Bed and Breakfast CaJa-Háza

Meer bedandbreakfast info

38 reviews over Bed and Breakfast CaJa-Háza

• 10Jean Pappot16-08-2012

Werelds mooi

We kwamen helemaal doorgedraaid aan bij caja-haza en na drie dagen rust hadden we ons leven weer terug. Het was heerlijk weer, maar af en toe voor ons wat te heet. lekker eten en drinken en vooral het laatste af en toe wat te veel. Jan nog bedankt en groetes van ons, Kerstin en Jean en een knuffel voor je poes.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10rk_sikking30-09-2011

wat een heerlijke plek om op vakantie te gaan

CaJa-Háza, houdt in, gastvrijheid, vriendelijkheid, rust, schoonheid, natuur en heel veel wijn. Wij zijn daar gekomen voor onze rust, maar wat waren we moe toen we thuis waren. Gelukkig van het lachen en de zwemsport die we hebben beoefend met de jongens van Jan en Jan zelf. Wij zijn al regelmatig geweest in Hongarije, maar dit is het tweede achtereenvolgende jaar dat we moe waren van het lachen. Elke dag dat prachtige weer, met elke dag heerlijk s'morgens op het terras ontbijten en elke avond genieten van het eten wat wij afwisselend hebben bereid, was het niet Jan, dan was het Wesley en ook ik heb daar aan bijgedragen. Deze plek is goud waard en velen gingen ons weer voor en niet iedereen had dit jaar geluk met het mooie weer, maar ik heb geen wanklank gehoord van de gasten die ons voor zijn gegaan. Uiteraard komen wij weer terug. Jan bedankt!!!

Groetjes Marjan & Roy

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Michael30-08-2011

Fantastisch!!!

Na vier jaar weer terug in Hongarije. Een speciaal moment voor ons alle. Met z'n 3-en naar Jan. Wat is het huis en gastenverblijf ongelofelijk mooi geworden.

Zelf verbleven we in een ander verblijf op 400 meter van het huis en dat was prima te doen. Zoals we de verhalen van de Hongaren kennen, ging natuurlijk niet alles van een leien dak. Uit de douche kwam geen warm water en er ging 1 stroomdraadje van de boiler door een muur erachter. Een kijkje achter de muur leverde een typisch Hongaars tafereel op. Waar er 1 draadje de muur in ging, kwamen er aan de andere kant 10 uit. Oftewel succes met zoeken naar een oplossing. Jan kent de Hongaren al langer dan vandaag en dus de beste oplossing gewoon de bouwer/eigenaar bellen. Daarmee was het probleem binnen luttele seconden opgelost.

De familie Sikking verbleef ook bij Jan en Carina en zij wisten niet van onze komst. Jan had ons bij ons huisje gedropt en reed vervolgens terug naar zijn huis met de smoes dat de afspraak bij de tand

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9P.Mulder22-08-2011

Zeker de moeite waard

Fantastische week met een fantastische gastheer (vriend) Jan het was voor ons een geweldige week met vooral s'morgens eerst dat kopje koffie voor het ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10liavdkoppel09-08-2011

CaJa-Haza , een aanrader!

In één woord geweldig! CaJa-Haza is een B&B waar gastvrijheid en service hoog in het vaandel staan !! We hebben genoten van de prachtige rustige omgeving, de vriendelijke hongaarse bevolking, leuke (tips voor) uitstapjes , iedere morgen een heerlijk ontbijt op het terras, enz enz. Kortom het was een super week, waar we nog lang van zullen na genieten. We hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

CaJA -Haza is een echte aanrader voor iedereen die wil kennismaken met het gastvrije Hongarije en het Meszek gebergte!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10B. Menke20-07-2011

Dit mooie vakantieverblijf is zeker aan te bevelen

Warme en hartelijk ontvangst. Mooi vakantiehuis dat heel smaakvol is ingericht op een mooi aangelegd domein met zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijt op terras ´s ochtends en heerlijk eten ´s avonds. Mooie natuurrijke omgeving. Kortom een aanrader! B. Menke en F. Müller.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Siedo Westra05-07-2011

Very Important Place ...

... of betekent VIP iets anders ??? ;) Bij vijfentwintig jaar huwelijk wilden wij als gezin stilstaan, geen groot feest voor genodigden, wel een bijzondere week voor betrokkenen. Geheel niet gedacht, werd de bestemming Hongarije en nader bepaald, "CaJa-Háza". Het gezin bestaat echter uit 2 echtelieden en 3 tiener jongelui, terwijl het huis "slechts geschikt" was voor 2 echtelieden. Met CaJa-Háza 2 prima opgelost, gastheer Jan kan nu ook gezinnen aan. Jan, ik heb het gevoel er een familielid bij te hebben gekregen deze week. Je hebt me als een VIP behandeld en ik heb dat aangenaam geaccepteerd. Bedankt!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 10Hans en Els08-04-2011

April 2011, een byzonder mooie week in Caja Haza!

Beste Jan,

Wij hebben een fantastische week gehad bij jou in CaJa-Háza. Jouw gastvrijheid is geweldig! Wij hebben genoten van alles. Het bezoek aan Pécs was mooi. En voor ons was het natuurlijk geen "gewone vakantie" Ook hiervoor willen wij jou hartelijk danken, want jij hebt ervoor gezorgd dat wij vandaag Guusje van der Linde mee mogen nemen naar Bennekom. Een heerlijke schat van een hond! Wie weet ontmoeten we elkaar nog eens! Het was fijn jou en een aantal andere mensen te mogen ontmoeten. Een hartelijk groet van Hans, Els Wagemaker en Guusje van der Linde.

Gereisd met partner in april 2011

• 10colette debruyne15-01-2011

genieten in caja haza

Voor ons was Caja Haza een korte tussenstop (2 overnachtingen ) op onze reis door Hongarije in september 2010.Van daaruit bezochten we Pecs , prachtige stad!!! (ondanks de gietende regen...een ganse dag lang.)

De ontvangst door Jan was hartelijk , hij stelde voor kennis te maken met het notenfeest in het dorp ,zo waren we onmiddellijk in een goede sfeer in het mooie dorp.

De kookkunst van Jan was de 2e verrassing :heerlijk hebben we daar gegeten. Het huisje waar we logeerden was tiptop in orde ,heerlijk geslapen in een zalig bed.

Dus wat ons betreft een aanrader!!! Colette en Guy uit Wijgmaal -Leuven in Belgie

Gereisd met partner in september 2010

• 9Anneloes de Vries31-10-2010

Genieten!

Het is een geweldige locatie met een heerlijk uitzicht. Zeker een aanrader wij zijn er 10 dagen heerlijk tussenuit gegaan en we gaan zeker nog een keer terug. Mijn man zegt altijd maar zo; als je een keer ergens geweest bent, kun je er naar terug! De gastheer was prettig gezelschap en een top kok.

Gereisd met partner in april 2010

Bed and Breakfast CaJa-Háza info