Géén boekingskosten

Meer camping info

4 Reviews over Kis Duna

• 7Jack29-06-2013

Leuke doorgangsplek

Als doorgangscamping is Kis Duna een prima plek. Ontvangst was prima, mochten staan waar we wilden (wel voorseizoen). De sanitaire blokken zijn voldoende maar stonken wel tijdens ons verblijf, zagen er wel schoon uit. Douches waren niet warm. Verder zijn er geen schaduwplekken. Het kampeerterrein bestaat uit zo'n 15 plekken. Helaas is de camping naast de personeelsingang gelegen en daar is ook direct de rookplek. Ze beginnen al behoorlijk vroeg in Hongarije en drinken dan even koffie en roken een sigaretje en praten wat. Op zich niets mis mee maar als je er naast ligt te slapen is dat wel storend. Camping is voor het gebodene niet goedkoop, wij betaalden 21 euro voor 1 nacht met drie personen. Een behoorlijke prijs voor deze regio. Wel prima gelegen op de route van Praag naar Boedapest.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Avion14-09-2012

Goede doorreiscamping

Wij werden iets buiten de velden op een kiezelplaats gezet. Wij waren hier voor 1 nacht, vandaar. Geen probleem. Een restaurant was aanwezig. Eenvoudig, maar goed eten.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Figuet18-03-2010

très correct pour petit budget

Très bien situé pour une étape entre la France et la Roumanie, juste après la forontière Autriche /Hongrie (après avoir passé la journée à Vien -Wien par exemple) et pour des budget séré 150 € pour un groupe de 9 en chambre de 2 et 3 ! Parfait dans le cadre d'un déplacement de coopération internationale avec un groupe de jeune en partance ou au retour de Roumanie. Peronnel compréhensif d'un groupe de jeune, et discret (arrivé à 21 h et départ à 8 h après un petit déjeuner compris dans le prix). A côté des prix autrichien, c'est un super compromis. Le jeune à l'entrée comprend l'anglais sans problème. Déjà expérimenté en 2005 et 2006? Egal à lui-même/ Bénéficie d'un camping, donc étape possible aux caravanes, et au camping-car...

• 8Staat v/h sanitair
  • 9T. Keller03-09-2008

Zeer schone camping, heel eenvoudig.

Het is een camping langs de bereden route, snachts veel herrie van langsrijdend verkeer. De camping is verbonden aan het motel/hotel kizz duna en ligt op het ernaast gelegen goed onderhouden gazon. gemiddelde prijs in het hoogseisoen voor een caravan met 4 personen is ong. € 22,- per nacht. Ontbijt is mogelijk voor € 3,- per persoon maar is erg eenvoudig van aard. Wat ons opviel was dat zowel de camping als het hotel erg schoon was.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair