Camping Máré Vára

110 reviews over Camping Máré Vára in het Nederlands

Geweldig!

Eddy en Margreet,
5-8-2018

Heerlijke camping met gastvrije eigenaren, grote campeerplekken met keus uit zon of schaduw en prima sanitaire voorzieningen. Prachtig wandelgebied met zelf te bepalen en goed gemarkeerde route's. Goede uitvalsbasis voor culturele uitstapjes en prima tips om Hongarije te leren kennen.

Supercamping

Wout en Erma Versteeg,
30-7-2018

Wij verblijven al enjge jaren op deze camping en de laatste 3 jaar voor 3 maanden aaneengesloten,we hebben het hier geweldig naar ons zin en de eigenaren doen alles om het naar je zin te maken

Schoon sanitair ,wasmachines en klein zwembad op camping, groot zwembad naast de camping tegen mininaal entreegeld

Kortom om super camping waar wij met plezier ieder jaar weer komen

In 1 woord geweldig

Gon Lammers,
30-6-2018

Dat het een hele aangename camping is met Hele vriendelijke eigenaren die direct klaar staan met een welkomstdrankje en hulp kun je ook altijd oprekenen

En het verhaal over de wasmachine dat er geen prijs bij staat klopt echt niet want er hangt wel degelijk prijslijst boven dit is zonder bril zelfs te lezen hihi

Mooie camping

Ria,
26-6-2018

Prachtige rustig gelegen camping, echt een uniek plekje. Aardige camping eigenaren Carla en René! Echter min puntje vonden wij, de communicatie wat betreft het gebruik van de wasmachine. Deze wordt als alternatief van de handwasjes aangeboden, i.v.m. overmatig verbruik van water, de kosten spreekt niemand over. Het gaat ons niet om het bedrag 400 huf, maar er staat nergens het bedrag, (ook niet in de "rode map"), wat hiervoor wordt gevraagd. Bij afrekenen van de camping wordt dit verrekend. Beetje jammer! Misschien een tip, hang even een papier bij de wasmachines met het hoe en wat!

Gereisd met partner in mei 2018

Susanne De Scheemaecker,
23-6-2018

Fantastische camping eigenaars super vriendelijk en behulpzaam waren er met 16 campers heel hartelijk ontvangen

Gereisd met vrienden in juni 2018

Helaas... campers niet welkom!!

Robert & Inge,
16-10-2017

Een mooie camping, maar helaas maken de eigenaars een groot onderscheid tussen (jaarlijks) terugkerende / vaste gasten en camper-kampeerders (zoals wij). We wilden 2 nachtjes blijven, maar werden zonder pardon op het heetst van de 2e dag gesommeerd om plaats te maken voor een gezin dat "al in april had geboekt". Dat ging op een bijzonder onvriendelijke manier en zonder enig overleg. Onze kinderen van 3 en 5 waren helemaal ontdaan en wij waren in eerste instantie verbijsterd, maar later zagen we dat een ander gezin met een camper ook erg onvriendelijk werd behandeld. Dus reis je met de camper... zoek dan een andere camping! Het is een behoorlijk kleffe bedoeling met de vaste gasten die elkaar allemaal kennen en kort-kampeerders helaas geen blik of praatje waardig gunnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping, hartelijke gastvrije eigenaren

Maaike & Janjob,
15-9-2017

Heerlijke niet te grote camping, ruime plaatsen. Overwegend Nederlanders,niet luxe maar wel schoon, in de omgeving is genoeg te doen, van luieren tot actief.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijk plekje

Noor Orbons,
2-9-2017

Gastvrije ontvangst, goede huurcaravan, verzorgde camping, vriendelijke eigenaren, zeer goede masseur!

Het sanitair is ouderwets en was soms wat minimaal toen de camping helemaal vol stond. Dat was gelukkig maar een paar dagen en daarna was het weer helemaal prima. Door de droogte werd iedereen gevraagd spaarzaam te zijn met water. De eigenaren deden er alles aan om te zorgen dat er voldoende water was voor iedereen. Het zwembad is klein, maar aan de overkant van de zeer rustige straat ligt een (betaald) buitenzwembad dat zeer schoon is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer verzorgde camping met aardige behulpzame mens

Jack van den Bergh,
20-8-2017

Het kampeerterrein en al het andere is zeer verzorgd. Er zijn geen afgebakende plaatsen, veel ruimte met en zonder schaduw. De (NL) eigenaren Carla en René zijn zeer aardig en behulpzaam. ZEER schoon sanitair. Wij waren met 2 kinderen van 14 en 16 jaar. Er zijn kinderen van diverse leeftijden aanwezig maar je moet het altijd net treffen natuurlijk. Mooi omgeving om te wandelen of te mountainbiken. Het supermooie zwemparadijs met mooie glijbanen in Orfu en de prachtiger stad Pecs zijn natuurlijk aanraders. Grote supermarkten (Tesco, Lidl, etc.) op 12 minuten afstand autorijden. Zwembad aan de overzijde is zeer netjes en verzorgd en je kunt er ook nog een ijsje kopen of een lekkere (meeneem) pizza bestellen. Zwembad op de camping zelf is eigenlijk voor de kleinere kinderen. Maar even snel verkoelen kan natuurlijk altijd. De verhuurtenten en -caravans zijn super schoon en zeer compleet ingericht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een camping om tot rust te komen

Sjoerd Blom,
15-8-2017

Al weer een week terug van deze super fantastische camping van René en Carla. Ze runnen de camping inmiddels al 10 jaar en weten de rust, gastvrijheid en sfeer op de camping goed te houden.

Mooie camping met mooie vrije plekken, Dicht bij de natuur met af en toe 's nachts zwijntjes en vosjes om je tent. Zwembad is klein maar aangenaam voor de verkoeling, sanitair is in goede staat en een goede broodjesservice elke ochtend.

De informatievoorziening omtrent activiteiten, artsen, winkels, kuuroorden is goed geregeld mbv een map bij het sanitair. Er zijn boeken en spellen te leen bij de receptie. De kleine kinderen kunnen zich prima vermaken in her speeltuintje en op de trampoline.

Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Máré Vára in Magyaregregy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Máré Vára zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.