Camping Edensterstersterster

180 reviews over Camping Eden

• 2019
    2Fam janssen13-08-2019

Nooit meer jammer hoor

Na 16 jaar was dit voor ons helaas het laatste jaar op deze camping altijd met veel plezier geweest maar nadat het is overgenomen is alles zo erg achteruit gegaan dat we echt niet meer terug willen

Het sanitair word niet meer goed schoongemaakt Er zijn maar 4 douches open en 5 toiletten die dan ook nog eens niet naar behoren werken het personeel is gewoon onbeschoft op 1 of 2 man na De overlast van de mensen in de huisjes is nog nooit zo erg geweest ( kan gewoon allemaal word niks van gezegt) er was dit jaar zelfs geen animatie aanwezig voor de jeugd. Ik stond er zelfs van te kijken dat de anwb stikkervan 2019 er gewoon was ( zouden eens is in het hoog seizoen moeten komen!!!) Het enige wat we hebben gehoord zijn klachten

Alles bij elkaar zonde van de prachtige camping

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Fam van der post12-08-2019

Nooit meer

Na 12 jaar naar de camping geweest te zijn ,met heel veel plezier, was dit echt ons laatste jaar. De camping is vorig jaar overgenomen door een Hongaar die niets van campings af weet. Andere jaren werd deze camping gerund door een fantastische vrouw ,Mónika. Wat een topper was zij. Ze sprak Hongaars, Nederlands, Duits en Engels en stond voor iedere camping gast klaar. Nu zat er bijna nooit iemand bij de receptie. Was er geen animatie voor de kinderen .Ook werd er vanuit de camping niets georganiseerd. Geen karaoke, geen kampvuur, geen water activiteit zoals de banaan en geen uitstapjes naar oa Boedapest. In het Sanitair was veel gesloten. Hongaarse vissers kwamen met auto's voor je plek/uitzicht staan langs het water, terwijl er plek genoeg was. Grote boten werden maar gestald op de camping plekken tussen de kampeerders in terwijl er ruimte zat is meer achterin de camping. Conclusie er word geen rekening gehouden met camping gasten

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8klaas07-05-2019

heel erg mooi en rustig

Hier is het goed vertoeven alles aanwezig vissen boot varen en of boot meenemen heel veel leuke mensen belgen nederlanders hongaren enz azijnzeikers moeten hier weg blijven! dat is een moetje. wij voor de 8 keer dit jaar!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    7Stephanie20-09-2018

Totaal niet zoals de omschrijving!!

Eens met onderstaande recensies!Bij aankomst kregen we een sleutel.Dat was het welkom.Er werd verder niets gezegd.Er werd de hele vakantie niets gezegd.Niet dat er graafwerkzaamheden waren waardoor je niet in de Donau kon.Geen excuses voor overlast daarvan!Dankzij buren wisten we dat we de koelkast en boiler aan moesten, dat we brood konden bestellen.Contact gezocht met touroperator.Die zouden contact zoeken en ons terug bellen.Nu na 6 wkn nog steeds niet terug gebeld!De omschrijving klopt niet!De camping is overgenomen door Hongaren die niet klantvriendelijk zijn!Als je wat vroeg werd je genegeerd.Incl handdoeken betekent 1 week met je handdoek doen.Het animatieteam was top!Triest dat ze met hun eigen bluetoothboxje de disco moesten organiseren.Ook geen communicatie naar hun vanuit eigenaren.Bij ons(eerdere)vertrek zou de poort open zijn.Niet dus!Gelukkig zaten ze nog met familie in het restaurant waardoor hij alsnog open kon!

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Melissa02-09-2018

Door nieuwe eigenaar was dit het laatste jaar.

Geheel eens met wat er onderstaand geschreven wordt. Volgens mij heeft de nieuwe eigenaar nog nooit een camping gerund, zij begrijpen niet hoe je met campinggasten om moet gaan. Bij vragen knikken ze ja en doen nee. Wij zijn toen Monika nog de manager was ongeveer 7 jaar op deze camping geweest maar dit jaar was de laatste keer, mede ook omdat Barbara (de nieuwe eigenaar) ons vertelde dat de prijzen volgend jaar flink omhoog gaan. Geen vroegboek korting meer en voor het 6 persoons huisje waar wij in zaten moet je voor de 5de en 6de persoon extra gaan betalen. Oja dat vergat ik nog, het zwembad was de eerste 1,5 week ongekend goor,er dreef gewoon groen/bruin schuim op het water. Personeel wist totaal niet hoe ze het zwembad moesten onderhouden. Laaste week was dit wel beter.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5John02-09-2018

Nooit meer

Leuk zo'n trein die iedere morgen om 5:30 langzaam voorbij rijdt en dan heel de tijd op zijn toeter druk iedereen wakker in het huisje. Nieuwe eigenaar is niet klant vriendelijk is heel de dag met haar kinderen bezig en heeft geen oog voor haar gasten.

• 3Eetgelegenheden

• 7Mirjam01-09-2018

Fijne vakantie gehad

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat met name komt door het zwembad en het entertainment (Karim en Martina dikke duim omhoog!). Verder wordt er niet zo veel gedaan. Je sleutel wordt je gegeven en verder moet je het maar uitzoeken. Gelukkig veel behulpzame buren, die ons vertellen waar we vooral nog even aan moeten denken (boiler aan, maar 1 keer per week schone handdoeken, broodjes bestellen bij het restaurant). Verder moet je het zelf maar uitzoeken, vanuit de camping wordt niks georganiseerd. Dat is zonde, want het had onze vakantie nog beter gemaakt. Ons huisje was prima, veel ruimte in de keuken, weinig inventaris. Verder eenvoudig. Het ligt wel aan een drukke weg en aan het spoor, maar behalve een grappige machinist op de Hongaarse Koningsdag die begon te toeteren, geen last van gehad. Ga vooral eens naar Esztergom om de Basiliek te bezoeken en vergeet ook Budapest niet.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Désirée25-08-2018

Wat een verschil met vorig jaar!!

Nieuwe eigenaars, wat een verschil met vorig jaar met manager Monika, die precies begreep hoe ze met gasten om moet gaan. Huidige manager onhartelijk, ongeïnteresseerd naar de gasten. Op het terras nam de manager meer tijd om te drinken met Hongaarse vrienden, met elkaar kussen dan aandacht voor overige gasten. Overig personeel heel aardig en vaardig. Sfeer verbeterde aanmerkelijk nadat manager met man op vakantie ging. Ga lekker eten bij Janco Vendeglo in nabijgelegen dorpje (Sutto)en laat het restaurant links liggen. Goedkoper en lekkerder. Accommodatie goed. Handdoek mocht maar 1x per week gewisseld worden. Personeel van vorig jaar allemaal weggelopen, zonde van deze camping met potentie. Tevens graafwerkzaamheden met een grote graafmachine van vroeg in de ochtend tot een uur of 8 in de avond (herrie). Bootje in het water onmogelijk. Zeer leuke animatie voor kinderen door Karim en Martina. (touroperator)

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 5Inge01-07-2018

Nooit meer

Ligt aan een weg. Huisje meubilair erg oud keuken spullen minimaal. Wordt gerund door een Hongaarse familie niet erg klantvriendelijk!! Eerste en laatste keer!!!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Rene en Gisella28-09-2017

Fantastische vakantie gehad

Ik vond het een super leuke camping. Wij zaten in een huisje en deze was heerlijk ruim. Bedden waren hard maar lagen heerlijk. Verder was het huisje eenvoudig maar het voldeed prima. Miste je iets en je vroeg het, dan werd dat meteen geregeld. Animatieteam was super leuk zelfs voor de oudere jeugd. Iedereen mocht mee doen jong en oud! Ook waren er leuke activiteiten mogelijk zoals op de banaan varen, mountainbiken en kano varen. Ook kon je goed hardlopen vanaf de camping. Broodjes waren te bestellen bij de camping of net iets verder op in een klein dorpje. Monika helpt je graag met uitstapjes en kaarten van stadjes en bezienswaardigheden. Ook is ze niet moeilijk om ergens in het Hongaars te reserveren voor je. De bierbar op de camping was leuk om er gezellig een biertje te drinken. Ook was het zwembad lekker. Het was klein maar wel heel lekker om in af te koelen. Al met al een super leuke camping en volgend jaar gaan we 22 dagen!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

16 tips over Camping Eden

• fam janssen, 20-07-2012

erg veel te zien in de omgeving

• Gerd Renkema, 10-07-2014

Tesco supermarkt in Tata is 24 uur per etmaal hele week open, dus ook zondags.

• Erika posdijk, 11-08-2013

Als je naar de zwembaden in Komarom of Tatabanya gaat mag je je eigen stoelen,parasol en koelbox mee naar binnen nemen. Voor het waterpretpark in Tatabanya is het ook handig om je eigen band mee te nemen voor de bandenglijbaan. Anders moet je hem daar huren of kopen. Als je wilt kun je er zelfs in een rubberboot vanaf....

14 vragen over Camping Eden

• Leo hakkenbroek, 24-08-2016

Huisje huren

Beste Monica

Is het al om een prijslijst te krijgen van 2017

Gr Leo

• Jolanda, 11-07-2016

verstelbare stoelen bij stacaravan

Weet iemand of er bij de stacaravans verstelbare tuinstoelen horen of zijn er alleen maar kuipstoelen? Kom er zo niet helemaal achter.

• Nabbie, 18-02-2016

Reserveren

Hoe hebben jullie deze camping geboekt? Mail wordt nog niet op gereageerd en de prijzen op hun site zijn een beetje verouderd (2011)

E, 18-05-2016

Ik heb via de telefoon een mail adres gekregen van de eigenaresse zelf: [email protected] Succes!

Camping Eden info

• Aantal sterrensterstersterster