Sorteren

Reviews over Máza

Leuke vakantie en tandartsbezoek

M. Westra
    8-2-2014

Locatie B&B Caja Maza in Hongarije onder bezielende leiding van Jan de Groot was weer helemaal top.

Na een eerder bezoek in 2011 besloten mijn man en ik hier weer te verblijven maar nu ook met een bezoek aan de tandarts ingepland. Jan heeft alle afspraken geregeld en ons ook naar de tandarts gereden.

Bovendien heeft hij ook rekening gehouden met het eten na zo'n bezoek.

Hij kan ontzettend lekker koken. Ook de makkelijk eetbare hap boet niet aan kwaliteit in.

Ook nu weer mochten we genieten van zijn gastvrijheid, leuke verhalen en zelfs bij hem bankhangen en bijkomen van het tandartsbezoek.

Ook in november is de omgeving fantastisch en nog volop in de herfsttooi.

We hebben ook echt nog genoten van de vakantie. De tandarts in Hongarije is echt een aanrader. Ze levert uitstekende kwaliteit voor een hele lage prijs. Zelfs met verblijf zitten we ruim onder het budget vergeleken met de prijzen in Nederland.

Nogmaals bedank Jan voor de goede zorgen en de leuke tijd bij jou.

Tot ziens!

Heerlijk tot rust gekomen

jolande en rob
    8-10-2013

Beste Jan en Moppie

Na mijn bezoek aan Hongarije in 2005, wist ik niet wat te verwachten. Het is alleen nog maar beter geworden.

Het land wordt in een rap tempo gemoderniseerd, maar de rust en de gezelligheid blijven en we zijn tot rust gekomen. Jan, jou CaJa-Háza kan ik een ieder aanraden.

We hebben genoten van alles wat je ons te bieden had.

We komen zeker nog eens terug en ik hoop ook heel snel.

Misschien durven we zelf ook nog eens de stap te maken om naar Hongarije te komen en te blijven.

Één ding is zeker, een week was te kort.

Jan, bedankt voor alles.

Groet en xxx Rob & Jolande

Uitmuntende B&B

Dorothea
    20-9-2013

Máza, 23 augustus 2013.

Eerste kennismaking met Hongarije; vele ervaringen, indrukken en nieuwe woorden rijker.

Belangrijkste nieuwe woord: "IstztvanJan" betekent, voortdurend aanwezig, attent en warm gezelschap.

Zijn jarenlange en zeer bijzondere ervaring in de gastronomie bood ons dagelijks van de ochtend tot de avond elke keer weer verrassingen.

Tot weerzien,

Philip en Dorothea

Prachtige omgeving en culinaire verwennerij.

Peter & Yvonne
    5-8-2013

Wat een culinaire verwennerij hebben wij deze drie dagen mogen ervaren. Van te voren had je gevraagd naar onze eet wensen. " Peter lust alles, ik ben een klier met eten" schreef ik. "Ik houd niet zo van vis en eet een "kicsi vlees". Ha ha die Jan, met lef (oké in overleg) heb jij ons een heerlijke vismaaltijd voor gezet, overigens de andere maaltijden waren ook uitstekend. En Ja, ik ben "eet klier" af.

Wat een oase hier, een verzorgd koel huisje bij hoge buiten temperatuur, een onweerstaanbaar zwembad. Heel decadent om de wijntjes daar aangereikt te krijgen, handig Jan om de glazen te laten drijven, de wijn bleef daardoor mooi op temperatuur.

Kortom drie fantastische dagen in een prachtige omgeving.

Dank!!! Viszontlátásra, ook met dank aan de beide Eva's.

Peter van Dijk en Yvonne van Gennip

In een woord GEWELDIG

Henny en Lodewijk Kooijman
    24-6-2013

Heerlijk weer, mooie accommodatie ,fantastisch eten.

Máza scoort een 8,7 uit 10, op basis van 18 reviews