Vakantiepark

Top vakantie

Fam. Smallenbroek,
30-9-2018
  • Activiteiten7

Mooi rustig en schoon park met niet al te groot zwembad maar wel voldoende. Huisjes zijn ruim en koel. In de omgeving is voldoende te beleven. Mooi uitvalbasis voor Budapest.

De beheerder Zoltan is zeer vriendelijk, niets is hem te gek, spreekt ook goed engels.

Al met al top vakantie gehad.

Bedankt Zoltan

Heerlijk

GKL,
31-8-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig park. Voor jonge kinderen is het heerlijk. Overzichtelijk zwekbad. Leuke speeltuin en in de omgevong voldoende bos om in te spelen. De beheerder Zoltan is vriendelijk helpt bij alles en sreekt goed nedelands. De weg er naar toe is wat minder maar men was druk aan het reparern. Wifi alleen bij de receptie voor ons voldoende maar de kinderen dachten er iets anders over. Met de auto naar Vac en dan met de trein naar Boeedapest is een aanrader. Geen stress en je stapt uit naast een groot winkelcentrum en het is op loopafstand van centrum Boedapest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Saskia,
22-8-2018
  • Activiteiten6

Heerlijke twee weken vakantie achter de rug in het rustige Legend Estate. Het huisje was ruim en schoon. Vanuit het terras vrij uitzicht de natuur in. In de omgeving is van alles te doen, maar houdt er rekening mee dat alles wel minimaal een uurtje rijden is, mede door de slechte wegen er naartoe. Tips: Vac, Visegrad (rodelen en tokkelen), Berenbos, natuurbad in Banck, Szentendre, Eger, aquaworld, grotten in Budapest en natuurlijk Budapest zelf.

Tijdens de terugritten in de avond naar het park zeer regelmatig vossen en herten gezien.

Het enige minpunt vonden wij de vele wespen, hoornaars en horzels.

De eigenaar Zoltan is geknipt voor zijn werk! Zeer zeer vriendelijk en geen vraag is hem te gek of teveel. Op mijn verjaardag stond er een bos bloemen in huisje bij terugkomst van ons dagje uit.

Kortom we hebben genoten!!

Geweldig

Annelies,
17-8-2018
  • Activiteiten8

Enorm mooie grote kamer super schoon en ontbijt ook prima, weinig op aan te merken

Gereisd met partner in maart 2018

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Fam. Visser,
16-8-2018
  • Activiteiten7

Geweldig park als je van rust houd.

Goeie ligging voor uitstapjes en goeie huisjes.

Enige minpuntje is de slechte internet verbinding, maar is dat wel echt een minpuntje?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Al met al een prachtige locatie en een mooi park!

Perry van Dijk,
9-8-2018
  • Activiteiten7

Los van het ons fijne verblijf en de prettige beheerder (Zoltan) van het park zijn er een aantal zaken welke wij graag verbeterd zouden willen zien:

1. De Wifi dekking is erg slecht, enkel bij de receptie beschikbaar maar omdat daar vaak kinderen filmpjes kijken is het met regelmaat te langzaam om ook maar iets te kunnen doen. In mijn optiek is het met een relatief kleine investering in access points toch vrij makkelijk om Wifi in alle huisjes beschikbaar te maken.

2. Insectenoverlast. Mede door de hoeveelheid fruitbomen op het park zijn er erg veel wespen. Zowel bij het zwembad als op het terras van de huisjes heb je erg veel last van wespen en horzels. Hierdoor komen er in de loop van de dag er aardig wat wespen en vliegen in het zwembad. In mijn optiek mist hier een goede filter installatie waardoor dit pas einde van de dag (met de hand?) opgelost wordt door Zoltan.

Volgend jaar komen sowieso terug al is het voor Zoltan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super vakantie

Fam Vogels-Gils,
6-8-2018
  • Activiteiten6

Wij hebben hier een fantastische vakantie beleefd, we hebben met regelmaat genoten van het rustige en fijne zwembad wat ook zeer goed onderhouden word. In de omgeving is voldoende te te beleven zoals wij naar het zeer leuke berenbos zijn geweest, aquaworld bezocht hebben, mooie wandeling hebben en andere leuke dingen in de omgeving beleefd hebben. Ook het huisje is helemaal top gewoon.

Ook Zoltan de beheerder is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar

Enig nadeel maar zoals al vaker hier benoemd is de weg naar het park toe, hier kan het park natuurlijk weinig aan doen maar blijft een nadeeltje. Ook vonden wij een goed restaurant vinden in de omgeving echt wel een opgave, wat in andere gebieden van Hongarije toch makkelijker is.

Al met al hebben wij een supervakantie gehad met onze kinderen al miste onze puberdochter het goede internet wel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi rustig en schoon park

J. Kramer,
3-8-2018
  • Activiteiten8

Zijn er een week geweest en het is zo heerlijk rustig op het park dat je de tijd gewoon vergeet. Huisjes zijn gewoon super, lekker ruim en schoon en nog redelijk koel ook, prachtig terras.

Szoltan de beheerder staat dag en nacht voor je klaar en niets is hem te gek. Spreekt goed engels en zeer vriendelijk.

Leuk en niet al te groot zwembad waar het goed toeven is voor de broodnodige verkoeling overdag. In de avond is het altijd even gezellig bij de receptie waar ieder dan even komt voor de wifi en tips uitwisseld wat leuk is in de omgeving en hoe je er na toe moet rijden. Voor de kids is het berenpark heel leuk. De wegen naar het park zijn slecht dus houd daar rekening mee. Het park kan daar niks aan doen. In Alsopetenyi zit een goed restaurant (ma/di gesloten) waar je voor weinig geld goed kan eten. Wij waren gemiddeld 10 euro pp kwijt incl.drinken. En wat we overhielden konden we meenemen en daar aten we zelfs nog de volgende dag van.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldige vakantie gehad.

Angela van Rooijen,
29-7-2018
  • Activiteiten8

Wij zijn hier in juni 12 nachten geweest. Een locatie waar je veel rust vindt. En een geweldige beheerder Zoltan. Niets is hem te veel, vriendelijk en behulpzaam, zo kregen we een bak met heerlijke verse frambozen. Het huisje was ruim en brandschoon wat voor ons erg belangrijk is. We hebben vaak, lekker en goedkoop gegeten bij pizza & bowling in Bánk . Daar was ons hondje ook welkom. Voor zo’n € 12,00 voor 2 personen kan je daar heerlijk eten. De weg naar het park is drama maar dat zijn veel wegen in Hongarije het went en het park kan er niets aan doen.

Met mijn verjaardag stond er een bosje bloemen in ons huisje en toen we vertrokken kreeg mijn man een fles wijn omdat hij de volgende dag jarig was. Wij kijken er met een heel goed gevoel op terug en het is zeker aan te raden. Boedapest is ook een hele mooie stad.

Gereisd met partner in juni 2018

Gaan we weer naar terug.

Roberto van Rooijen,
9-7-2018
  • Activiteiten8

Wat wij niet goed vonden?....helemaal niets gevonden :-)

Het enige wat iets minder was dat is de weg er naar toe, maar daar kan het park niets aan doen.

Toplocatie, top beheerder, huis is top en het weer zat ook mee.

De beheerder, Zoltan, is een man met passie voor z'n werk.

Hij zit hier nu een jaar en je kunt hem bij wijze van spreken 24 uur per dag aanspreken want hij woont ook op het park.

Heb je hout nodig voor de vuurhaard dan krijg je dat gratis van hem, elke dag kun je broodjes betellen die dan op de bezorgdag rond 07.00 uur netjes op de vensterbank worden neergelegd.

De dochter van mijn vriendin kwam ook nog 4 dagen bij ons langs en wij moesten alleen de toeristenbelasting betalen, een lakenpakket kregen wij gratis.

Een locatie waar wij zeker weer naar toe zullen gaan want het park is rustig, mooi en fantastisch gelegen.

Blij dat wij deze locatie hebben gekozen....mijn vriendin heeft die uitgekozen :-)

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Legénd Estate in Legénd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Legénd Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.