Szeged

Szeged

We hebben een aantal aanbieders voor Szeged voor je op een rij gezet:

Reviews over Szeged

• 6Erik29-08-2015

prima hotel

Szeged is een mooie stad, altijd heel fraai weer (staat in Hongarije bekend als city of sunshine) vlak bij de grens met Servie. Leuk om hier een paar dagen te zijn. Ik was hier voor een congres. Eten is hier heel goed en erg goedkoop. Hoofdgerecht rond de 6 euro. Flesje cola euro 0,80. Enkele dagen of op doorreis is prima, daarna heb je het wel gezien.

• 8Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Alleen gereisd in augustus 2015

• 9Ria23-08-2013

Prachtige vakantie gehad..

Terug naar Szeged geweest op familiebezoek en terug van die Hongaarse sfeer genoten. Warme temperaturen gehad, soms te warm maar de wijn en de palinka maakten veel goed. Nog steeds zeer mooie stad, het tramverkeer is er nu vernieuwd en alles oogt zeer mooi. Zeer mooie cultuurstad en gezellige sfeer!

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Anne05-01-2013

Fantastisch mooie plek!

Hele mooie rustige stad met veel barretjes waar je lekker kan genieten van een drankje. Erg goedkoop met een mooie architectuur en parkjes. De Tisza stroomt er recht doorheen, de rivier die de oorsprong vindt in Hongarije zelf. Vooral een bezoekje aan het oorspronkelijke gemeentehuis was het waard, het is van binnen nog steeds in een originele staat,

• 8Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Orsi30-10-2012

Nagyon szép

Gyönyörű város. Nagyon jó állapotban van, jó a hangulat. Nekem nagyon tetszett.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Ria10-08-2011

gezellige stad

Enkele dagen geleden thuisgekomen van een kleine 14 daagse in Szeged. Zeer mooie stad en zeer gastvriendelijk! Wij hebben opnieuw genoten van het culturele en gastronomische van Szeged. Wij zijn daar familie van mijn man gaan bezoeken en hebben intussen weer genoten van de goelash en de palinka! Jammer dat Szeged voor het moment helemaal opengebroken ligt daar ze aan het tramnetwerk bezig zijn. We hebben ook genoten van de thermale baden gelegen in Morahalom, niet ver daar vandaan. We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Annelies Snel30-03-2011

Mooie gezellige stad.

Wij zijn er in februari op familiebezoek geweest. Er lag veel sneeuw maar overdag mooi weer. Heerlijk gewandeld in het arboretum.

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Alice Foged12-03-2009

en herlig smuk by

Szeged er en venlig, smuk og charmerende by, som jeg vil besøge igen i august, så er det tredje gang. Flotte bygningsværker, kirker og Tizsa-floden, som gør byen til noget særligt. Her er festivals gennem sommeren, som ofte afsluttes med et fantastisk fyrværkeri over floden. Jeg glæder mig allerede.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10jaap03-07-2007

je moet er de weg weten maar in de buurt van szeged liggen 2 helemooie campings verder zijn in de buurd van deze plaats veel beziens waardig heden zeer fijne mensen je moet ze wel in hun waarde laten dan krijg je veel van hun gedaan ze zijn trots op hun cultuur er is ook veel armoede maar die mensen kun je helpen om bijvoorbeeld groente of fruit te kopen beter als dat je naar die grote supermarkten gaat en het is ook nog lekkerder je heb er veel keine restaurants waar de plaatselijke muziek wordt gespeeld dat is niet altijd even prettig maar het heeft wel wat wij gaan zelf altijd met de motor en dat is geweldig daar mogen ze hier wel een voorbeeld aan nemen motorvriendlijk zijn ze daar zeker wij gaan zelf al zo'n 16 keer naar deze plaats we hebben daar mensen leren kennen die zijn als familie voor ons ze hebben ons ook al een paar keer bezocht in nederland ik zou er niet willen wonen maar voor vakantie is het geweldig nog betaalbaar

Gereisd met familie in juli 2006

• 9erma versteeg03-09-2006

Szeged is een geweldig mooie stad,waar je heerlijk kunt ronddwalen en heel veel mooie dingen kunt zien.dicht in de buurt in het plaatje zsana een heel mooie natuurcamping oazis tanya midden op de pusta, nederlands echtpaar wat u het daar het erg naar de zin maakt,heerlijk eten,vrijheid en een super zwembadje.op 45 km.afstand een fantastich termaalbad in Morahalom zeker een aanrader om daar is een dagje door te brengen al met al camping zeker een bezoek waard.

Gereisd in september 2006

• 9M. Vitale17-04-2005

Szeged is een prachtige stad die recentelijk is gerenoveerd. Prachtige gebouwen, een cultureel centrum, schitterende terrasjes en heerlijk eten tegen zeer betaalbare prijzen. Szeged wordt niet voor niets de 2e stad van Boedapest genoemd. Een absolute aanrader. Dicht in de buurt is een Nederlandese camping (Oazis Tanya) waar het het danzij de familie Bekker heerlijk vertoeven is. Een absolute aanrader!

• 7Omgeving
    • 8Cultuur