Camping Lipót Termal

5 reviews over Camping Lipót Termal in het Nederlands

Fantastich we komen hier al 4 jaar

Rob P,
14-9-2017

Camping is keurig verzorgt, het sanitair kan beter. Ook als het slecht weer is kan je je perfect vermaken in het zwembad.

Waardeloos

Anouk,
5-8-2017

Het zwembad is leuk maar de camping is absoluut het geld niet waard. De toilet/douche is gedeeld met zwembad wat betekent dat je tot 20.00 niet kunt douchen omdat de zwembad gasten er staan te douchen. Daarna is alles te smerig voor woorden en wordt er niet meer schoon gemaakt tot de volgende ochtend. Bah, nog nooit zoiets smerigs gezien op campings. Omgeving is niet veel te doen, erg saai, nauwelijks restaurants of leuk dingen om te doen. Klimpaal was dicht in hoogseizoen?!

Verschrikkelijk

Marcel,
4-8-2017

Verschrikkelijk gezien kinderen 7 en 9.

Zwembad ligt om 11 uur vol met Hongaren en dan echt vol! Sanitair van de camping deel je met de zwembadbezoekers en het wordt maar 1 keer per dag gepoetst. Echt goor. Na twee dagen vertrekken we ... echt veeschtikkelijk hier en dat voor 50 euro per nacht.

Mooie, zeer goed onderhouden camping

Fionas
8-8-2014

Wij zijn 7 dagen op deze camping geweest met 2 kinderen van 12 jr. De camping is vrij nieuw (2012) en erg mooi en onderhouden. Wat ons opviel was dat er geen prulletje op de grond ligt. Echt niets. Het sanitair gebouw is erg mooi, wc erg schoon, worden paar keer per dag gepoetst. Toiltetpapier aanwezig. Het zwembad is openbaar dus in de weekenden wel wat drukker. Er zijn diverse zwembaden met veel glijbanen, stroomversnelling en bubbelbanken en ook 2 termaalbaden. Diverse eettentjes bij de zwembaden. Minpuntjes vonden wij: het water is te warm in de zwembaden, behalve het wedstrijdbad. Een koele duik nemen zat er niet echt in. Bij de restaurantjes spreken ze veelal alleen hongaars, dat was af en toe wat lastig en om 20 uur gaat het dicht, dus kun je er ook niet meer eten. Receptie erg vriendelijk en altijd behulpzaam. Mooie ruime plekken die je zelf uitkiest. Kant van het water is veel last van de muggen!! Echt een top camping die nog ontdekt moet worden door de nederlanders :-)

De Topper

Luyckx Koen
19-6-2014

Deze kamping is gewoonweg AF alles tiptop in orde,mooie plekken met gras alles super onderhouden en proper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lipót Termal in Lipót, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lipót Termal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.