dorpje szentendre is super! Een kleine boulevard, leuke terrasjes en geweldige restaurantjes. Goede sfeer!

Ouderwets

johan van craenenbroeck
15-8-2014

Het sanitair is dagelijks gepoetst maar niet grondig voor westerse normen ronduit slecht, bv. enkel te bereiken via gammele trap dus voor minder mobiele mensen ondoenbaar, veiligheid is hier zeker niet de norm, ook wat de nutsvoorzieningen zijn op de campingplaats, personeel is vriendelijk maar van bankpas hebben ze nog niet gehoord, wifi is er maar werkt de helft van de tijd niet.

Busverbindingen naar Budapest zijn doenbaar maar niet stipt.

Eerste en laatste keer

Jan
11-8-2014

Appartement (op palen) gehuurd. Kost weinig en is niets. Oude rommel uit de sovjettijd en nooit iets aan verbeterd. Binnen hing rioollucht die uit afvoer in de douchruimte bleek te komen. (zelf maar afgedicht met karton en wijnfles) dunne matrassen op houten bedbodem. Bedden in kinderkamer (smalle gang met 2 bedden) waren iets beter , dus daar maar op gelegen. Keuken mocht die naam niet hebben; spoelbak hing los in aanrechtblad. 1 koekepan en 1 kookpan. 4 bekers 4 messen vorken en lepels, verder niets. Koelkastrubbers waren goor, zwart van de viezigheid. het enige mooie was het uitzicht over de Donau. Personeel wel vriendelijk. Ik kom hier zeker nooit weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pap-Sziget in Szentendre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pap-Sziget zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.