Hotel Nomad

Hotel Nomad
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Nomad voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nomad in het Nederlands

Zeer gastvrij familiehotel

Caroline
24-8-2014

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is absoluut goed!! Echt niet duur en de eigenaren en het personeel zijn zeer gastvrij. Dit hotel ligt in een hele mooie omgeving. Er heerst een relaxte sfeer en het eten was prima.

Minpuntjes waren dat het terrein toch wat rommelig oogt en na het diner was er weinig te beleven, en dan is Nosjvaj ook echt uitgestorven. Voor ons geen groot probleem, maar toch fijn om te weten voordat je gaat.

Het Nomad Hotel is een gezellig familiehotel, waar (klant)vriendelijkheid, service in alle opzichten, prima en ruime kamers en uitstekende maaltijden garant staan voor een meer dan geslaagd verblijf.

De familie Balogh, eigenaar en exploitant van het hotel, doet er alles aan om het de gasten in alle opzichten naar hun zin te maken. Het hotel beschikt over een zwembad, binnenwhirlpool, een buitenbar, ruime tuin/terras met zitjes en een klein aantal staanplaatsen voor tenten/caravans.

Parkeren kan op het terrein van het hotel. In het hotel is gratis wifi beschikbaar.

Het hotel ligt in de prachtige natuurlijke omgeving in een klein dorpje aan de voet van het Bukkgebergte.

De mooie barokke stad Eger ligt op 10 km afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nomad in Noszvaj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nomad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nomad scoort een 7.75 uit 10 op basis van 2 reviews.