Camping Motel Makó

Met jonge kinderen

Prachtige natuurcamping

Johan
6-8-2013

Niet als je luxe zoekt maar wel als je van eenvoudig houdt. Zeer vriendelijke campingbaas en -vrouw (fruitboer, de welkomstborrel ißt selbst gemacht :-)). Gemeenschappelijke keuken met (gratis) gebruik van koel-vriescombi en kookfaciliteiten. Heerlijk zitje bij de rivier en gemeenschappelijke eethoek met BBQ. Overal op de camping zijn bomen en zitjes. Eenvoudige (wederom gratis) wasmachine en centrifuge.

In Mako zijn veel goede eetgelegenheden en er is een prachtig thermalbad.

Wij hebben hier 14 dagen genoten!

Onbegrijpelijk dat veel mensen hier enkel passeren voor 1 of 2 nachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Motel Makó in Makó, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Motel Makó zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.