Vakantiehuis Villa Punda

2 reviews over Vakantiehuis Villa Punda in het Nederlands

Droomplek

ffolaf
24-5-2013

We hebben met ons gezin een aantal keer Villa Punda gehuurd. Het is een heerlijk huis met een ruime woonkamer, goede slaapkamers en een ruime keuken. Het huis heeft een heerlijk zwembad en een uitzicht om nooit meer weg te willen met een hangmat om er op je gemak van te genieten.

De Nederlandse eigenaars zijn heel vriendelijk en bereidt je te helpen. Er liggen brochures met activiteiten in de omgeving.

Er zijn drie woorden zeer van toepassing: rust, ruimte en vrijheid.

Het dorp waar het huis ligt is rustig en stil. Er zijn geen uitgaansgelegenheden in het dorp zelf, wat bijdraagt aan de stilte. Je kunt in de omgeving fantastische wandelen. Op 10 minuten rijden bevindt zich een groot thermaalbad met faciliteiten voor het hele gezin.

Het is een huis om nog vaak naar terug te willen.

Fantastisch inspirerende plek

Annerie
12-12-2012

Vakantievilla Punda ligt op een mooie plek in het glooiende landschap van de Koppány vallei. Vanuit het zwembad kijkt u kilometers weg en u waant zich als in Toscane. Villa Felderhof gevoel. Je kunt er actief meedoen met diverse activiteiten die worden georganiseerd, zoals; Intuïtief Schilderen, Wandelen. De verzorging is top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Punda in Somogyacsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Punda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.