Vakantiehuis Az Almafa

8,1

2 reviews over Vakantiehuis Az Almafa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Fantastische ervaring in de Appelboomgaard!

Ed Korkers
11-8-2015

Twee fijne rustige weken gehad in het 2e huisje. We hebben ons erg welkom gevoeld. Veel privacy en contact op een natuurlijke manier. Joke en Paul zijn erg flexibel en delen hun liefde voor deze plek met hun gasten. Ruime tuin en een leuk huisje waar alles aanwezig is. In de omgeving is genoeg te doen en te zien en wanneer je er zelf niet uitkomt, is er uitgebreide informatie in het huisje beschikbaar. Bovendien zijn de buren ook beschikbaar voor informatie of hulp.

Heerlijke plek!

Ineke Koenders
9-6-2014

Eind mei 2014 een heerlijke week in Az Almafa gehad. Heerlijke accomodatie om bij te tanken te ontspannen in een hangmat, scharrelen in de tuin en heerlijke wandelingen te maken (door de Kopany vallei via Pari naar Tamasi met als toetje bijkomen in het thermaalbad!) . Een aanrader voor iedereen :)!

Aanraders bezoek Pecs, heerlijk dagje Balatonmeer, bezoekje aan één van de vele thermaalbaden die in de omgeving te vinden zijn of een mooie route met de auto......... Je hoeft je geen moment te vervelen.

Ennnnn laat ik vooral de mooie vogels die je kan spotten niet vergeten!

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Az Almafa in Nagykónyi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Az Almafa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Az Almafa scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.