Camping La petite étoile

Camping La petite étoile
9,1

17 reviews over Camping La petite étoile in het Nederlands

Een ontzettende leuke camping, met een schat van een gastvrouw. Heerlijke rust ,ruimte, bijna altijd mooi weer, mooi schoon sanitair. Dikke 10. Een echte aanrader. De wijnhuisjes zijn ook een echte aanrader, net als de "wat schaft de pot" avonden en natuurlijk de gezelligheid van het ketelkoken! Niet twijfelen, geniet van de Nederlandse gastvrijheid van Ilse temidden van t mooie Hongaarse landschap!

Fantastische camping

Willard, Marion en Ramon
13-5-2018

Super gastvrij ontvangen. Heerlijk schoon. Echt genieten van de activiteiten die je mee kan doen. Fikkie stoken vast een hoogtepunt vooral voor onze zoon. We komen zeker nog eens terug.

Super fijn....

Diana en Henk
8-5-2018

De camping beviel ons afgelopen zomer zo goed dat we dit voorjaar voor de tweede keer naar deze fijne camping zijn gegaan. Ook in het voorjaar is het er heerlijk en al mooi weer. Hartelijk ontvangen door Ilse met een heerlijk eigen gemaakt wijntje van de wijnberg. We hebben 10 dagen genoten en zijn in de watten gelegd met broodjes service, ketel koken en de "aanwaai BBQ". Wat een gastvrouw en wat een lekkere wijnberg wijn! Deze is te koop op de camping. Ik kom hier zeker nog eens terug; is het niet in de zomer of voorjaar dan moeten we de herfst ook nog eens uitproberen. Ik hoop dat Levendula ( wijnberghuisje) dan vrij is om te huren. Ilse bedankt en tot volgend jaar!

Genoten van de gastvrijheid en omgeving

Henk en diana
10-8-2017

Wij hebben 9 dagen op dit paradijsje mogen verblijven. Ilse is een fantastisch mens en heel gastvrij. Ondanks het feit dat er alleen maar Nederlands sprekende gasten waren maak je kennis met het Hongaarse leven. Wij hebben een dorpsfeest en een wijnproeverij op de wijnberg meegemaakt. De faciliteiten zijn basic, maar super schoon en in een landelijke sfeer. Wij zijn enthousiast en komen zeker terug.

Fantastische sfeer, super gastvrij, prima sanitair

Wilma Hebbink
29-8-2016

Er heerst een erg gastvrije sfeer. Het voelt bijna als een grote familie. Elke dag vers gebakken brood. Veel activiteiten, zoals ketelkoken, wijnproeverij, aanwaaibarbecue,....en nog meer mogelijkheden waar je aan mee kunt doen. Maar niets is verplicht. Zeker aan te raden om wel mee te doen! Heerlijke omgeving. Leuke steden in de omgeving om te bezoeken. Maar 20 minuten rijden naar het Balatonmeer. Van Ilse kun je horen bij welk strand je heerlijk rustig kunt zwemmen.

Door de activiteiten die Ilse organiseerde, kom je in contact met de Hongaarse mensen die daar wonen! Mooie kleinschalige camping, met alle voorzieningen aanwezig! Er is een klein zwembad waar je even lekker verkoeling kunt vinden. Niet om te zwemmen, maar daarvoor kun je 20 minuten rijden en zwemmen in het Ballatonmeer. Kinderen kunnen in zwembad op de camping prima terecht!

Wij zijn er in juli 2016 10 dagen geweest en hebben daar een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker nog weer eens terug!

Een echte aanrader!

Prima camping!

Ed van Drumpt
2-8-2016

Mooie camping met vele mogelijkheden in de omgeving, o.a. Balatonmeer.

Schoon en goed sanitair.

Eigenaresse is een prima gastvrouw.

's Ochtends werd het nog warme brood bij de caravan afgeleverd.

Leuke activiteiten zoals wijnproeven en ketelkoken.

Mooie rustige camping.

E. Nauta
19-6-2016

Een mooie camping waar je een warm welkom krijgt. Ilse de eigenaar van de camping doet allerlei moeite om je prachtige vakantie te bezorgen. Alles mag,niets moet. Wij hebben genoten. Het is een aanrader.

Geweldige mini camping

Pieter Ebbing
20-4-2016

Bij toeval kwamen we langs deze camping. We werden zeer gastvrij ontvangen en konden gelijk aanschuiven bij het ketelkoken. We zijn een week gebleven wat eigenlijk niet onze bedoeling was. Er werd veel georganiseerd, maar de wijnproeverij en aanschuiven bij het dorpsfeest waren wel de hoogtepunten. De bevolking is erg vriendelijk en gastvrij. De camping is netjes en het sanitair keurig. Voor mensen die van rust houden en het echte Hongaarse landleven willen ervaren een absolute aanrader.

Geweldige fijne plek om op adem te komen

d_goeree_1
18-4-2016

Heerlijke tijd gehad in een voor ons roerige tijd, en weer helemaal tot rust gekomen . Wat een liefelijk dorpje en fijne camping. Alles kan , niks moet. Hele hartelijke ontvangst en ons zeker welkom gevoeld met onder andere het dorpsfeest. En natuurlijk elke ochtend lekker vers gebakken brood. Ideale uitvalbasis voor mooie uitstapjes. Als ik dan tussen alle goede recensies 1 slechte lees , weet ik precies wie dat geschreven heeft. Jammer mensen dat je op deze manier je gaat uiten zonder je naam erbij te vermelden. Voor de eigenaresse is het wel haar boterham. Als je het ergens niet mee eens bent, dat kan , maar hou het netjes en bespreek het met de bewuste persoon. Mensen komen naar een camping voor vakantie, rust, plezier en gezelligheid. En een recensie met je eigen vuile was buiten hangen is geen toevoegde waarde.

Gastvrijheid ten top!

Hansje
18-4-2016

Een zeer goede gastvrouw die je helemaal meeneemt in het dorpsgevoel van Miklosi, Wij hebben daar een fantastische tijd gehad samen met onze kinderen.

Er is van alles te doen op de camping en in de omgeving. Sanitair is uitmuntend .

Ik snap niet dat mensen een negatieve ervaring hebben gehad op deze camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La petite étoile in Miklósi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La petite étoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.