Camping La petite étoile

Weer vandaag2°-8°
Camping La petite étoile
9,6

30 reviews over Camping La petite étoile in het Nederlands

Over een paar jaar gaan we zeker terug!

Suus,
13-11-2018

Prachtig weer, heel net sanitair en een gastvrouw die alles in het werk stelt om je verblijf perfect te maken.

Het verblijf in het wijnhuisje was super!

Nikki,
2-11-2018

Als doel hadden we in eerste instantie het Balatonmeer, maar zijn zoooo blij dat we er toch niet terecht zijn gekomen. Toen we in Miklosi bij de camping van Ilse aankwamen en zijn ons voorstelden om in een wijnhuisje te verblijven, waren wij direct verkocht. We zijn gaan kijken...heerlijk. De rust, het geweldige uitzicht en de privacy...we hebben genoten. Ilse bood ons diverse activiteiten aan en we hebben er met een aantal meegedaan. Het ketelkoken....zo gezellig. Met meerdere gasten bij elkaar....praten onder het genot van een lekker Hongaars wijntje (door Ilse zelf geproduceerd).

Geweldig!

Nicole,
2-11-2018

We waren nog wat vroeg in het seizoen, maar de camping zag er al helemaal op en top uit...klaar voor ontvangst van gasten. Wij logeerden in het appartement. Omdat het toch nog wat fris was, zorgde Ilse voor goed stookkosten en konden we voor de avonduren, wanneer we dat nodig vonden, de kachel stoken. Ilse is een warme vrouw met gevoel voor gastvrijheid en gezelligheid. Zij doet haar uiterste best om je verblijf zo fijn mogelijk te laten zijn. Ilse introduceert Hongarije bij je: het leven bij haar op en rond de camping, van de dorpsbewoners en houdt je op de hoogte van allerlei leuke activiteiten. Kortom...wij hebben genoten en gaan zeker nog terugkomen.

Fantastische camping, volgend jaar weer

Frans,
2-11-2018

Rustige camping, zeer gastvrij ontvangendoor de gastvrouw. Echt een familie camping. Toiletten waren altijd schoon.

Geweldig en ga zeker terug.

Pasc,
2-11-2018

Het is een topper van een camping met een geweldige gastvrouw. Zij staat voor iedereen klaar. En ze organiseerd en adviseerd leuke dingen voor de mensen om te doen. In één woord geweldig. Wij zijn lekker uitgerust terug naar Nederland gegaan.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Rietje Vermeulen,
2-11-2018

We hebben gebruik gemaakt van het appartement en het voelde als thuiskomen. Prima bedden, fijn terras om buiten te zitten en genieten van al het moois op de camping en de rust en .......... de gastvrijheid van Ilse!

Volgende vakantie kan bijna niet beter!

J. Oldenhof,
2-11-2018

Een prachtige gezellige camping Met een leuke gezellige gastvrouw.

Die nergens problemen van maakt en altijd vrolijk en vol humor zit.

Fantastische vakantie 2018!

Tanja,
2-11-2018

Dit jaar weer terug naar de gezellige camping la petite etoile in Hongarije. Mijn verblijf plaat voor spulletjes te brengen naar het weeshuis. Samen met de eigenaares van de camping ben Ik weer naar het weeshuis gedaan en aansluitend er mijn vakantie van gemaakt! Ook dit jaar heb Ik weer genoten van mijn verblijf in Hongarije!

Grandioos

Wim,

Ilse laat je kennismaken met de Hongaren en het Hongaarse leven. Supervakantie

Geweldige plek

FRANS WIJNING,
2-11-2018

Mooie camping zeer vriendelijk ontvangst gastvrouw sprak Nederlands dus communiceren was gelijk goed vele leuke dagen daar gestaan met haar Ganzen de kipjes en de poezen, geweldige accommodatie, goed sanitair en als nodig een wasmachine of koelkast met diverse versnaperingen, ketelkoken, aanwaai bbq s avond gezellig met elkaar op veranda

Volgend jaar maar weer Tot dan !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La petite étoile in Miklósi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La petite étoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.