Bed and Breakfast CaJa-Háza

Meer bedandbreakfast info

38 reviews over Bed and Breakfast CaJa-Háza

• 9M. Westra08-02-2014

Leuke vakantie en tandartsbezoek

Locatie B&B Caja Maza in Hongarije onder bezielende leiding van Jan de Groot was weer helemaal top. Na een eerder bezoek in 2011 besloten mijn man en ik hier weer te verblijven maar nu ook met een bezoek aan de tandarts ingepland. Jan heeft alle afspraken geregeld en ons ook naar de tandarts gereden. Bovendien heeft hij ook rekening gehouden met het eten na zo'n bezoek. Hij kan ontzettend lekker koken. Ook de makkelijk eetbare hap boet niet aan kwaliteit in. Ook nu weer mochten we genieten van zijn gastvrijheid, leuke verhalen en zelfs bij hem bankhangen en bijkomen van het tandartsbezoek. Ook in november is de omgeving fantastisch en nog volop in de herfsttooi. We hebben ook echt nog genoten van de vakantie. De tandarts in Hongarije is echt een aanrader. Ze levert uitstekende kwaliteit voor een hele lage prijs. Zelfs met verblijf zitten we ruim onder het budget vergeleken met de prijzen in Nederland. Nogmaals bedank Jan voor de goede zorgen en de leuke tijd bij jou. Tot ziens!

Gereisd met partner in november 2013

• 8jolande en rob08-10-2013

Heerlijk tot rust gekomen

Beste Jan en Moppie

Na mijn bezoek aan Hongarije in 2005, wist ik niet wat te verwachten. Het is alleen nog maar beter geworden. Het land wordt in een rap tempo gemoderniseerd, maar de rust en de gezelligheid blijven en we zijn tot rust gekomen. Jan, jou CaJa-Háza kan ik een ieder aanraden. We hebben genoten van alles wat je ons te bieden had. We komen zeker nog eens terug en ik hoop ook heel snel. Misschien durven we zelf ook nog eens de stap te maken om naar Hongarije te komen en te blijven. Één ding is zeker, een week was te kort. Jan, bedankt voor alles. Groet en xxx Rob & Jolande

Gereisd met partner in september 2013

• 9Dorothea20-09-2013

Uitmuntende B&B

Máza, 23 augustus 2013.

Eerste kennismaking met Hongarije; vele ervaringen, indrukken en nieuwe woorden rijker. Belangrijkste nieuwe woord: "IstztvanJan" betekent, voortdurend aanwezig, attent en warm gezelschap. Zijn jarenlange en zeer bijzondere ervaring in de gastronomie bood ons dagelijks van de ochtend tot de avond elke keer weer verrassingen. Tot weerzien, Philip en Dorothea

Gereisd in januari 2013

• 9Peter & Yvonne05-08-2013

Prachtige omgeving en culinaire verwennerij.

Wat een culinaire verwennerij hebben wij deze drie dagen mogen ervaren. Van te voren had je gevraagd naar onze eet wensen. " Peter lust alles, ik ben een klier met eten" schreef ik. "Ik houd niet zo van vis en eet een "kicsi vlees". Ha ha die Jan, met lef (oké in overleg) heb jij ons een heerlijke vismaaltijd voor gezet, overigens de andere maaltijden waren ook uitstekend. En Ja, ik ben "eet klier" af. Wat een oase hier, een verzorgd koel huisje bij hoge buiten temperatuur, een onweerstaanbaar zwembad. Heel decadent om de wijntjes daar aangereikt te krijgen, handig Jan om de glazen te laten drijven, de wijn bleef daardoor mooi op temperatuur. Kortom drie fantastische dagen in een prachtige omgeving. Dank!!! Viszontlátásra, ook met dank aan de beide Eva's. Peter van Dijk en Yvonne van Gennip

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Henny en Lodewijk Kooijman24-06-2013

In een woord GEWELDIG

Heerlijk weer, mooie accommodatie ,fantastisch eten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Centina 26-03-2013

Caja-Háza in Hongarije is helemaal TOP!

