Sorteren

Reviews over Neszmely

Totaal niet zoals de omschrijving!!

Stephanie
    20-9-2018

Eens met onderstaande recensies!Bij aankomst kregen we een sleutel.Dat was het welkom.Er werd verder niets gezegd.Er werd de hele vakantie niets gezegd.Niet dat er graafwerkzaamheden waren waardoor je niet in de Donau kon.Geen excuses voor overlast daarvan!Dankzij buren wisten we dat we de koelkast en boiler aan moesten, dat we brood konden bestellen.Contact gezocht met touroperator.Die zouden contact zoeken en ons terug bellen.Nu na 6 wkn nog steeds niet terug gebeld!De omschrijving klopt niet!De camping is overgenomen door Hongaren die niet klantvriendelijk zijn!Als je wat vroeg werd je genegeerd.Incl handdoeken betekent 1 week met je handdoek doen.Het animatieteam was top!Triest dat ze met hun eigen bluetoothboxje de disco moesten organiseren.Ook geen communicatie naar hun vanuit eigenaren.Bij ons(eerdere)vertrek zou de poort open zijn.Niet dus!Gelukkig zaten ze nog met familie in het restaurant waardoor hij alsnog open kon!

Fijne vakantie gehad

Mirjam
    1-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat met name komt door het zwembad en het entertainment (Karim en Martina dikke duim omhoog!). Verder wordt er niet zo veel gedaan. Je sleutel wordt je gegeven en verder moet je het maar uitzoeken. Gelukkig veel behulpzame buren, die ons vertellen waar we vooral nog even aan moeten denken (boiler aan, maar 1 keer per week schone handdoeken, broodjes bestellen bij het restaurant). Verder moet je het zelf maar uitzoeken, vanuit de camping wordt niks georganiseerd. Dat is zonde, want het had onze vakantie nog beter gemaakt.

Ons huisje was prima, veel ruimte in de keuken, weinig inventaris. Verder eenvoudig. Het ligt wel aan een drukke weg en aan het spoor, maar behalve een grappige machinist op de Hongaarse Koningsdag die begon te toeteren, geen last van gehad.

Ga vooral eens naar Esztergom om de Basiliek te bezoeken en vergeet ook Budapest niet.

Wat een verschil met vorig jaar!!

Désirée
    25-8-2018

Nieuwe eigenaars, wat een verschil met vorig jaar met manager Monika, die precies begreep hoe ze met gasten om moet gaan. Huidige manager onhartelijk, ongeïnteresseerd naar de gasten. Op het terras nam de manager meer tijd om te drinken met Hongaarse vrienden, met elkaar kussen dan aandacht voor overige gasten. Overig personeel heel aardig en vaardig. Sfeer verbeterde aanmerkelijk nadat manager met man op vakantie ging. Ga lekker eten bij Janco Vendeglo in nabijgelegen dorpje (Sutto)en laat het restaurant links liggen. Goedkoper en lekkerder. Accommodatie goed. Handdoek mocht maar 1x per week gewisseld worden. Personeel van vorig jaar allemaal weggelopen, zonde van deze camping met potentie. Tevens graafwerkzaamheden met een grote graafmachine van vroeg in de ochtend tot een uur of 8 in de avond (herrie). Bootje in het water onmogelijk. Zeer leuke animatie voor kinderen door Karim en Martina. (touroperator)

Fantastische vakantie gehad

Rene en Gisella
    28-9-2017

Ik vond het een super leuke camping. Wij zaten in een huisje en deze was heerlijk ruim. Bedden waren hard maar lagen heerlijk. Verder was het huisje eenvoudig maar het voldeed prima. Miste je iets en je vroeg het, dan werd dat meteen geregeld. Animatieteam was super leuk zelfs voor de oudere jeugd. Iedereen mocht mee doen jong en oud! Ook waren er leuke activiteiten mogelijk zoals op de banaan varen, mountainbiken en kano varen. Ook kon je goed hardlopen vanaf de camping. Broodjes waren te bestellen bij de camping of net iets verder op in een klein dorpje. Monika helpt je graag met uitstapjes en kaarten van stadjes en bezienswaardigheden. Ook is ze niet moeilijk om ergens in het Hongaars te reserveren voor je. De bierbar op de camping was leuk om er gezellig een biertje te drinken. Ook was het zwembad lekker. Het was klein maar wel heel lekker om in af te koelen. Al met al een super leuke camping en volgend jaar gaan we 22 dagen!

Leuk

Petra
    13-9-2017

Prima camping . We zijn in begin september geweest. Het was heel rustig. Het zwembad was veel heel klein en kou. Zwemmen in de Donau kon je niet zwemmen. Vissen kon je goed op de camping. Personeel was heel vriendelijk.

Neszmely scoort een 7,2 uit 10, op basis van 25 reviews