Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park

Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park

1 review over Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park in het Nederlands

Prima accomodatie voor een paar dagen!

Cynthia
15-8-2011

Bij het hotel is het mogelijk om een appartement te boeken. Deze appartementen lijken op nederlandse aanleunwoningen en liggen om de hoek bij het Thermaalbad. Ons appartement was keurig, modern en schoon. Helaas werd een bank uitgeklapt voor 2 personen, dat is wat minder! Het is mogelijk halfpension te boeken. Je ontbijt en dineert dan in het Hotel. Dit was prima geregeld. Je krijgt hiervoor vouchers. Het ontbijt was prima (jus d'orange, verse broodjes, vleeswaren en kaas en altijd iets warms ei/knakworst). Het diner was in de vorm van een buffet en je kon pakken wat en hoeveel je wilt. Altijd soep, salades en 2 hoofdgerechten en gebak na. Verwacht niet teveel van het hoofdgerecht maar wij vonden het prima te eten (goulash, lasagne, kippepootjes, vis etc.). Het Thermaalpark is prachtig schoon en voordelig (koffie 90 cent en een Broodje Hamburger nog geen 2 euro!). De glijbaan stelt niets voor en zit vaak dicht. Al met al leuk voor een paar dagen maar niet voor 2 weken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park in Lenti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Lenti Thermal Spa and St.Georg Energy Park