Camping Idyll

9,4

Laatste review

Mehauden Leo,
25-6-2018

Ik vind de camping de max alles is er aanwezig er is niets waar ik me zou kunnen aan ergeren en het internet ging heel vlot de wc proper en papier op en de douches ook prima en het terein mooi onderhouden ik geef zeker een 10

46 reviews over Camping Idyll in het Nederlands

Mehauden Leo,
25-6-2018

Bert en Nel,
19-6-2018

Prachtig aangelegd terrein, goed en schoon sanitair en hele gastvrije eigenaar die er alles aan doet om het verblijf zo prettig mogelijk te maken

Alleen jammer dat zijn vrouw in Nederland was voor haar dochter die moest bevallen zodat wij het lekkere eten moesten missen

Als wij weer in Hongarije komen kunnen ze ons weer als gast zien

Mooie, rustig gelegen camping.

Bert en Loes,
15-5-2018

Geweldige, rustig gelegen camping, met Jeroen en Musu als eigenaren die weten wat gastvrijheid is. Prachtig sanitair met altijd warm water. Zijn na lange tijd weer voor de 3e keer geweest ,voelde meteen weer goed. Hoop te zien in de omgeving.

Heerlijk!

Frank,
30-9-2017

Mooie camping, lekkere appels, lekkere druiven.

Alles heel netjes en goed verzorgd.

Fantastisch!

Wout en Yolanda,
24-8-2017

De camping Idyll ligt om ca 20 autominuten van het schilderachtige Pecs in het zuiden van Hongarije. De camping is een bloemenpracht. Zelfs voor Nederlandse begrippen ia alles buitengewoon goed onderhouden. Het sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt. En er is een moestuin waar de gasten groenten en fruit uit kunnen gebruiken. Maar een echte Idylle wordt het door het charmante gastheerschap van Jeroen en de immer vrolijke aanwezigheid van zijn vrouw Musu. Op de camping hangt nog ergens een certificaat dat het bij de verkiezing van de mooiste camping van heel Hongarije tweede is geworden. Wij begrijpen dat wel. Internationale gasten met een tent, een caravan en een camper vinden een thuis op de camping. Maar niet verder vertellen hoor....

Voor rustzoekers een geweldige camping

Helma Mebius
8-8-2016

Prachtig aangelegd terrein, goed en schoon sanitair en hele gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

Geweldige camping

Fred & Janny Klein
16-7-2016

Voor de eerste keer in Hongarije.

Wat een prachtig en relaxt land om te verblijven. En over de camping alleen maar te zeggen prachtig!, zeer mooi aangelegd grote plaatsen voorzien van alle gemakken die men kan wensen. Wij camperen inmiddels al meer dan 25 jaar met caravan en zijn op vele plaatsen geweest in Europa.

Deze camping overtreft er vele vanwaar wij geweest zijn. Gastvije ontvangst door Jeroen en Musu de eigenaars, Zij staan altijd voor je klaar, en brengen zelfs de verse broodjes s'morgens langs als wij nog in diepe rust zijn. Musu en Jeroen zijn vaak bezig op het "park" camping om de tuin en het toiletgebouw te onderhouden. Alles is zo netjes en super schoon de wastafels en douches glimmen je tegemoet.

Echt een camping om tot rust te komen en de omgeving te verkennen. Er zijn vele mogelijkheden in de omgeving.

Voor ons een complete verrassing nogmaals een fantastische camping, zeker een bezoek waard!.

Prachtige camping.

Arnold en Thea Pompen
15-7-2016

Wij vonden het een prachtige camping, zeer schoon en verzorgd, met prima sanitair en leuke muziek. en morgens werden er lekkere broodjes op bestelling bij de caravan bezorgd.

Een heel fijn omheind hondenveld, ook zeer schoon.

Plaatsen met zon, een beetje schaduw en meer schaduw, dus voor elk wat wils.

Het was ook heel fijn dat er 2 droogmolens stonden om je was te drogen te hangen. Omdat er nog weinig gasten waren werden we uitgenodigd voor een kampvuur en wijnproeverij, met wijnen die van de wijngaarden uit eigen dorp kwamen.

Wat fijn zou zijn een zwembadje.

En jammer, omdat er op dit moment niet zoveel gasten waren dat er niet Afrikaans gekookt werd, daar had ik mijzelf op verheugd. Maar zeker een aanrader om naar toe te gaan.

We hebben een laag cijfer gegeven voor de kind vriendelijkheid omdat wij deze camping niet zo geschikt vinden voor kinderen, meer voor mensen die van wandelen en de omgeving te bekijken houden.

heerlijk in de natuur tot rust komen

Hans Slijpen
24-6-2016

Parkachtige opzet, met fruitbomen, wilgen, mooie waterpartijen. Prima sanitair en zeer service gerichte eigenaren. Mooie omgeving, zowel qua natuur als qua stadjes (Szigetvar, Pecs!). Twee keer per week heerlijk Afrikaans eten.

Het was misschien wat rustig op de camping, deze camping verdient meer bezoekers!

Heerlijk rustige camping

Jan en Annemarieke
28-5-2016

De eigenaren zijn zeer vriendelijke hardwerkende mensen. Sanitaire voorzieningen zijn prima. We zijn langer gebleven dan eigenlijk onze bedoeling was.

Voordelen: sanitair, bakker elke dag langs de camping, gratis wifi op de standplaats, grote plaatsen, water op de plaats. Parkachtige ligging.

Nadelen: het ontbreken van een zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Idyll in Nagyvaty, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Idyll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.