Vakantiehuis Miklos

2 reviews over Vakantiehuis Miklos in het Nederlands

supergoede stek

Jansen
21-12-2009

Ik kwam de bocht om nadat ik was opgehaald Dombvar ca40min. en daar was het huis wat klopte in de omgeving . Dat wil iedereen wel lekker genieten op de veranda in de zon . ja was weer een geweldige week!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

top stek

meindert
13-12-2009

Het huis was lekker strak(schoon)en er staat ook nog huis tegen over te huur lekker als je met je schoonmoeder op vakantie wil,We zijn er 2 weken geweest,gewandeld ook nog,ik vond het gewoon te gek de roof vogel die elke dag op zoek was naar een lekker hapje .nog veel herten gezien ook en wat een sterren echt donker daarzo hier is het eigenlijk nooit echt donker in de randstad met schiphol en al die kassen .en waren met de auto ook lekker eigen parkeerplekken voor de deur.Maar gewoon ouderwets met de kaart gaat het besten borden dombovar volgen want die tom tom kom kom kom je er niet mee.

Gereisd met vrienden in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Miklos in Szárász, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Miklos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.