• Type accommodatie

Reviews over Legénd

Heerlijk rustig

Stefan Kremers
    17-8-2015
    Park is heerlijk rustig met 20 huisjes. Mooie natuur, warm weer, gastvriendelijke mensen, betaalbaar eten in de buurt. Klein nadeel is dat je alleen bij receptie en begin van het park Wifi hebt.

Stil dorpje

Ronald Sminia
    5-8-2015
    Het is een klein dorpje waar weinig te beleven valt. De omgeving is machtig.

geweldig

vondeling
    29-7-2015
    Geschikt voor families met jonge of oudere kinderen die van rust houden.

Heerlijke plaats!

Tamara
    9-11-2014
    The Little Horse Valley is een echte aanrader! Een Nederlands gezin is hier komen wonen en ontvangt je hartelijk! Voor een leuke prijs maak je een prachtige tocht door de bergen verzorgd door Annet en Hans! De wegen in Legend zijn niet zo goed als in Nederland, maar heel goed te begaan.

Mooi park, netjes onderhouden

Familie de leeuw
    15-9-2014
    In het dorp legend is weinig te doen, voor de meeste dingen moet je langer rijden. Boedapest is een must. Ben je op 20 augustus (nationale feestdag) in Hongarije? Bezoek dan het vuurwerk avonds in Boedapest.Aan de oevers van de Donau wordt een spectaculaire vuurwerkshow gegeven.
Legénd scoort een 7,6 uit 10, op basis van 29 reviews