Legénd

We hebben een aantal aanbieders voor Legénd voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Legénd voor je op een rij gezet:

Reviews over Legénd

Voor de rust is dit de perfecte plaats

Roberto van Rooijen
    13-7-2018

In de plaats Legend valt niet zoveel te beleven, wij zaten in Legend Estate van Molecaten vakantieparken. Het dorp is rustig en een mooie natuur. Er is 1 winkel, de mini COOP maar daar zijn wij alleen maar langs gereden want een kwartier daar vandaan is een grote LIDL. De plaatsen om Legend hebben wel wat meer te bieden, kleine en middelgrote restaurants, maar wil je echt geniet dan is Boedapest en echte aanrader. Ongeveer 45 minuten rijden vanaf Legend. Tot eind december 2018 wordt er aan de hoofdweg gewerkt waardoor je reistijd met een half uur wordt verlengd. In plaats van de standaard 110 km per uur mag er nu maar max 60 gereden worden. Vanaf 80 km en harder wordt je beboet, tot de 80 km laten ze je gaan...maar dit is geen garantie want de agent zal zijn dag maar niet hebben.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plaats!

Tamara
    9-11-2014

The Little Horse Valley is een echte aanrader! Een Nederlands gezin is hier komen wonen en ontvangt je hartelijk! Voor een leuke prijs maak je een prachtige tocht door de bergen verzorgd door Annet en Hans! De wegen in Legend zijn niet zo goed als in Nederland, maar heel goed te begaan.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

Mooi park, netjes onderhouden

Familie de leeuw
    15-9-2014

In het dorp legend is weinig te doen, voor de meeste dingen moet je langer rijden. Boedapest is een must. Ben je op 20 augustus (nationale feestdag) in Hongarije? Bezoek dan het vuurwerk avonds in Boedapest.Aan de oevers van de Donau wordt een spectaculaire vuurwerkshow gegeven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

klein dorpje

job van de kamp
    3-8-2014

klein dorpje, een kleine buurtwinkel die beperkt open is. Paardrij faciliteiten bij Annet Lathouwers, super! Dochter heeft diverse dagen buitenritten gemaakt van meer dan twee uur! Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Proeven van het echte Hongaarse leven

Christine Roosenburg
    28-8-2013

Legend is een dorpje wat niet te vergelijken is met iets in Nederland. Het is echt zoals je verwachtingen van Hongarije zijn. Gemoedelijk, het lijkt of men zich niet druk maakt maar wel mensen die hard moeten werken voor hun bestaan. Mensen zijn erg vriendelijk, zwaaien je allemaal toe als je door het dorp rijdt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013
Legénd scoort een 6,3 uit 10, op basis van 30 reviews