Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate

Tonen op kaart

149 reviews over Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate

• 2019
    10Angelique De leeuw13-09-2019

In een woord fantastisch!!!!!

Fantastisch park. Zeer aan te bevelen voor mensen met honden. De natuur is prachtig volop rust. Soltan de beheerder van het park doet echt alles om het je naar je zin te maken.mijn auto stond vast in de modder in een plaatsje verderop, een telefoontje en mijn auto werd uit de modder getrokken. Kortom zeer tevreden, we gaan in december weer.

• 10Activiteiten

Alleen gereisd in september 2019

• 10Vincent Groenewold11-08-2019

Fantastisch!

Fantastisch! Heerlijk rustig en goed onderhouden park met uitstekende, ruime huisjes. Goede beheerder en crew maken het tot een echte toplocatie!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Josephien02-08-2019

Geweldig

Geweldig, schoon, heel rustig, heel mooi, heerlijk alleen bij het zwembad WiFi. Hele aardige begeleider die goed Engels sprak.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Martin09-07-2019

Heerlijk rustig en verzorgd

We zijn hier twee keer achter elkaar geweest in 2017 en 2018. Wat een paradijsje is dit zo midden op het Hongaarse platteland! Heerlijk kleinschalig parkje, 20 keurige huisjes op een zeer ruim landgoed. Alles keurig verzorgd, niet in de laatste plaats ook door de beheerder Zoltan, en zijn voorganger Gabor. Zo hartelijk allemaal! Hou er wel rekening mee dat je écht op het platteland zit, dus dat je wel een stuk moet rijden over niet altijd even goed begaanbare wegen voordat je in een wat grotere plaats (Vac) bent waar meerdere supermarkten etc zijn. Dat stadje ligt trouwens heel mooi langs de Donau, en het is ook zeker aan te bevelen daar eens een wandeling door het centrum en langs de rivier te maken. Boedapest ligt op ongeveer een uur rijden afstand. Prachtige stad! Als we toch 1 klein verbeterpunt mogen noemen: In de badkamer ontbreekt iets van een kastje ofzo waar je je badspullen op neer kunt zetten. Dat zou wel handig zijn.

• 6Activiteiten

• 2018
    10Fam. Smallenbroek30-09-2018

Top vakantie

Mooi rustig en schoon park met niet al te groot zwembad maar wel voldoende. Huisjes zijn ruim en koel. In de omgeving is voldoende te beleven. Mooi uitvalbasis voor Budapest. De beheerder Zoltan is zeer vriendelijk, niets is hem te gek, spreekt ook goed engels. Al met al top vakantie gehad. Bedankt Zoltan

• 9GKL31-08-2018

Heerlijk

Heerlijk rustig park. Voor jonge kinderen is het heerlijk. Overzichtelijk zwekbad. Leuke speeltuin en in de omgevong voldoende bos om in te spelen. De beheerder Zoltan is vriendelijk helpt bij alles en sreekt goed nedelands. De weg er naar toe is wat minder maar men was druk aan het reparern. Wifi alleen bij de receptie voor ons voldoende maar de kinderen dachten er iets anders over. Met de auto naar Vac en dan met de trein naar Boeedapest is een aanrader. Geen stress en je stapt uit naast een groot winkelcentrum en het is op loopafstand van centrum Boedapest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Saskia22-08-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke twee weken vakantie achter de rug in het rustige Legend Estate. Het huisje was ruim en schoon. Vanuit het terras vrij uitzicht de natuur in. In de omgeving is van alles te doen, maar houdt er rekening mee dat alles wel minimaal een uurtje rijden is, mede door de slechte wegen er naartoe. Tips: Vac, Visegrad (rodelen en tokkelen), Berenbos, natuurbad in Banck, Szentendre, Eger, aquaworld, grotten in Budapest en natuurlijk Budapest zelf. Tijdens de terugritten in de avond naar het park zeer regelmatig vossen en herten gezien. Het enige minpunt vonden wij de vele wespen, hoornaars en horzels. De eigenaar Zoltan is geknipt voor zijn werk! Zeer zeer vriendelijk en geen vraag is hem te gek of teveel. Op mijn verjaardag stond er een bos bloemen in huisje bij terugkomst van ons dagje uit. Kortom we hebben genoten!!

• 6Activiteiten

• 8Annelies17-08-2018

Geweldig

Enorm mooie grote kamer super schoon en ontbijt ook prima, weinig op aan te merken

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Fam. Visser16-08-2018

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Geweldig park als je van rust houd. Goeie ligging voor uitstapjes en goeie huisjes. Enige minpuntje is de slechte internet verbinding, maar is dat wel echt een minpuntje?

• 8Perry van Dijk09-08-2018

Al met al een prachtige locatie en een mooi park!

Los van het ons fijne verblijf en de prettige beheerder (Zoltan) van het park zijn er een aantal zaken welke wij graag verbeterd zouden willen zien:

1. De Wifi dekking is erg slecht, enkel bij de receptie beschikbaar maar omdat daar vaak kinderen filmpjes kijken is het met regelmaat te langzaam om ook maar iets te kunnen doen. In mijn optiek is het met een relatief kleine investering in access points toch vrij makkelijk om Wifi in alle huisjes beschikbaar te maken.

2. Insectenoverlast. Mede door de hoeveelheid fruitbomen op het park zijn er erg veel wespen. Zowel bij het zwembad als op het terras van de huisjes heb je erg veel last van wespen en horzels. Hierdoor komen er in de loop van de dag er aardig wat wespen en vliegen in het zwembad. In mijn optiek mist hier een goede filter installatie waardoor dit pas einde van de dag (met de hand?) opgelost wordt door Zoltan.

Volgend jaar komen sowieso terug al is het voor Zoltan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

26 tips over Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate

• yvonne, 13-08-2013

Parkeren in Boedapest in bewaakte parkeer garage van NH-Hotelles is zeer eenvoudig en niet duur! Ligt vlak bij comedy theater

• Ric Verstegen, 18-08-2013

Maak een wandeling in de omgeving, en ga met het gezin een dagje paardrijden bij een Nederlandse manege in het dorp. Doe alvast voor aankomst in Vác wat boodschappen.

• Arno, 30-08-2013

Budapest, doen! Prachtige moderne stad. Doet veel aan Parijs denken. Wat mij betreft mooier dan Parijs.

4 vragen over Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate

• Marielle, 26-01-2020

Supermarkt

Het is dus een half uur rijden naar de dichts bijzijnde supermarkt? dankjewel voor je reactie

• Cissy, 25-07-2017

Hond

Wij gaan 10 dagen naar dit park.... Maar wie heeft er tips voor ons waar je hondje mee en niet mee mag...al vast bedankt

• Inge, 30-04-2017

overnachting onderweg

Wij gaan dit jaar naar Legend Estate.Wie kan ons helpen met een tip over een overnachtingsplek voor een gezin met 2 volw en 2 kinderen van 11 jaar. Wij willen via Tsjechie gaan rijden. Tot maximaal Praag.

Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate info

• Aantal sterrensterstersterster