Luxe hotelWeer vandaag-2°-8°

18 reviews over Hotel Hunguest Palota in het Nederlands

Geweldig

Lianne,
29-9-2017

Hele fraaie locatie aan een meer. Hotel zelf is ook bijzonder en alles is erg netjes en schoon. Kamer iets aan de kleine kant maar de wellness maakt alles goed.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig

Judith
4-9-2011

Tijdens onze fietsvakantie mochten we hier slapen. Wat een luxe, erg mooi. Wellness is echt heel hip en fijn.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig hotel

Sonja
7-8-2011

Dit hotel heeft een zeer goede ligging en is een sprookjeshotel in het groen van de omgeving. Zeker de moeite waard om hier een paar dagen te vertoeven tijdens een rondreis door het mooie Hongarije.

Gereisd met vrienden in juli 1999

sprookjeshotel

m.wassenaar
26-6-2010

Zelfs na de de wateroverlast waardoor het smalspoortreintje helaas niet kon rijden is dit een unieke plek om te verblijven.Het hotel is een sprookjes hotel,van buiten maar ook van binnen.Mooie tuin,heerlijk wellnesscentrum,fitness.

Het is een eindje rijden maar zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2010

Wij hebben in de herfst van 1997 dit hotel bezocht. Het lijkt wel een paleis en is schitterend gelegen. De bediening is voortreffelijk en het eten over het algemeen goed. Ook de kamers scoren een ruime voldoende. Een mooie plek om uitstapjes te maken.

Gereisd met partner in oktober 1997
2008

klasse hotel

Ab en Jaennet
31-8-2008

Mooi en zeer goed hotel. Mooie ligging. Zeer grote kamer. Erg goed eten. Jammer dat er in de avonden niets te doen is. Talen ( D & E) geeft weinig problemen. Vriendelijke bediening. Goed om vanuit het hotel tochten etc te maken. Redelijk goede (klein) spa. Ons inziens geen vakantie hotel om langer den een week door te brengen. voor kinderen niets te doen

Gereisd met partner in augustus 2008

Mooi gelegen goed hotel

Maaike J.
10-8-2008

Prachtig hotel door bouw en ligging. Ambiance (avond) kan beter. Niet echt uitnodigend om gezellig in de avond een drankje in hotel te nuttigen. Personeel wel Engels en Duits sprekend, maar nog niet toegerust op de westerse toerist. Eten (ontbijt en diner)prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in augustus 2008

geen woorden voor zoveel moois

drees
27-7-2008

wij verbleven hier een week

alles zeer goed eten kamers

een pracht van hotel

de omgeving is ook wonderbaar mooi wie van rust en natuur houd moet hier zeker naar toe vele mooie uitstapjes gedaan haden hier nog wel een weekje wilen blijven

Gereisd met partner in juli 2008

Dit is een een schitterend hotel met een prachtige ligging. Het eten was geweldig en de omgeving is ook mooi. We hebben zelfs een concert van een heel goed orkest meegemaakt op het terras van het hotel. Heel romantisch. Top.

Gereisd met partner in augustus 2005

Een ongelofelijk mooi en goed hotel

Willy Companjen
26-2-2008

Een ongelofelijk mooi en goed hotel. Het eten is echt niet te geloven, zo goed. We hebben nog een live-concert meegemaakt, prachtig.Wij waren hier in augustus 2005

Gereisd met partner in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Hunguest Palota voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hunguest Palota in Miskolc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hunguest Palota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.