Géén boekingskosten
/Hongarije/Hongarije/Legénd/Vakantieparken Legénd/Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate

Molecaten Park Legénd Estate

Vakantiepark
HongarijeHongarijeLegénd

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 150 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

150 Reviews over Molecaten Park Legénd Estate

• 9Erik31-07-2022

Geweldig vakantiepark; lekker rustig!

Niet al te groot park (20 huisjes) met mooi zwembad erbij. Verder niet veel faciliteiten (wel wasmachines, en receptie met wat koffie etc). De beheerder (Zoltan) is een geweldige kerel die er alles aan doet om je te helpen en te informeren, hele fijne kerel! Alles wordt goed bijgehouden door Zoltan en zijn team; huisje was heel schoon, goed bijgehouden en in prima staat, zwembad elke dag kraakhelder water. Enige nadeel is dat de WiFi een paar keer uitgevallen is (ligt aan provider). Wij gaan zeker nog eens terug, zeker ook omdat ons hondje meemocht en die alle ruimte hier had. Park voor de wandelliefhebber en mensen die rust willen. Geen activiteiten voor (kleine) kinderen, wel mooie speeltuin, speelweide en zwembad+kinderbad. Prima verblijf gehad!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Angelique De leeuw13-09-2019

In een woord fantastisch!!!!!

Fantastisch park. Zeer aan te bevelen voor mensen met honden. De natuur is prachtig volop rust. Soltan de beheerder van het park doet echt alles om het je naar je zin te maken.mijn auto stond vast in de modder in een plaatsje verderop, een telefoontje en mijn auto werd uit de modder getrokken. Kortom zeer tevreden, we gaan in december weer.

• 10Activiteiten
  • 10Vincent Groenewold11-08-2019

Fantastisch!

Fantastisch! Heerlijk rustig en goed onderhouden park met uitstekende, ruime huisjes. Goede beheerder en crew maken het tot een echte toplocatie!

• 9Activiteiten
  • 9Josephien02-08-2019

Geweldig

Geweldig, schoon, heel rustig, heel mooi, heerlijk alleen bij het zwembad WiFi. Hele aardige begeleider die goed Engels sprak.

• 9Onderkomen
  • 9Martin09-07-2019

Heerlijk rustig en verzorgd

We zijn hier twee keer achter elkaar geweest in 2017 en 2018. Wat een paradijsje is dit zo midden op het Hongaarse platteland! Heerlijk kleinschalig parkje, 20 keurige huisjes op een zeer ruim landgoed. Alles keurig verzorgd, niet in de laatste plaats ook door de beheerder Zoltan, en zijn voorganger Gabor. Zo hartelijk allemaal! Hou er wel rekening mee dat je écht op het platteland zit, dus dat je wel een stuk moet rijden over niet altijd even goed begaanbare wegen voordat je in een wat grotere plaats (Vac) bent waar meerdere supermarkten etc zijn. Dat stadje ligt trouwens heel mooi langs de Donau, en het is ook zeker aan te bevelen daar eens een wandeling door het centrum en langs de rivier te maken. Boedapest ligt op ongeveer een uur rijden afstand. Prachtige stad! Als we toch 1 klein verbeterpunt mogen noemen: In de badkamer ontbreekt iets van een kastje ofzo waar je je badspullen op neer kunt zetten. Dat zou wel handig zijn.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Fam. Smallenbroek30-09-2018

Top vakantie

Mooi rustig en schoon park met niet al te groot zwembad maar wel voldoende. Huisjes zijn ruim en koel. In de omgeving is voldoende te beleven. Mooi uitvalbasis voor Budapest. De beheerder Zoltan is zeer vriendelijk, niets is hem te gek, spreekt ook goed engels. Al met al top vakantie gehad. Bedankt Zoltan

• 9GKL31-08-2018

Heerlijk

Heerlijk rustig park. Voor jonge kinderen is het heerlijk. Overzichtelijk zwekbad. Leuke speeltuin en in de omgevong voldoende bos om in te spelen. De beheerder Zoltan is vriendelijk helpt bij alles en sreekt goed nedelands. De weg er naar toe is wat minder maar men was druk aan het reparern. Wifi alleen bij de receptie voor ons voldoende maar de kinderen dachten er iets anders over. Met de auto naar Vac en dan met de trein naar Boeedapest is een aanrader. Geen stress en je stapt uit naast een groot winkelcentrum en het is op loopafstand van centrum Boedapest.

• 9Saskia22-08-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke twee weken vakantie achter de rug in het rustige Legend Estate. Het huisje was ruim en schoon. Vanuit het terras vrij uitzicht de natuur in. In de omgeving is van alles te doen, maar houdt er rekening mee dat alles wel minimaal een uurtje rijden is, mede door de slechte wegen er naartoe. Tips: Vac, Visegrad (rodelen en tokkelen), Berenbos, natuurbad in Banck, Szentendre, Eger, aquaworld, grotten in Budapest en natuurlijk Budapest zelf. Tijdens de terugritten in de avond naar het park zeer regelmatig vossen en herten gezien. Het enige minpunt vonden wij de vele wespen, hoornaars en horzels. De eigenaar Zoltan is geknipt voor zijn werk! Zeer zeer vriendelijk en geen vraag is hem te gek of teveel. Op mijn verjaardag stond er een bos bloemen in huisje bij terugkomst van ons dagje uit. Kortom we hebben genoten!!

• 6Activiteiten
  • 8Annelies17-08-2018

Geweldig

Enorm mooie grote kamer super schoon en ontbijt ook prima, weinig op aan te merken

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Fam. Visser16-08-2018

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Geweldig park als je van rust houd. Goeie ligging voor uitstapjes en goeie huisjes. Enige minpuntje is de slechte internet verbinding, maar is dat wel echt een minpuntje?

Vakantiepark Molecaten Park Legénd Estate info

Camping-informatie