Hotel Park Erzsebet Kiralyne

Hotel Park Erzsebet Kiralyne

Weer vandaag-6°-13°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Park Erzsebet Kiralyne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Erzsebet Kiralyne in het Nederlands

2007

Hotel ligt aan doorgaande weg

Lia
16-7-2007

Hotel ligt aan doorgaande weg. Pas gerenoveerd, o.a. nieuwe badkamer. Van onze kamer waren de muren zowel als plafond helemaal blauw geverfd, kwam op ons af. Sfeerloos. Geen balkon. Geen lift. Zwembad klein, Omgeving: bos. Als het slecht weer is er weinig te beleven. Geen buitenterras.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Erzsebet Kiralyne in Parádfürdö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Erzsebet Kiralyne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.