Sorteren

Reviews over Miklósi

Over een paar jaar gaan we zeker terug!

Suus
    13-11-2018

Prachtig weer, heel net sanitair en een gastvrouw die alles in het werk stelt om je verblijf perfect te maken.

Het verblijf in het wijnhuisje was super!

Nikki
    2-11-2018

Als doel hadden we in eerste instantie het Balatonmeer, maar zijn zoooo blij dat we er toch niet terecht zijn gekomen. Toen we in Miklosi bij de camping van Ilse aankwamen en zijn ons voorstelden om in een wijnhuisje te verblijven, waren wij direct verkocht. We zijn gaan kijken...heerlijk. De rust, het geweldige uitzicht en de privacy...we hebben genoten. Ilse bood ons diverse activiteiten aan en we hebben er met een aantal meegedaan. Het ketelkoken....zo gezellig. Met meerdere gasten bij elkaar....praten onder het genot van een lekker Hongaars wijntje (door Ilse zelf geproduceerd).

Geweldig!

Nicole
    2-11-2018

We waren nog wat vroeg in het seizoen, maar de camping zag er al helemaal op en top uit...klaar voor ontvangst van gasten. Wij logeerden in het appartement. Omdat het toch nog wat fris was, zorgde Ilse voor goed stookkosten en konden we voor de avonduren, wanneer we dat nodig vonden, de kachel stoken. Ilse is een warme vrouw met gevoel voor gastvrijheid en gezelligheid. Zij doet haar uiterste best om je verblijf zo fijn mogelijk te laten zijn. Ilse introduceert Hongarije bij je: het leven bij haar op en rond de camping, van de dorpsbewoners en houdt je op de hoogte van allerlei leuke activiteiten. Kortom...wij hebben genoten en gaan zeker nog terugkomen.

Susan van Tilburg
    2-11-2018

Iedereen moet weten dat het fantastisch is om hier te verblijven.

De gastvrouw is nl heel gastvrij en doet er werkelijk alles aan om het een ieder naar de zin te maken.

Fantastische camping, volgend jaar weer

Frans
    2-11-2018

Rustige camping, zeer gastvrij ontvangendoor de gastvrouw. Echt een familie camping. Toiletten waren altijd schoon.

Miklósi scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews