Vakantiehuis Droomhuis in Hongarije

Meer vakantiehuis info

44 reviews over Vakantiehuis Droomhuis in Hongarije

• 2018
    10Juanita De kwaadsteniet14-09-2018

Super! Volgend jaar gaan we weer!

Grote groene tuin! Met hangmatten en veel ligstoelen!lekker ruim zwembad! En ook heel ideal om evt met honden te logeren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Mathias22-07-2018

Een heel fijne vakantie!

Voor ons, 2 jonge gezinnen, was het de eerste kennismaking met Hongarije. Een prachtige ervaring. Wij logeerden in de grote hoeve, deze was zeer comfortabel en wanneer we vragen hadden konden we steeds terecht bij Floor en Sandra, super. Aangezien we met kleine kindjes deze trip hebben gemaakt, hebben we onze uitstappen beperkt tot Barcs, Pécs, Sigetvar, Kaposvar …. Dit was telkens een leuke uitstap. Voor de reis hadden we enkele vragen en deze beantwoorden Sandra en Floor met veel enthousiasme, bedankt hiervoor. Een heel leuke ervaring en zeker en vast een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Linda willems18-11-2017

Fantastisch volgend jaar weer.

Een fantastische accommodatie in een rustige omgeving. Van alle gemakken voorzien. Wij zijn al meerdere jaren op vakantie naar droomhuis hongarije. Ook onze honden zijn er welkom en gaan ook mee. Ze genieten van de heerlijke grote tuin. De dorpsgenoten zijn erg aardig en nu na een paar jaar leer je ze ook wat beter kennen. Ook de eigenaren floor en sandra staan altijd direct klaar als er problemen zijn. Er is ook veel cultuur en andere bezienswaardigheden in de omgeving. Het is een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10John en Francis van der Velden02-09-2017

Wederom fantastich in de vernieuwde Muemlek!

Voor het 6e jaar genoten van de Muemlek van Droomhuis in Hongarije en voor volgend jaar hebben we alweer geboekt. Het paradijs wordt ieder jaar mooier, schitterende tuin. Dit jaar waren mijn zus en zwager ook een midweekje gekomen voor de eerste keer, die keken hun ogen uit van dit paradijs. Voor honden is het hier ook geweldig, die kunnen heerlijk scharrelen in de omheinde tuin. Ook een genot is het zwembad. Daar kan je heerlijk even je verkoeling zoeken. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Marieke Moerman18-09-2016

Hongarije is geweldig

Mooie plek om tot rust te komen. Mooi ingericht huis en heerlijke grote tuin met zwembad en hangmatten. Fruitbomen om je heen. De Nederlandse eigenaren Sandra en Floor zijn zeer gastvrij en hebben allerlei tips voor uitjes in de buurt al voor je uitgezocht. Zoals Pecs: dat is een ontzettend leuke, historische en sfeervolle stad. Het meer van Orfu heeft een leuk aquapark. Daarna eten op een terras aan het meer. Hongarije is schoon en veilig, het zomerse klimaat was heerlijk en de mensen zijn er rustig en relaxed. Last but not least: de prijzen zijn er laag. Dat maakt het allemaal extra relaxed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Leen & Bram, Yoran, Tille & Sep01-08-2016

Het kon niet beter zijn :-) !!!

Met onze 3 kindjes zowel een weekje in het Muemlek als in het Voorhuis doorgebracht. 2 x fantastisch! Prachtige tuin met zwembad, perfect onderhouden! We zijn met ons zoontje naar het hospitaal moeten gaan, de eigenaars stonden onmiddellijk klaar om ons doorheen het dokter- en kliniekbezoek te helpen. Ook het georganiseerde etentje in de tuin van het Voorhuis is ons heel goed bevallen. Lekker gegeten en gedronken en heel toffe mensen ontmoet. Een echte aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Gerrie Boleij31-07-2016

Rust

Prima plek om tot rust te komen en het gedeelte onder Pecs te ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10gerda en frank31-07-2016

wij hebben Hongarije ontdekt!

Mooi land met weidse zichten, prachtige natuur, mooi weer meestal, veel plaats, alles heel netjes en rein, wij logeerden bij verschillende adressen allen even goed, de huizen van droomhuis zijn zeker aan te bevelen , met zwembad en alle luxe die je in een vakantie wil, alsook de gastvrijheid van de eigenaars.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Ans Oude Geerdink en Armand Opten23-01-2016

Prachtig huis met alles er op en er aan, elke slaapkamer heeft z'n eigen badkamer, heel smaakvol ingericht, een mooi zwembad, een overweldigende tuin. Onovertroffen is de gastvrijheid en goede zorg van Floris en Sandra. Als je voor een ongehoorde prijs, geweldige luxe, gastvrij onthaal en absolute rust wilt, ga dan naar droomhuis in Hongarije

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Ton en jet25-12-2015

Super rustig locatie met veel natuurschoon!

Geen nadelen, alleen maar lof, goede opvang bij aankomst,en reisinformatie vooraf, mooie schone locatie's, heerlijk rustig en gemoedelijk sfeer! Het is wel even rijden maar dan heb je ook wat!

Gereisd met partner in juli 2015

Vakantiehuis Droomhuis in Hongarije info