Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya

9,9

3 reviews over Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya in het Nederlands

Een heerlijke vakantieplek!

Peter & Els, 12-6-2016

Het huisje is lekker ruim en van alle gemakken voorzien. De ruimte rondom het huisje is enorm groot. We hebben genoten van de vogelgeluiden om ons heen en we hebben een aantal malen een reetje bij het hek van het huisje gezien. Je kunt lekker in de tuin zitten. Stoelen, tafel en parasol aanwezig. Daarnaast een verkoelend en schoon zwembad, waar we dagelijks van hebben genoten. De eigenaren zijn vriendelijk, enthousiast, gastvrij en zeer behulpzaam.

Uitstekend!

Familie Vanbelle - El Hamri, 11-10-2015

Het was super, het weer viel in ons week jammer genoeg wat tegen maar de vakantiehuizen waren uitstekend, proper en hygiënisch, keuken was heel goed uitgerust, kortom voor herhaling vatbaar.

Het zwembad was ook heel goed en verwarmd op zon-energie!

De eigenaars die tegen de vakantiehuizen wonen zijn toffe mensen, heel behulpzaam, ze zullen wel weten waarover we spreken ;-).

rust en privacy

bvanthul, 23-8-2012

Mooie rustige plek, erg grote omheinde tuin, speeltoestellen, zandbak voor jongere kinderen, voor oudere een badminton-volleybal veld en jeu de boule baan ( ballen aanwezig). Compleet ingericht huis, goede bedden. Lichte Ikea inrichting. Oven, combi magnetron, afwasser, nederlandse zenders op tv, wifi nog niet in het huis, wel 50 meter verderop bij de jeu de boulebaan. Lekker zwembad, op terrein eigenaren maar privé te gebruiken. Erg vriendelijke service gerichte eigenaren. We hebben 1 huis van de 2 gebruikt, genoeg ruimte voor 10 personen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya in Kunszállás, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Erzsébet & Nagymama Tanya scoort een 9.86 uit 10 op basis van 9 reviews.