Sorteren

Reviews over Nagydobsza

Veel rust en natuurschoon mooie verblijven!

Ton en jet
    25-12-2015

Geen nadelen, prachtige locatie met veel rust!

plattelands dorp

lindaleo
    30-8-2015

Het is een heerlijk rustig dorp, waar soms de buurman met paard en wagen door de straat rijd. Verder zijn de mensen er erg aardig en zeggen je altijd goeie dag.

Voor het uitgaansleven moet je naar de grotere steden zoals Pecs.

Ook voor cultuur moet je in Pecs zijn.

Mooie omgeving, rustig en goedkoop

Frank de Bos
    15-8-2015

De omgeving van Nagydobsza is mooi. het is er heel rustig. Er zijn veel mogelijkheden om te eten. Qua cultuur is er niet zo veel te doen. De stadjes zijn vrij kaal en saai.

Heerlijk rustig dorp!

Francis
    26-7-2015

Heerlijk rustig dorp! Fijne bewoners, allemaal even vriendelijk

Wat een mooie streek

Willem en Monique Gemmink
    22-5-2015

Bossen, prachtige wandel, fiets en auto routes. Authentieke dorpjes, prachtige steden. Goede wegen en alles super schoon. In de grote supermarkten vind je alles wat je nodig hebt. Je kunt er lekker en spotgoedkoop uit eten. De ijsjes zijn geweldig. Heel vriendelijke lokale bevolking. Wij komen hier zeker terug. Raar eigenlijk dat dit deel van Hongarije nog niet zo bekend is als vakantiegebied. Dit is veel mooier dan de regio om het Balaton meer.

Nagydobsza scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews