Máza

vakanties Máza

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Máza

• 7Centina 26-03-2013

Máza in het Mecsek gebergte

Het rustige dorpje Máza is liefelijk gelegen in het Mecsek gebergte. De omgeving is uitermate geschikt om mooie wandelingen te maken. Er zijn diverse wandelroutes uitgezet. De prachtige stad Pécs ligt op een steenworp afstand en is een bezoek meer dan waard.

• 7Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Anita van Duren03-12-2012

Een mooie omgeving en heerlijke accomodatie

Ook in de winter een heerlijke bestemming om te wandelen, fietsen en de mooie omgeving te bekijken. Maza is een leuk klein dorp tegen het Mescek gebergte aan. Vanuit de accomodatie loop je zo het gebergte in en vanuit de tuin loop je de berg op waar we de herten voor ons weg zagen springen. Een fantastisch beeld!! Onze gastheer heeft ons de omgeving en de omringende plaatsen ( Pecs)laten zien, ook hebben we een kuuroord en markt bezocht en een goede indruk gekregen van dit prachtige gebied in Hongarije. De accomodatie zelf is heel goed, ruim, schoon en zelfs pantoffels voor koude voetjes. Elke dag een schone kamer en heerlijk eten bij de gastheer, aan alles wordt gedacht.

Het gastenverblijf

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in november 2012

• 8gerard en marijke13-10-2009

een heerlijk ontspannen vakantie

gastvrije ontvangst en persoonlijke aandacht, heerlijk gegeten in een prachtige omgeving, voor vogelliefhebbers een aanrader. Een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, een herhaling waard!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Balthasar en Fredy06-02-2009

Máza is een mooi Hongaars dorp

Máza ligt aan de voet van het Mecsek gebergte en heeft alles in de buurt om te genieten van een heerlijke vakantie. Op een half uur rijden ligt Pécs een stad die alles heeft,Cultuur, een goed uitgaansleven, hele gezellige terrasjes en echt hele goeie restaurants waar je tegenwoordig perfect kan eten, nog steeds voor een redelijke prijs.

Gereisd in februari 2009

• 8Fam. ten Hove02-01-2009

een mooi dorp

Een leuk Hongaars dorp, waardoor je rustig kan wandelen en kan luisteren naar elke hond die staat te blaffen, wanneer je het hek voorbij loopt. Van uit het huis CaJa-Háza loop je twee honderd meter naar links en komt in een eldorado van rust en natuur. Een echte aanrader.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Bálasz en Vicky07-12-2008

Genieten in Máza

CaJa-Háza is zeker een aanrader, ook voor mensen die in Hongarije wonen en graag een ander gebied zouden willen ontdekken. In de winter is de omgeving, het Mecsek gebergte een heerlijk plek om te wandelen, en daarna lekker binnen te zitten bij de verwarming met een glaasje glühwein in de hand.

Gereisd met familie in december 2008

• 9Coen & Laura02-12-2008

Een mooi Hongaars dorp

Je rijdt voor de eerste een dorpje in, maar je weet niet waar het eindigt, tot je bij de laatste brug komt en dan moet je daar overheen en rijdt dan meteen tegen CaJa-Háza aan. Twee honderd meter verder is het einde van het dorp en begint meteen het Mecsek gebergte. Uren hebben we door dit prachtige natuur gebied gelopen en genoten van allerlei loslopend wild en de rust van de natuur. Een heerlijke omgeving om tot rust te komen en dat hadden we nodig.

• 7Cultuur

Gereisd in december 2008

• 9B. Menke24-11-2008

Een plek om tot rust te komen

Máza is een dorp, waar je normaal aan voorbij rijdt, maar als je dan het dorp inrijdt dan krijg je echt een schattig dorp te zien, waar vele huizen zijn gerenoveerd. Er loopt een klein beekje door het hele dorp, met aan weerskanten vele walnoot bomen. Het is een oud mijnwerkers dorp met al een behoorlijke geschiedenis. Aan het eind van het dorp ligt CaJa-Háza en daar vandaan loop je zo het gebergte in, waar je kan genieten van een prachtige natuur en rust.

• 8Cultuur

Gereisd in november 2008

• 10Rob en Anita12-11-2008

Een leuk uitziend dorp

Mijn man en ik waren maar voor twee nachten in Augustus bij Jan in CaJa-Háza te Máza. Het was te kort om het dorp goed te zien en te leren kennen. We hebben een vakantie van 14 dagen gehad en hebben 7 Bed & Breakfast huizen in Hongarije bezocht, maar dit was de beste van allemaal. Wij zijn ook zeer zeker van plan om een volgende keer voor langere tijd bij Jan door te brengen.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Wim Vogtschmidt & Marion Brouwer11-11-2008

Een schattig dorp

Zodra je het dorp binnen rijdt, krijg je al een verzorgde indruk. Een heel klein beekje loopt door het hele dorp, waar aan weerskanten walnoot bomen groeien. Ons vakantie huis lag bijna aan het einde van de weg, tegen de bergen aan. Je ziet het eigenlijk meteen, als je aan komt rijden. Een mooi verzorgde tuin en alles goed in de verf.De meeste huizen zien er goed uit in het dorp.Het dorp ligt eigenlijk in een dal, met aan weerskanten heuvels. Men zei tegen ons, dat daar nog geen 10 jaar geleden, allemaal druivenranken groeiden, met een enorme wijn opbrengst, maar wel allemaal privé. Een aanrader om daar eens op vakantie te gaan

• 8Cultuur

Gereisd met partner in november 2008