1 vraag over Vakantiehuis Droomhuis in Hongarije

• Carolina, 21-07-2012 Rapporteren

Droomhuis in Hongarije, Nagydobsza

Beste eventuele voorgangers, wij hebben op de site het vakantiehuis in Nagydobsza gezien en zijn zeer geinteresseerd. Ik heb van jullie gelezen dat het er zeer kindvriendelijk en veilig is. Kunnen jullie mij vertellen via welke bemiddelaar jullie het huis hebben gehuurd?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Sandra , 24-07-2012

Beste, Ik hoop dat ik als eigenaar van Droomhuis in Hongarije ook mag reageren. We verhuren de beide huizen zelf. Op de website www.droomhuisinhongarije.com staan alle contact gegevens. We hopen nog iets van u te horen! Hartelijke Groet, Sandra van der Bijl

Carolina, 24-07-2012

Hoi Sandra,

Ik heb net jullie website bekeken en die is anders dan de website die ik gevonden had. Zonde dat ik niet direct bij jullie terecht ben gekomen. Voor jullie info: de site die ik gebruikte en waar ik tot de dag van vandaag nog niets van heb vernomen is http://new.huishurenhongarije.nl/index.php/2012-03-15-21-30-52/huren/zuid-west. De woning staat hier op en het hele jaar is deze nog beschikbaar ... mijn eerste vraag was dan ook, klopt dat? Mijn tweede contactformulier was verzoek tot boeken.

Misschien tot volgend jaar!

nac_brouwer, 10-12-2012

let wel op de honden die daar rondlopen

Carolina, 25-07-2012

Hoi Sandra, Na het verzenden van mijn laatste bericht, las ik jouw laatste bericht. Dank je wel en vooral graag gedaan!!! Groeten, Carolina

Sandra, 24-07-2012

Beste Carolina,

Bedankt voor het compliment. Ik ben heel benieuwd welke website dat is................ In elk geval een hele fijne vakantie toegewenst! Hartelijke groet, Sandra

Carolina, 24-07-2012

Beste Sandra,

Bedankt voor uw reactie!!! Ik heb op de website waar ik het huis gevonden had tweemaal het contactformuliertje ingevuld, maar had geen reactie ontvangen. Aangezien de tijd drong, heb ik inmiddels een andere bestemming gevonden. Wellicht dat wij het volgend jaar nog eens proberen, want het ziet er prachtig uit!

Sandra, 24-07-2012

Hallo Carolina, Dank voor je reactie! Ik ga ze meteen mailen, want dat is niet in orde. Nee, beide huizen zijn in de zomervakantie behoorlijk vol, de meeste mensen boeken redelijk vroeg. Op onze website www.droomhuisinhongarije.com en dan het kopje "prijzen" vind je ook de beschikbaarheid, in 2012 is het muemlek alleen nog de laatste week van augustus vrij en het voorhuis is vrij vanaf 24 augustus. Wederom een fijne vakantie! en hopelijk tot volgend jaar! Groet, Sandra