Noszvaj

Reviews over Noszvaj

Zeer gastvrij familiehotel

Caroline ,
    24-8-2014

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is absoluut goed!! Echt niet duur en de eigenaren en het personeel zijn zeer gastvrij. Dit hotel ligt in een hele mooie omgeving. Er heerst een relaxte sfeer en het eten was prima.

Minpuntjes waren dat het terrein toch wat rommelig oogt en na het diner was er weinig te beleven, en dan is Nosjvaj ook echt uitgestorven. Voor ons geen groot probleem, maar toch fijn om te weten voordat je gaat.

Gereisd met partner in augustus 2014

EEN ABSOLUTE AANRADER, GA ER ZEKER NAAR TERUG

Joop,
    13-7-2010

Het Nomad Hotel is een gezellig familiehotel, waar (klant)vriendelijkheid, service in alle opzichten, prima en ruime kamers en uitstekende maaltijden garant staan voor een meer dan geslaagd verblijf.

De familie Balogh, eigenaar en exploitant van het hotel, doet er alles aan om het de gasten in alle opzichten naar hun zin te maken. Het hotel beschikt over een zwembad, binnenwhirlpool, een buitenbar, ruime tuin/terras met zitjes en een klein aantal staanplaatsen voor tenten/caravans.

Parkeren kan op het terrein van het hotel. In het hotel is gratis wifi beschikbaar.

Het hotel ligt in de prachtige natuurlijke omgeving in een klein dorpje aan de voet van het Bukkgebergte.

De mooie barokke stad Eger ligt op 10 km afstand.

Gereisd met partner in juni 2010