• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Neszmely

Heerlijk genoten van de rust en de omgeving.

Sjaak Zuidhoek, 27-7-2017
    Heerlijk eten voor weinig en een prachtige omgeving aan de Donau.

Ongerepte schoonheid

Marc Eshuis , 20-7-2015

Een plek zo eenvoudig, dat je bijna jaloers wordt op de mensen die er wonen.

Geen haast, geen stress en blij met dat wat er is. Althans, zo lijkt het.

leuke camping

Willem van Est, 6-7-2015

de camping is leuk, ruim de receptie is vriendelijk, hulpvaardig en er wordt goed Nederland gesproken.

de plaatsen zijn ruim, het sanitair is prima en schoon.

er wordt voldoende inlichting gegeven over de te bezoeken steden en/of bezienswaardigheden en ook hoe er te komen.

fijne vakantie gehad

Kei leuke en rustgevende camping

Fam. Steurs, 6-8-2014
    We komen al voor het zesde jaar op Camping Eden. We vinden het hier heel rustgevend. De kinderen kunnen zich uitleven, kunnen er naar hartelust ravotten. Dit jaar hebben we een fantastische jongen Lars genaamd in het animatieteam. Bij aankomst van een nieuwe familie is hij de eerste na Monica die je komt verwelkomen. Na een aantal jaar kan nu op z'n minst ook de jeugd aan hun trekken komen. Ze worden 's avonds opgevangen in het jeugdhonk om er spelletjes te spelen of een babbel te doen en wat muziek te luisteren. Dit allemaal door de medewerking van Lars. De vorige jaren hingen ze maar wat rond op de camping en dat bracht nogal wat hinder met zich mee. Top Lars, we hopen je nog vele jaren te ontmoeten hier op Camping Eden.

Eenvoudig landelijk dorp

asdejong, 1-8-2014
    Eenvoudig dorp aan drukke doorgaande weg. De meeste voorzieningen zijn er wel.
Neszmely scoort een 7,5 uit 10, op basis van 25 reviews