Camping Mindszent

5 reviews over Camping Mindszent in het Nederlands

Aanrader voor rustzoekers

Diana en Henk
9-5-2018

Heerlijk rustige en fijne camping waar we zes dagen zijn gebleven. Gunter is een aardige en behulpzame camping baas die is zorgt voor verse broodjes en een Hongaarse maaltijd. Er is voldoende te doen in de omgeving en daar is veel informatie over op de camping en voor vragen kun je zeker terecht. Een klein voorbeeld.is de.leuke wandeling vanaf de camping door het dorp en het bos inclusief route beschrijving en blauwe pijltjes. Ook geschikt voor kinderen. Mooi zwembadje aanwezig. Deze camping is een aanrader.

zeer vriendelijk; relaxed

bonnie_willemsen
5-8-2017

heerlijke vakantie gehad op deze kleinschalige camping. Veel in de omgeving te zien; lekker zwembad; hondvriendelijk; heerlijk gegeten; zeer schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig!

Francine Hoogenboom
4-6-2016

Een rustig plekje in één van de mooiste gebieden van Hongarije. Vlakbij Pecs en een heerlijk thermaal bad. Er is een mogelijkheid om een tocht te maken met een koets en twee paarden. Dat was echt genieten! Alles wat je nodig hebt is er en is heel schoon. Volgend jaar komen we zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2016

Kleine, rustige camping.

Cees en Ria van der Ploeg
5-8-2015

we hebben 4 dagen op de camping gestaan, terwijl we 2 dagen van plan waren. Gunter, de eigenaar is vriendelijk en doet er alles aan om het zijn gasten het naar het zin te maken. De mogelijkheid om een tochtje met de koets door de omgeving te maken is aan te bevelen. Daar het heel erg warm was waren we erg blij met het zwembad ook al is het niet erg groot.

rustgevende plek

Martie
13-2-2015

Camping-mindszent is rustige camping in een klein dorpje met een behulpzame eigenaar voor een goede prijs.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mindszent in Mindszentgodisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mindszent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.