Sopron

Sopron

We hebben een aantal aanbieders voor Sopron voor je op een rij gezet:

Reviews over Sopron

• 9Pavel07-11-2012

Stojí za dovolenou

Pokud chcete strávit velmi příjemnou dovolenou za velmi příjemné peníze a přitom něco vidět a zažít - Šoproň je velmi vhodné místo.

• 10Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Rinus27-11-2011

Mooie oude stadskern

De stad heeft een mooie oude stadskern met een barokke inslag, Sopron is een goed uitgangspunt voor een bezoek aan de fraaie omgeving met het Nat. Park Neusiedlersee. Ten zuiden van Sopron in het dorpje Nagycenk bezochten we het paleis van de vroegere graven van Széchenyi, het gebouw ziet er vrij sober uit, het is gelegen in een park met veel buxusparterres. De zalen en kamers in het gebouw hebben niet veel franje, er is een museum in gevestigd van oude technische machines die netjes naar leeftijd zijn geordend, voor de liefhebber de moeite waard.

• 8Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 1998

• 8S08-08-2011

Mooi centrum, maar doods

Sopron heeft een fraaie barokke stadskern met kleurrijke huizen. Jammer genoeg was het nogal doods (op een donderdag in juli !). Jammer dat de stadstoren in de stellingen stond. In de omgeving bezochten we het szechenyi kasteel in Nagycenk, nogal oubollig museum en het prachtige Esterhazypaleis in Fertöd. Dit laatste is het bezoeken meer dan waard. Dit kan helaas alleen met een rondleiding uitsluitend in het Hongaars ! Dit is schandalig aangezien het kasteel volledig ingericht en gerestaureerd word met giften van Europa !

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Kenny09-11-2010

Tof !

Ik ben er niet lang geweest mar ik vond Sopron wel een gezellig stadje ! zeker is doen dus............................................................

• 8Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Miranda.geenen15-05-2010

rustig

Ben hier heel lang geleden geweest voor een volksdans-festival. Ligt vlak aan de Oostenrijkse grens. Er was niet veel te beleven. Wij verbleven in een soort studentenpension erg oud en verwaarloosd.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 1987

• 8Cromphout29-07-2009

mooie oude stad

Tijdens een namiddag Sopron ontdekten we de mooie oude binnenstad. Leuk wandelen in een mooi kader. Je kan er lekker eten voor weinig geld. In de buurt van Sopron (Fertod) bezoek het Esterhazy kasteel. Echt de moeite.

• 4Cultuur

juli 2009