Kleine hotelsWeer vandaag-2°-8°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Wollner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Wollner in het Nederlands

prima hotel met pover ontbijt

J. van Groningen
10-9-2011

De kamer die wij hadden was groot, met zitje en schoon.

Tijdens onze rondreis in Hongarije was dit het duurste hotel, maar de keuze bij het ontbijt was het minst. Daarom vonden wij de prijs voor de kamer aan de hoge kant.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prima kamers en hotel

Jos
3-2-2010

Een gezellig klein hotel dat een goede service geeft. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd zakelijk in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wollner in Sopron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wollner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.