Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

117 Reviews over Máré Vára

• 10Lenaerts-Debroux Nadine31-08-2021

Ook dit jaar hadden we weer een supervakantie op deze camping, de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, volgend jaar weer !

• 10Henny en Alie Doeschot29-12-2019

Fantastische camping met fantastische eigenaren

Wij komen op deze camping al enkele jaren met veel plezier Het grote voordeel van deze camping is o.a dat het Nederlandse eigenaren zijn en zeer met Hongarije betrokken zijn , ook spreken zij de Hongaarse taal wat voor veel toeristen erg prettig is De Camping ligt in een prachtig natuurgebied met veel bezienswaardige heden waar de campingeigenaren veel van weten Wij hebben in Szekszard , dat is een plaats ongeveer 35 km van de camping verwijderd , vrienden wonen waar we al 35 jaar mee bevriend zijn , en dan is het heerlijk dat je er in de buurt een camping hebt waar je je thuis voelt , ook het sanitair is er zeer goed en super schoon Carla en Rene zijn top mensen die alle voor je willen doen , ook in de avond kun je gezellig met hen een praatje maken en een biertje of een wijntje drinken , op verzoek komt er een Hongaarse buurman Vissoep koken op de camping , gewoon een TOP Camping

• 9familie Hakker15-09-2019

Mooie camping vlak aan het natuurgebied. Overkant van de camping (200m) een zwembad met een goed restaurant. Een mooie schone sanitair , toiletten goed verzorgd met toilet papier en bij het wasbakje papieren handdoekjes. Schone douches in een andere ruimte (geen last van ongemakkelijk wc luchtjes. De camping heeft een kleine zwembad om heerlijk in af te koelen. De hollandse eigenaren zijn vriendelijk, kunnen je goed helpen met het verkennen van Hongarije (was onze eerste keer) Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, door files waren pas laat in de avond aangekomen tevens begon het te onweren, er werd ons een huurtent aangeboden voor de eerste nacht :). De omgeving is prachtig, half uurtje rijden van Pecs schitterende stad met goede eettentjes, halfuurtje rijden voor een gezellige meer waar tevens een groot zwembad vol met glijbanen is.
    In het dorpje kan je lekker koffie drinken met gebak, of een drankje doen.

• 9Rinus Joosse24-08-2019

Fantastisch en zeker een herhaling waard.

Prachtige camping, super gezellig en heel schoon kortom een aanrader waart. Ook de eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bovendien kun je vanaf de camping mooie wandelingen maken door de bossen rondom en ook de steden en dorpen zijn een bezoekje waard.

• 9Eetgelegenheden
  • 8fam van der Blom13-08-2019

leuke camping!

Wij hebben hier 2 weken in een huurtent mogen vertoeven. Het is een rustige camping waar veel kampeerders al vele jaren komen, wij hebben dit niet als vervelend ervaring en kwamen er prima tussen. Je hebt er een terras waar je een lekker drankje of een ijsje kan nuttigen. Op de camping is een klein zwembadje en tegenover de camping zit een groot zwembad waar je voor een paar euro heel de dag in en uit kan lopen. Wij kregen pech met onze auto en de campingeigenaar heeft er alles aan gedaan om ons te helpen, waar we uiteraard heel blij mee waren! Je kan er heerlijke wandelen en herten spotten en voor de sportievelingen kan je in de buurt wakeboarden of lekker in een meer plonsen. Wij komen zeker nog eens terug

• 9Gerard Jutten09-08-2019

Super!

Soms is het plaatje in de gids mooier dan de camping maar hier is het andersom!!!!! Fantastische beheerders die weten wat gastvrijheid betekend. Mooie omgeving met spannende wandelpaden. Schoon en goed onderhouden!😊 Fijne dagen gehad. Wilden op doorreis maar lekker gebleven. Top!!

• 9Talstra28-07-2019

Goed verzorde camping

Keurige camping, schoon sanitair en behulpzame vriendelijke eigenaren. Zwembad prima om even af te koelen.

• 10Liesbeth en Arie04-04-2019

Geweldige vakantie gehad. Wij komen er al jaren!!

'n Mooie en heerlijke camping. Al het sanitair is heerlijk schoon en de eigenaren zijn bijzonder behulpzaam zodat het je aan niets ontbreekt tijden je vakantie.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Eddy en Margreet05-08-2018

Geweldig!

Heerlijke camping met gastvrije eigenaren, grote campeerplekken met keus uit zon of schaduw en prima sanitaire voorzieningen. Prachtig wandelgebied met zelf te bepalen en goed gemarkeerde route's. Goede uitvalsbasis voor culturele uitstapjes en prima tips om Hongarije te leren kennen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Wout en Erma Versteeg30-07-2018

Supercamping

Wij verblijven al enjge jaren op deze camping en de laatste 3 jaar voor 3 maanden aaneengesloten,we hebben het hier geweldig naar ons zin en de eigenaren doen alles om het naar je zin te maken Schoon sanitair ,wasmachines en klein zwembad op camping, groot zwembad naast de camping tegen mininaal entreegeld Kortom om super camping waar wij met plezier ieder jaar weer komen

Camping Máré Vára info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar