Camping Eden

Camping Eden
6,7

173 reviews over Camping Eden in het Nederlands

Totaal niet zoals de omschrijving!!

Stephanie,
20-9-2018

Eens met onderstaande recensies!Bij aankomst kregen we een sleutel.Dat was het welkom.Er werd verder niets gezegd.Er werd de hele vakantie niets gezegd.Niet dat er graafwerkzaamheden waren waardoor je niet in de Donau kon.Geen excuses voor overlast daarvan!Dankzij buren wisten we dat we de koelkast en boiler aan moesten, dat we brood konden bestellen.Contact gezocht met touroperator.Die zouden contact zoeken en ons terug bellen.Nu na 6 wkn nog steeds niet terug gebeld!De omschrijving klopt niet!De camping is overgenomen door Hongaren die niet klantvriendelijk zijn!Als je wat vroeg werd je genegeerd.Incl handdoeken betekent 1 week met je handdoek doen.Het animatieteam was top!Triest dat ze met hun eigen bluetoothboxje de disco moesten organiseren.Ook geen communicatie naar hun vanuit eigenaren.Bij ons(eerdere)vertrek zou de poort open zijn.Niet dus!Gelukkig zaten ze nog met familie in het restaurant waardoor hij alsnog open kon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geheel eens met wat er onderstaand geschreven wordt. Volgens mij heeft de nieuwe eigenaar nog nooit een camping gerund, zij begrijpen niet hoe je met campinggasten om moet gaan. Bij vragen knikken ze ja en doen nee. Wij zijn toen Monika nog de manager was ongeveer 7 jaar op deze camping geweest maar dit jaar was de laatste keer, mede ook omdat Barbara (de nieuwe eigenaar) ons vertelde dat de prijzen volgend jaar flink omhoog gaan. Geen vroegboek korting meer en voor het 6 persoons huisje waar wij in zaten moet je voor de 5de en 6de persoon extra gaan betalen. Oja dat vergat ik nog, het zwembad was de eerste 1,5 week ongekend goor,er dreef gewoon groen/bruin schuim op het water. Personeel wist totaal niet hoe ze het zwembad moesten onderhouden. Laaste week was dit wel beter.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

John,
2-9-2018

Leuk zo'n trein die iedere morgen om 5:30 langzaam voorbij rijdt en dan heel de tijd op zijn toeter druk iedereen wakker in het huisje. Nieuwe eigenaar is niet klant vriendelijk is heel de dag met haar kinderen bezig en heeft geen oog voor haar gasten.

Fijne vakantie gehad

Mirjam,
1-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat met name komt door het zwembad en het entertainment (Karim en Martina dikke duim omhoog!). Verder wordt er niet zo veel gedaan. Je sleutel wordt je gegeven en verder moet je het maar uitzoeken. Gelukkig veel behulpzame buren, die ons vertellen waar we vooral nog even aan moeten denken (boiler aan, maar 1 keer per week schone handdoeken, broodjes bestellen bij het restaurant). Verder moet je het zelf maar uitzoeken, vanuit de camping wordt niks georganiseerd. Dat is zonde, want het had onze vakantie nog beter gemaakt.

Ons huisje was prima, veel ruimte in de keuken, weinig inventaris. Verder eenvoudig. Het ligt wel aan een drukke weg en aan het spoor, maar behalve een grappige machinist op de Hongaarse Koningsdag die begon te toeteren, geen last van gehad.

Ga vooral eens naar Esztergom om de Basiliek te bezoeken en vergeet ook Budapest niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wat een verschil met vorig jaar!!

Désirée,
25-8-2018

Nieuwe eigenaars, wat een verschil met vorig jaar met manager Monika, die precies begreep hoe ze met gasten om moet gaan. Huidige manager onhartelijk, ongeïnteresseerd naar de gasten. Op het terras nam de manager meer tijd om te drinken met Hongaarse vrienden, met elkaar kussen dan aandacht voor overige gasten. Overig personeel heel aardig en vaardig. Sfeer verbeterde aanmerkelijk nadat manager met man op vakantie ging. Ga lekker eten bij Janco Vendeglo in nabijgelegen dorpje (Sutto)en laat het restaurant links liggen. Goedkoper en lekkerder. Accommodatie goed. Handdoek mocht maar 1x per week gewisseld worden. Personeel van vorig jaar allemaal weggelopen, zonde van deze camping met potentie. Tevens graafwerkzaamheden met een grote graafmachine van vroeg in de ochtend tot een uur of 8 in de avond (herrie). Bootje in het water onmogelijk. Zeer leuke animatie voor kinderen door Karim en Martina. (touroperator)

Nooit meer

Inge,
1-7-2018

Ligt aan een weg. Huisje meubilair erg oud keuken spullen minimaal. Wordt gerund door een Hongaarse familie niet erg klantvriendelijk!! Eerste en laatste keer!!!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische vakantie gehad

Rene en Gisella,
28-9-2017

Ik vond het een super leuke camping. Wij zaten in een huisje en deze was heerlijk ruim. Bedden waren hard maar lagen heerlijk. Verder was het huisje eenvoudig maar het voldeed prima. Miste je iets en je vroeg het, dan werd dat meteen geregeld. Animatieteam was super leuk zelfs voor de oudere jeugd. Iedereen mocht mee doen jong en oud! Ook waren er leuke activiteiten mogelijk zoals op de banaan varen, mountainbiken en kano varen. Ook kon je goed hardlopen vanaf de camping. Broodjes waren te bestellen bij de camping of net iets verder op in een klein dorpje. Monika helpt je graag met uitstapjes en kaarten van stadjes en bezienswaardigheden. Ook is ze niet moeilijk om ergens in het Hongaars te reserveren voor je. De bierbar op de camping was leuk om er gezellig een biertje te drinken. Ook was het zwembad lekker. Het was klein maar wel heel lekker om in af te koelen. Al met al een super leuke camping en volgend jaar gaan we 22 dagen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk

Petra,
13-9-2017

Prima camping . We zijn in begin september geweest. Het was heel rustig. Het zwembad was veel heel klein en kou. Zwemmen in de Donau kon je niet zwemmen. Vissen kon je goed op de camping. Personeel was heel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Top !

Lute,
1-9-2017

prima camping, schoon zwembad, in Tata zeer goede en betaalbare restaurants, leuke animatie voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Eens, maar nooit meer...

Wendy,
30-8-2017

Wij kwamen vanuit het groene, bergachtige Slovenië naar deze camping voor een paar dagen om eens kennis te maken met Hongarije. Helaas is het ons tegengevallen. De ligging aan de Donau is mooi maar helaas ligt de camping aan een drukke doorgaande weg en rijdt de trein er ook dicht langs. Niet echt idyllisch dus. Voor de jeugd niet veel anders te doen 's avonds dan hangen bij de receptie. Ook de omgeving vinden wij niet mooi, armoedige dorpjes, weinig bezienswaardigs dichtbij, min 30 min rijden. Budapest en omgeving vonden wij stukken mooier. Ik zou een camping in die omgeving kiezen een eventuele volgende keer, bijv de camping in het schattige dorpje Szentendre.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden in Neszmely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.