Reviews over Legénd

Top vakantie

Fam. Smallenbroek,
    30-9-2018

Mooi rustig en schoon park met niet al te groot zwembad maar wel voldoende. Huisjes zijn ruim en koel. In de omgeving is voldoende te beleven. Mooi uitvalbasis voor Budapest.

De beheerder Zoltan is zeer vriendelijk, niets is hem te gek, spreekt ook goed engels.

Al met al top vakantie gehad.

Bedankt Zoltan

Heerlijk

GKL,
    31-8-2018

Heerlijk rustig park. Voor jonge kinderen is het heerlijk. Overzichtelijk zwekbad. Leuke speeltuin en in de omgevong voldoende bos om in te spelen. De beheerder Zoltan is vriendelijk helpt bij alles en sreekt goed nedelands. De weg er naar toe is wat minder maar men was druk aan het reparern. Wifi alleen bij de receptie voor ons voldoende maar de kinderen dachten er iets anders over. Met de auto naar Vac en dan met de trein naar Boeedapest is een aanrader. Geen stress en je stapt uit naast een groot winkelcentrum en het is op loopafstand van centrum Boedapest.

Heerlijke vakantie gehad!

Saskia,
    22-8-2018

Heerlijke twee weken vakantie achter de rug in het rustige Legend Estate. Het huisje was ruim en schoon. Vanuit het terras vrij uitzicht de natuur in. In de omgeving is van alles te doen, maar houdt er rekening mee dat alles wel minimaal een uurtje rijden is, mede door de slechte wegen er naartoe. Tips: Vac, Visegrad (rodelen en tokkelen), Berenbos, natuurbad in Banck, Szentendre, Eger, aquaworld, grotten in Budapest en natuurlijk Budapest zelf.

Tijdens de terugritten in de avond naar het park zeer regelmatig vossen en herten gezien.

Het enige minpunt vonden wij de vele wespen, hoornaars en horzels.

De eigenaar Zoltan is geknipt voor zijn werk! Zeer zeer vriendelijk en geen vraag is hem te gek of teveel. Op mijn verjaardag stond er een bos bloemen in huisje bij terugkomst van ons dagje uit.

Kortom we hebben genoten!!

Geweldig

Annelies,
    17-8-2018

Enorm mooie grote kamer super schoon en ontbijt ook prima, weinig op aan te merken

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Fam. Visser,
    16-8-2018

Geweldig park als je van rust houd.

Goeie ligging voor uitstapjes en goeie huisjes.

Enige minpuntje is de slechte internet verbinding, maar is dat wel echt een minpuntje?

Legénd scoort een 6,3 uit 10, op basis van 30 reviews