Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Miklos

• 1paula wiermans25-10-2019

Nooit Meeer

NOOIT MEER wat een zwijnen stal. Buitenkant huis mooi . Omgeving geweldig maar het huis van binnen een grote puin en dat voor Nederlandse verhuurders. Schimmel in de ijskast en dode vliegen. Servies zat de koffie nog in de kopjes allerlei beestjes kwamen uit de bankstel en uit het bed gekropen we zijn hard weg gerend we zijn veel gewend maar dit sloeg alles . Met pijn en moeite het geld terug gekregen gelukkig konden we die avond nog ergens andres terecht via een andere organisatie zie foto s

• 10willem 28-09-2014

dit weer

perfect ! wat een setting de tuin om het huis het water de geluiden gewoon genieten !echt perfect

• 10Fam. Vermeeren18-07-2011

Heeeeeerlijk! Gewoon helemaal top!

Wij zijn voor de 3de keer in Szarasz geweest. Nu met nog een gezin. Wij zaten in het 'grote' huis ' Miklos' (kun je wel met 10 personen in zo groot) en vrienden van ons zaten tegenover ons in het kleinere huis (ook met megagrote tuin!! en van dezelfde eigenaresse). Zo konden we 'samen' op vakantie, maar heb je ook je privacy. Het ziet er allemaal ontzettend verzorgd, schoon en leuk uit. (waarschijnlijk omdat de Nederlandse gastvrouw hiernaast woont) In het begin moet je wennen aan alle dierengeluiden (herten, koekoek, kikkers, krekels, puur natuur hier) Wij vonden het top, en gaan snel voor volgend jaar reserveren!

• 8Jansen21-12-2009

supergoede stek

Ik kwam de bocht om nadat ik was opgehaald Dombvar ca40min. en daar was het huis wat klopte in de omgeving . Dat wil iedereen wel lekker genieten op de veranda in de zon . ja was weer een geweldige week!!

• 9meindert13-12-2009

top stek

Het huis was lekker strak(schoon)en er staat ook nog huis tegen over te huur lekker als je met je schoonmoeder op vakantie wil,We zijn er 2 weken geweest,gewandeld ook nog,ik vond het gewoon te gek de roof vogel die elke dag op zoek was naar een lekker hapje .nog veel herten gezien ook en wat een sterren echt donker daarzo hier is het eigenlijk nooit echt donker in de randstad met schiphol en al die kassen .en waren met de auto ook lekker eigen parkeerplekken voor de deur.Maar gewoon ouderwets met de kaart gaat het besten borden dombovar volgen want die tom tom kom kom kom je er niet mee.

Vakantiehuis Miklos info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens