Vakantiepark Legénd Estate

132 reviews over Vakantiepark Legénd Estate in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Gaan we weer naar terug.

Roberto van Rooijen
9-7-2018
  • Onderkomen10

Wat wij niet goed vonden?....helemaal niets gevonden :-)

Het enige wat iets minder was dat is de weg er naar toe, maar daar kan het park niets aan doen.

Toplocatie, top beheerder, huis is top en het weer zat ook mee.

De beheerder, Zoltan, is een man met passie voor z'n werk.

Hij zit hier nu een jaar en je kunt hem bij wijze van spreken 24 uur per dag aanspreken want hij woont ook op het park.

Heb je hout nodig voor de vuurhaard dan krijg je dat gratis van hem, elke dag kun je broodjes betellen die dan op de bezorgdag rond 07.00 uur netjes op de vensterbank worden neergelegd.

De dochter van mijn vriendin kwam ook nog 4 dagen bij ons langs en wij moesten alleen de toeristenbelasting betalen, een lakenpakket kregen wij gratis.

Een locatie waar wij zeker weer naar toe zullen gaan want het park is rustig, mooi en fantastisch gelegen.

Blij dat wij deze locatie hebben gekozen....mijn vriendin heeft die uitgekozen :-)

Onvergetelijk

Fam van het Geloof
31-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij waren hier voor de vijfde keer en nu speciaal om afscheid te nemen van de beste manager ever.

Gabor Pete die dit park zijn eigen heeft gemaakt op een fantastische manier gaat terecht met pensioen.

Wij en vele anderen zullen hem gaan missen maar wensen hem al het beste toe.

Soltan gaat het overnemen en wij wensen hem daar veel succes mee.

Ooit zullen wij hier nog eens terug komen maar dat zal waarschijnlijk zonder de kids zijn.

Wij gaan de mooie tijden herinneren en nooit vergeten.

Wij hebben in ieder geval een hele mooie afscheidsavond gehad en hebben een mooie persoonlijke herinnering van gabor meegekregen en niet te vergeten zijn vrouw en dochter en de mooie foto's die we gemaakt hebben.

Familie Pete bedankt!!!!!!

Heerlijk rustig

Geerds
31-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dit is een klein bungalowparkje met twintig huizen. Als je rust zoekt, moet je hierheen! Géén animatie, géén herrie, géén drukte, wat een verademing! We hebben een fantastische week gehad. Gabor, de parkbeheerder spreekt heel goed Engels, en hij is erg vriendelijk. Het huisje is schoon en netjes. Er is geen kampwinkel (daarvoor is het te kleinschalig). Je kunt een kopje koffie kopen bij Gabor (senseo) en een ijsje is ook bij hem verkrijgbaar. Er is een brood(jes)service, elke ochtend wordt vóór 7 uur het bestelde brood bij je op de vensterbank gelegd. Je moet wel een aantal kilometers rijden voor de overige boodschappen. Dus plan je boodschappen goed van te voren. De wegen zijn erg slecht, je kunt niet lekker doorrijden. Maar als je een rustzoeker bent, doet dat niks, dan doe je gewoon rustig aan.

Super vakantie

familie Versteegen
26-8-2017
  • Onderkomen10

Goede huisjes, van alle gemakken voorzien. Niet al te groot park waardoor je snel contact hebt met de overige vakantiegangers. Zwembad is gezellige ontmoetingsplek voor ouders en kinderen (voor oudere kinderen zou het iets groter mogen zijn). Nadeel is dat je voor de Aldi/Lidl/ Tesco 45 minuten moet rijden en bij de huisjes slecht telefoonbereik (4G en bellen). Gelukkig zijn de beheerders heel behulpzaam en kun je via hun toch worden bereikt in noodgevallen.

In het dorp kun je paard/ponyrijden bij een Nederlands gezin. Budapest is geschikt voor een leuk dagje uit.

Heerlijk ontspannen vakantie!!!

Marian
23-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ruime,koele bungalow van alle gemakken voorzien met een hele mooie ligging,eekhoorns,herten en hazen komen in de tuin.

Leuk zwembad,klein maar super voor de kinderen,door kleinschaligheid snel aanspraak.

Iedere ochtend heerlijke verse broodjes aan de deur.

Ook super voor de hond!

Fantastisch en wat een rust

Familie van der Stel
22-8-2017
  • Onderkomen10

Geweldig huis(ondanks de specht om 5 uur in de ochtend😁) , prachtige omgeving, heerlijk zwembad, rust, veel gezelligheid door snelle aanspraak, zeker voor de kinderen. Gabor(helaas in december met pensioen) en Zoltan zijn toppers. Geen vraag is te gek.

Je weet van te voren dat wegen slecht zijn en je voor alles moet rijden, maar alles is te doen.

Manege van Annet en Hans was geweldig. Dochters hebben 3x gereden.

Prachtig weer gehad. Volgend jaar gaan we terug.

Geweldig!

Fam. Linssen
20-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi rustig gelegen park.

Ruime, koele en schone huisjes. Broodjes werden 's ochtend naar het huisje gebracht. Zeer vriendelijke, behulpzame parkbeheerder (Gabor).

Heerlijk zwembad, niet al te groot, maar de kinderen vermaakten zich er prima. Leuk speeltuintje. 's Avonds met z'n allen naar de WIFI bij de receptie.

In de buurt is genoeg te doen, je moet er wel een stuk voor rijden, maar voor ons was dit geen probleem.

Fantastisch!!

Fam. van Run
9-8-2017
  • Onderkomen10

Het park is zeer rustig, schoon en mooi gelegen.

De huisjes zijn erg ruim, voorzien van alle gemakken en zeer schoon.

Parkbeheerder Gabor was zeer gastvrij en gaf goede tips voor het bezoeken van Budapest (met de auto in een uur te rijden en parkeren bij het winkelcentrum naast het station). Ook zijn beoogde opvolger (helaas zijn we zijn naam vergeten) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dat zit wel goed de komende jaren.

De huisjes om ons heen waren vrij dus van buren geen last. Het zwembad bracht heerlijke verkoeling als we na een dagtocht thuis kwamen.

Heerlijke vakantie

Fred Mulder
4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Veel ruimte , rust en comfort. Tijdens onze vakantie al voor 2018 geboekt!!

Voor de tweede maal een geslaagde vakantie!

Familie De Witte-Onyn
28-7-2017
  • Onderkomen9

Voor de eerste maal ervoor gekozen om terug te komen naar dezelfde locatie. Dit om verschillende redenen: fantastische ligging in een rustige groene oase met propere en goed uitgeruste vakantiehuisjes.

Onze Gabor (parkverantwoordelijke) scoort opnieuw een 10+ voor zijn behulpzaamheid en zijn enthousiasme.

Het zwembad, voetbal- en ping pong-tafel waar kinderen en ouders uren zich kunnen vermaken.

De groene heuvels rondom het park die meer dan de moeite zijn om te beklimmen en te genieten van het prachtige zicht.

En in een straal van een uurtje rijden van alles te doen: Boedapest, Vac karting, Visegrad kasteel en rodelbaan, openluchtmuseum Skanzen in Szetendre, en wij hebben twee jaar op rij genoten van het festival in Vac.

Kortom een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Legénd Estate in Legénd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Legénd Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Legénd Estate scoort een 9.22 uit 10 op basis van 136 reviews.