Kleine hotelsWeer vandaag24°19°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Thermal Camping voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Thermal Camping in het Nederlands

Camping verloedert

Piet van der Veekens
15-8-2013

Camping Thermal werd door ons 9 jaar lang bezocht en in al deze jaren was het redelijk goed naar Hongaarse begrippen sanitair oud maar redelijk schoon voordeel is dat je in de kookhuisjes kan koken en er staat een vriezer gebruik van de wasautomaat is ook redelijk maar dit jaar kwamen we aan en het schoonmaakteam was verdwenen er werd niets schoongemaakt het was nu vies hierna kwamen er schoolkinderen om schoon te maken maar helaas dat was het niet,dus na al die fijne jaren naar Papa gegaan en daar een geweldige camping bezocht met super schoon sanitair en als je daar niet naar het zwembad gaat hoef je ook niets te betalen op de thermalcamping wel 1500 forint pp per dag jammer dat de gemeente deze camping zo laat verloederen

Gereisd Met partner in juli 2013

Sowjet Unie herleeft!

Alex
2-9-2009

Een camping waar regels belangrijker zijn dan de gast! De camping maakt samen met andere verblijven gebruik van een thermaal bad. Dit is wel een mooi terrein met diverse baden w.o. een peuterbad en een speeltuin. Echter: ook als je het zwembad niet bezocht hebt moet je entree betalen voor een dag. De regels worden haastig in een haast onverstaanbaar duits uitgelegt en men heeft geen begrip voor gasten.

Het sanitair is werkelijk vuil en in jaren 50 stijl. De sigarettenas in een wc lag er dagen, dus er werd niet gedweilt.

Absolute afrader wat mij betreft!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Thermal Camping in Komarom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Thermal Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.