Camping Máré Vára

Camping Máré Vára
9,1

13 tips over Camping Máré Vára

Tjip, 30-11-2014
We hebben een bezoek gebracht aan het thermaalbad in Magyarhertelend, het kasteel in Siklos, de wijnhuisjes in Villány, de prachtige stad Pécs, de Bodri Pince in Szekszárd ( een wijnhuis met een restaurant, schitterend gelegen!), het natuurgbied nabij het stationnetje van Pörböly en het geweldige thermaalbad van Harkány.
Spaan46, 9-11-2014
Vlak bij de camping ligt een oud fort/ruine, wat men in 2012 aan het restaureren was. Klein museum is binnen het gebouw.
Spaan46, 5-11-2014
De plaats Pecs is een geweldig mooie stad, met prachtige gebouwen, de Synagoge is zeker een bezoek waard alsmede de moskee, die thans als kerk in gebruik is, is bijzonder. Ook het kleine winkelstraatje is leuk om doorheen te wandelen. Je auto kun je gemakkelihjk kwijt in de ondergrondse parkeergarage.

Gonnie.Wil.Rachella, 20-8-2014
1 tip haal wel bij Carla en Rene een wandelkaart
Bas Meijboom, 19-8-2014
De safaritour met Rene en de Jeep is zeker de moeite waard net zoals een bezoek aan bijvoorbeeld de stad Pecs! Ook kunnen de kinderen naar pottenbakker Otto, die met regelmaat samen met zijn vrouw Eva ook de camping komt koken. In de omgeving zijn diverse restaurantjes waar je heerlijk kan eten, maar onze favoriet is toch echt Vadrosza in Sazvar!
Jan en Joke Oldenhof, 7-9-2013
Boodschappen voor onderweg meenemen en de rest in Komlo kopen

Ruud, 24-8-2013

Pécs is een prachtige stad om te bezoeken, of gewoon genieten van de prachtige omgeving.

Pottenbakker Otto in een dorp verderop is zeker de moeite waard, zeker met kinderen.

JC van der Molen, 1-8-2013

Uit eten is in Hongarije qua prijs heel goed te doen en de keuze en kwaliteit vinden wij over het algemeen goed.

De Hongaarse goulash is aan te bevelen, we hebben dit in meerdere plaatsen besteld waarbij de kwaliteit weinig van elkaar verschilde.

Fam., 29-7-2013

Pécs is een leuke en mooie stad met veel leuke eetgelegenheden. Treintje door het centrum is een aanrader.

Vraag de eigenaren naar leuke bezienswaardigheden en marktjes, zij kunnen je veel info hierover geven.

Hans en Els Noor, 2-7-2013

Een bezoek aan pottenbakker Otto. Je waant je terug in de tijd.

Een aanrader is restaurant Vadrosza in een naburig dorp. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekker eten en vriendelijke bediening, Duitssprekend.