Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya

Tonen op kaart

9 reviews over Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya

• 10Peter & Els12-06-2016

Een heerlijke vakantieplek!

Het huisje is lekker ruim en van alle gemakken voorzien. De ruimte rondom het huisje is enorm groot. We hebben genoten van de vogelgeluiden om ons heen en we hebben een aantal malen een reetje bij het hek van het huisje gezien. Je kunt lekker in de tuin zitten. Stoelen, tafel en parasol aanwezig. Daarnaast een verkoelend en schoon zwembad, waar we dagelijks van hebben genoten. De eigenaren zijn vriendelijk, enthousiast, gastvrij en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Familie Vanbelle - El Hamri11-10-2015

Uitstekend!

Het was super, het weer viel in ons week jammer genoeg wat tegen maar de vakantiehuizen waren uitstekend, proper en hygiënisch, keuken was heel goed uitgerust, kortom voor herhaling vatbaar. Het zwembad was ook heel goed en verwarmd op zon-energie! De eigenaars die tegen de vakantiehuizen wonen zijn toffe mensen, heel behulpzaam, ze zullen wel weten waarover we spreken ;-).

Gereisd in juli 2015

• 10bvanthul23-08-2012

rust en privacy

Mooie rustige plek, erg grote omheinde tuin, speeltoestellen, zandbak voor jongere kinderen, voor oudere een badminton-volleybal veld en jeu de boule baan ( ballen aanwezig). Compleet ingericht huis, goede bedden. Lichte Ikea inrichting. Oven, combi magnetron, afwasser, nederlandse zenders op tv, wifi nog niet in het huis, wel 50 meter verderop bij de jeu de boulebaan. Lekker zwembad, op terrein eigenaren maar privé te gebruiken. Erg vriendelijke service gerichte eigenaren. We hebben 1 huis van de 2 gebruikt, genoeg ruimte voor 10 personen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

1 tip over Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya

• bvanthul, 23-08-2012

Kecskemét: stad ongeveer 30 km verderop, combi van oude stadscentrum met heel veel kerken op klein stuk en modern winkelcentrum (H&M) , leuke prijzen voor een Nederlander. Horeca prima geprijsd, voor 15 e p.p. kun je goed uit eten. Kreeg 2 maal een correctie omdat ik teveel fooi gaf in ogen van personeel.... norm is 10%, maar je eet zo goedkoop dat ik grens makkelijk overschrijd= dan fooi van 7 euro die ze teveel vinden.

0 vragen over Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya

Vakantiehuis info