Wij wonen inmiddels ruim 3 jaar in Hongarije op de Hongaarse Puzta in de omgeving van Kecskemét. Hongarije is een prachtig vakantieland en daarom besloten we ons 40 jarig huwelijk te vieren op een mooie locatie in Hongarije. Mede dankzij de vele goede recensies op internet (Zoover), kwamen we terecht bij CaJa-Háza in het dorpje Máza gelegen in het Mecsek gebergte. Dat was een schot in de roos! Samen met onze hond Barát (vriend in het Hongaars) hebben we schitterende wandelingen gemaakt. De prachtige stad Pécs bezocht en lekker in een thermaalbad gelegen. Ook de heerlijke ontbijtjes, lunches en voortreffelijke diners van top kok Jan zullen we niet snel vergeten!!! Kortom HET WAS TOP!!!!!!! Bedankt Jan en tot ziens.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Centina Spijksma25-03-2013

Een verblijf in Caja-Háza is puur genieten!

Wij wonen inmiddels ruim 3 jaar in Hongarije op de Hongaarse Puzta in de omgeving van Kecskemét. Hongarije is een prachtig land en er is veel te genieten! Daarom kozen we er voor ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk een bestemming te zoeken elders in Hongarije. Mede dankzij de vele goede recensies op internet (Zoover), kwamen we terecht bij CaJa-Háza in het dorpje Máza in het Mecsek gebergte. Dat was een schot in de roos! We hebben geweldig genoten. Samen met onze hond Barát (vriend in het Hongaars) hebben we schitterende wandelingen gemaakt in de prachtige omgeving. We bezochten de mooie stad Pécs en het bezoek aan het thermaalbad was heerlijk. Ook de lekkere ontbijtjes, lunches en voortreffelijke diners van top kok Jan zullen we niet snel vergeten!!! Kortom Het was Helemaal Top!!! Bedankt Jan en tot ziens.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Anita van Duren27-12-2012

Een heerlijke plek

De accommodatie was fantastisch ruim, mooi ingericht en schoon. Zelfs aan de pantoffels was gedacht. De omgeving was zoals wij gehoopt hadden dicht bij de natuur maar ook voldoende leuke plekken in de omgeving. Onze gastheer was fantastisch en heeft ons veel van de omgeving laten zien zoals Pecs, een markt op zondag en het kuurbad. S' morgens stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar en s' avonds hebben we ons ook heerlijk door Jan laten verwennen. Het waren een paar heerlijke dagen!!!

Gereisd met partner in november 2012

• 10Hess14-12-2012

Dichtbij, maar zo ver weg!

Afgelopen zomer richting Hongarije gereden. Door wat gestruin op internet kwamen we Caja Haza tegen. Caja Haza bleek aan de voet van het Mecsek gebergte te liggen. Toen we tegen de avond aankwamen werden we verwelkomt door de uiterst vriendelijke gastheer. Hij leidde ons rond en vertelde wat meer over de omgeving, waarna we uitgeput van de reis in slaap vielen.

De temperatuur is op zijn zachts gezegd heerlijk. Overdag is het lekker warm, en s'avonds koelt het af. Dit in tegenstelling tot de stad Pecs waar de hitte heel erg bleef hangen, waardoor je sávonds in bed lag te transpireren.

Het zwembad in de tuin was top om even af te koelen.

De volgende ochtend

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Frens Pasmans 08-10-2012

Het was hier fantastisch

Beste Jan,

HET WAS HIER FANTASTISCH!!!!!!!!!!!

Mede door het mooie weer en het schitterende landschap, maar zeker door onze attente en zeer ervaren gastheer, want zonder jou hadden wij nooit zo’n lekker ontbijt gehad en hadden ook nooit zoveel leuke dingen van Hongarije gezien.

Alle avonden werd er nog even nagepraat op jouw terras onder het genot van een wijntje.

En wat hebben we gelachen om jouw verhalen, de rondleidingen door de steden Pécs en Budapest, zijn zeker aan te raden en je kent de steden op je duimpje, zonder jou hadden we nooit zoveel gezien en kunnen beleven.

En ik denk dat ik namens iedereen spreek, als ik zeg: “ Het was hier fantastisch!!!”

Bedankt en misschien tot een volgende keer.

Frens en de rest van de familie; Jos, Hellen en onze kleine puber Janneke

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012