Vakantiehuis Miklos

Review geschreven door meindert

top stek

meindert,
13-12-2009

Het huis was lekker strak(schoon)en er staat ook nog huis tegen over te huur lekker als je met je schoonmoeder op vakantie wil,We zijn er 2 weken geweest,gewandeld ook nog,ik vond het gewoon te gek de roof vogel die elke dag op zoek was naar een lekker hapje .nog veel herten gezien ook en wat een sterren echt donker daarzo hier is het eigenlijk nooit echt donker in de randstad met schiphol en al die kassen .en waren met de auto ook lekker eigen parkeerplekken voor de deur.Maar gewoon ouderwets met de kaart gaat het besten borden dombovar volgen want die tom tom kom kom kom je er niet mee.

Gereisd met vrienden in november 2009