Nagydobsza

Reviews over Nagydobsza

Super! Volgend jaar gaan we weer!

Juanita De kwaadsteniet,
    14-9-2018

Grote groene tuin! Met hangmatten en veel ligstoelen!lekker ruim zwembad! En ook heel ideal om evt met honden te logeren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een heel fijne vakantie!

Mathias,
    22-7-2018

Voor ons, 2 jonge gezinnen, was het de eerste kennismaking met Hongarije. Een prachtige ervaring. Wij logeerden in de grote hoeve, deze was zeer comfortabel en wanneer we vragen hadden konden we steeds terecht bij Floor en Sandra, super. Aangezien we met kleine kindjes deze trip hebben gemaakt, hebben we onze uitstappen beperkt tot Barcs, Pécs, Sigetvar, Kaposvar …. Dit was telkens een leuke uitstap. Voor de reis hadden we enkele vragen en deze beantwoorden Sandra en Floor met veel enthousiasme, bedankt hiervoor. Een heel leuke ervaring en zeker en vast een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch volgend jaar weer.

Linda willems,
    18-11-2017

Een fantastische accommodatie in een rustige omgeving. Van alle gemakken voorzien. Wij zijn al meerdere jaren op vakantie naar droomhuis hongarije. Ook onze honden zijn er welkom en gaan ook mee. Ze genieten van de heerlijke grote tuin. De dorpsgenoten zijn erg aardig en nu na een paar jaar leer je ze ook wat beter kennen. Ook de eigenaren floor en sandra staan altijd direct klaar als er problemen zijn. Er is ook veel cultuur en andere bezienswaardigheden in de omgeving. Het is een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wederom fantastich in de vernieuwde Muemlek!

John en Francis van der Velden,
    2-9-2017

Voor het 6e jaar genoten van de Muemlek van Droomhuis in Hongarije en voor volgend jaar hebben we alweer geboekt. Het paradijs wordt ieder jaar mooier, schitterende tuin. Dit jaar waren mijn zus en zwager ook een midweekje gekomen voor de eerste keer, die keken hun ogen uit van dit paradijs. Voor honden is het hier ook geweldig, die kunnen heerlijk scharrelen in de omheinde tuin. Ook een genot is het zwembad. Daar kan je heerlijk even je verkoeling zoeken. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hongarije is geweldig

Marieke Moerman,
    18-9-2016

Mooie plek om tot rust te komen. Mooi ingericht huis en heerlijke grote tuin met zwembad en hangmatten. Fruitbomen om je heen. De Nederlandse eigenaren Sandra en Floor zijn zeer gastvrij en hebben allerlei tips voor uitjes in de buurt al voor je uitgezocht. Zoals Pecs: dat is een ontzettend leuke, historische en sfeervolle stad. Het meer van Orfu heeft een leuk aquapark. Daarna eten op een terras aan het meer. Hongarije is schoon en veilig, het zomerse klimaat was heerlijk en de mensen zijn er rustig en relaxed. Last but not least: de prijzen zijn er laag. Dat maakt het allemaal extra relaxed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Nagydobsza scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews