Camping Camping Strandfurdo Ozd

2 reviews over Camping Camping Strandfurdo Ozd in het Nederlands

kom hier nu al 5 jaar

Rik Kolster
26-8-2010

Camping is rustig en kan vanuit je tent of woonwagen het fantastische zwembad in

Geopend van 5uur-22.00

Het is er bijna altijd mooi weer 27-32 graden

Voor de kinderen is er een mooi zwembad en een peuterbad.

Je komt er echt tot rust.

Een aanrader voor mensen met kinderen klein of groot

Uitstapjes zijn grotten van Achtelek en de stad Eger

Er is bewaking op de camping.

Je kan er melk e.d koelen.

WC zijn eenvoudig maar goed met WC papier en zeep.

Je kan echt goed eten bij de hoofdstraat Tur-snack etterem tegenover het gemeentehuis. Een aanrader is de tur-platte voor 2 personen

Veel vlees voor een lachprijs, pizzeria 2e weg rechts zeer goedkoop

Verder is er een bijzonder grote Tesco supermarkt en Penny-markt en een Interspar

Allemaal heel modern. Pinnen is geen probleem en je kan gewoon met je pinpas terrecht Of met VISA

Op zaterdag is er een grote markt

Aardige camping

Bert van Vreumingen
12-8-2009

Ligt direct naast het kleine, openbare openluchtzwembad van Ózd. Op warme dagen is het daar druk, maar de camping zelf is meestal redelijk rustig.

Naar Hongaarse begrippen zijn de voorzieningen netjes en verzorgd.

In de omgeving van Ózd zijn diverse uitstapjes te maken, zoals de grotten van Aggtelek, natuurpark Szilvásvárad (met de beroemde paardendressuur), de archeologische vindplaats Ipolytarnóc en deberoemde cultuurstad Eger.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Strandfurdo Ozd in Ózd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Strandfurdo Ozd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping Strandfurdo Ozd scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.