Hotel Danubius Health Spa Resort Aqua

Hotel Danubius Health Spa Resort Aqua

1 review over Hotel Danubius Health Spa Resort Aqua in het Nederlands

Naas het hotel ligt een kleine camping.

De camping is mooi aangelegd. Kleine en schone sanitaire ruimtes. Er kan 's morgens gebruik gemaakt worden van het ontbijt in het hotel.

Voor ons een ideale camping omdat we op doorreis waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danubius Health Spa Resort Aqua in Mosonmagyaróvár , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danubius Health Spa Resort Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.