Vakantiehuis Miklos

9,5

4 reviews over Vakantiehuis Miklos in het Nederlands

dit weer

willem , 28-9-2014

perfect ! wat een setting de tuin om het huis het water de geluiden gewoon genieten !echt perfect

Heeeeeerlijk! Gewoon helemaal top!

Fam. Vermeeren, 18-7-2011

Wij zijn voor de 3de keer in Szarasz geweest. Nu met nog een gezin. Wij zaten in het 'grote' huis ' Miklos' (kun je wel met 10 personen in zo groot) en vrienden van ons zaten tegenover ons in het kleinere huis (ook met megagrote tuin!! en van dezelfde eigenaresse). Zo konden we 'samen' op vakantie, maar heb je ook je privacy. Het ziet er allemaal ontzettend verzorgd, schoon en leuk uit. (waarschijnlijk omdat de Nederlandse gastvrouw hiernaast woont) In het begin moet je wennen aan alle dierengeluiden (herten, koekoek, kikkers, krekels, puur natuur hier) Wij vonden het top, en gaan snel voor volgend jaar reserveren!

supergoede stek

Jansen, 21-12-2009

Ik kwam de bocht om nadat ik was opgehaald Dombvar ca40min. en daar was het huis wat klopte in de omgeving . Dat wil iedereen wel lekker genieten op de veranda in de zon . ja was weer een geweldige week!!

top stek

meindert, 13-12-2009

Het huis was lekker strak(schoon)en er staat ook nog huis tegen over te huur lekker als je met je schoonmoeder op vakantie wil,We zijn er 2 weken geweest,gewandeld ook nog,ik vond het gewoon te gek de roof vogel die elke dag op zoek was naar een lekker hapje .nog veel herten gezien ook en wat een sterren echt donker daarzo hier is het eigenlijk nooit echt donker in de randstad met schiphol en al die kassen .en waren met de auto ook lekker eigen parkeerplekken voor de deur.Maar gewoon ouderwets met de kaart gaat het besten borden dombovar volgen want die tom tom kom kom kom je er niet mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Miklos in Szárász, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Miklos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Miklos scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.