Géén boekingskosten

Meer camping info

52 Reviews over Idyll

• 9Margreet Kuitert27-09-2019

Heerlijke camping !!

Wat een heerlijk relaxt plekje!! Ruime plaatsen en mooi sanitair. En een eigenaar die altijd met raad en daad klaar staat.Ook de omgeving is schitterend. Vlakbij het Mecsekgebergte en de grote steden Pecs en Szigetvar zijn ook een bezoekje waard.

• 10Doetze26-08-2019

Heerlijk

Voor kinderen is weinig te doen.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Mathé en Jolanda23-08-2019

Aanrader!

Heerlijke camping, mooi en netjes aangelegd. Het saniair schoon en zeker voldoende. Erg aardige eigenaar die er alles aan doet om het naar de zin te maken. Ongelooflijk dat er zo zo weinig mede campinggasten waren, hoewel dat ook weer voordelen had natuurlijk. Wij hebben van het verblijf genoten!

• 10Mehauden Leo25-06-2018

Ik vind de camping de max alles is er aanwezig er is niets waar ik me zou kunnen aan ergeren en het internet ging heel vlot de wc proper en papier op en de douches ook prima en het terein mooi onderhouden ik geef zeker een 10

• 9Bert en Nel19-06-2018

Prachtig aangelegd terrein, goed en schoon sanitair en hele gastvrije eigenaar die er alles aan doet om het verblijf zo prettig mogelijk te maken Alleen jammer dat zijn vrouw in Nederland was voor haar dochter die moest bevallen zodat wij het lekkere eten moesten missen Als wij weer in Hongarije komen kunnen ze ons weer als gast zien

• 9Bert en Loes15-05-2018

Mooie, rustig gelegen camping.

Geweldige, rustig gelegen camping, met Jeroen en Musu als eigenaren die weten wat gastvrijheid is. Prachtig sanitair met altijd warm water. Zijn na lange tijd weer voor de 3e keer geweest ,voelde meteen weer goed. Hoop te zien in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Frank30-09-2017

Heerlijk!

Mooie camping, lekkere appels, lekkere druiven. Alles heel netjes en goed verzorgd.

• 10Wout en Yolanda24-08-2017

Fantastisch!

De camping Idyll ligt om ca 20 autominuten van het schilderachtige Pecs in het zuiden van Hongarije. De camping is een bloemenpracht. Zelfs voor Nederlandse begrippen ia alles buitengewoon goed onderhouden. Het sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt. En er is een moestuin waar de gasten groenten en fruit uit kunnen gebruiken. Maar een echte Idylle wordt het door het charmante gastheerschap van Jeroen en de immer vrolijke aanwezigheid van zijn vrouw Musu. Op de camping hangt nog ergens een certificaat dat het bij de verkiezing van de mooiste camping van heel Hongarije tweede is geworden. Wij begrijpen dat wel. Internationale gasten met een tent, een caravan en een camper vinden een thuis op de camping. Maar niet verder vertellen hoor....

• 10Eetgelegenheden
  • 9Helma Mebius08-08-2016

Voor rustzoekers een geweldige camping

Prachtig aangelegd terrein, goed en schoon sanitair en hele gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

• 9Fred & Janny Klein16-07-2016

Geweldige camping

Voor de eerste keer in Hongarije. Wat een prachtig en relaxt land om te verblijven. En over de camping alleen maar te zeggen prachtig!, zeer mooi aangelegd grote plaatsen voorzien van alle gemakken die men kan wensen. Wij camperen inmiddels al meer dan 25 jaar met caravan en zijn op vele plaatsen geweest in Europa. Deze camping overtreft er vele vanwaar wij geweest zijn. Gastvije ontvangst door Jeroen en Musu de eigenaars, Zij staan altijd voor je klaar, en brengen zelfs de verse broodjes s'morgens langs als wij nog in diepe rust zijn. Musu en Jeroen zijn vaak bezig op het "park" camping om de tuin en het toiletgebouw te onderhouden. Alles is zo netjes en super schoon de wastafels en douches glimmen je tegemoet. Echt een camping om tot rust te komen en de omgeving te verkennen. Er zijn vele mogelijkheden in de omgeving. Voor ons een complete verrassing nogmaals een fantastische camping, zeker een bezoek waard!.

• 7Eetgelegenheden

Camping Idyll info