Reviews over Máza

Máza in het Mecsek gebergte

Centina ,
    26-3-2013

Het rustige dorpje Máza is liefelijk gelegen in het Mecsek gebergte. De omgeving is uitermate geschikt om mooie wandelingen te maken. Er zijn diverse wandelroutes uitgezet. De prachtige stad Pécs ligt op een steenworp afstand en is een bezoek meer dan waard.

Gereisd met partner in maart 2013

Een mooie omgeving en heerlijke accomodatie

Anita van Duren,
    3-12-2012

Ook in de winter een heerlijke bestemming om te wandelen, fietsen en de mooie omgeving te bekijken. Maza is een leuk klein dorp tegen het Mescek gebergte aan. Vanuit de accomodatie loop je zo het gebergte in en vanuit de tuin loop je de berg op waar we de herten voor ons weg zagen springen. Een fantastisch beeld!!

Onze gastheer heeft ons de omgeving en de omringende plaatsen ( Pecs)laten zien, ook hebben we een kuuroord en markt bezocht en een goede indruk gekregen van dit prachtige gebied in Hongarije.

De accomodatie zelf is heel goed, ruim, schoon en zelfs pantoffels voor koude voetjes. Elke dag een schone kamer en heerlijk eten bij de gastheer, aan alles wordt gedacht.

Het gastenverblijf

Gereisd met partner in november 2012

Máza is een mooi Hongaars dorp

Balthasar en Fredy,
    6-2-2009

Máza ligt aan de voet van het Mecsek gebergte en heeft alles in de buurt om te genieten van een heerlijke vakantie.

Op een half uur rijden ligt Pécs een stad die alles heeft,Cultuur, een goed uitgaansleven, hele gezellige terrasjes en echt hele goeie restaurants waar je tegenwoordig perfect kan eten, nog steeds voor een redelijke prijs.

Gereisd anders in februari 2009

een mooi dorp

Fam. ten Hove,
    2-1-2009

Een leuk Hongaars dorp, waardoor je rustig kan wandelen en kan luisteren naar elke hond die staat te blaffen, wanneer je het hek voorbij loopt. Van uit het huis CaJa-Háza loop je twee honderd meter naar links en komt in een eldorado van rust en natuur. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2009

Genieten in Máza

Bálasz en Vicky,
    7-12-2008

CaJa-Háza is zeker een aanrader, ook voor mensen die in Hongarije wonen en graag een ander gebied zouden willen ontdekken. In de winter is de omgeving, het Mecsek gebergte een heerlijk plek om te wandelen, en daarna lekker binnen te zitten bij de verwarming met een glaasje glühwein in de hand.

Gereisd familie in december 2008
Máza scoort een 8,7 uit 10, op basis van 18 reviews