Hotel Junostersterster

3Onvoldoende

Hongarije, Hongarije, Komarom

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Juno?

3Onvoldoende

Tonen op kaart

1 review over Hotel Juno

• 3Bart Post25-06-2012

Povertjes

Het enige prettige aan hotel Juno is de prijs. De kamers vertonen allerlei mankementen (ventilatorafzuiging in badkamer defect, afvoer douche die niet doorloopt, etc.). Werklieden die om kwart over zeven 's-ochtends buiten beginnen te werken met veel kabaal. Pover ontbijt (geen kaas, alleen in de weekends een eitje, soms geen broodjes, koffie niet te drinken) Er wordt ook niet bijgevuld, ik moest soms zelf gaan vragen om beleg. koffiekoppen, brood etc. het was er gewoon niet. Absoluut geen aanrader, hoewel de prijs veel compenseert.

Gereisd met vrienden in juni 2012

1 tip over Hotel Juno

• Bart Post, 25-06-2012

Neem zelf je koffie mee, kaas en ander beleg voor het ontbijt.

0 vragen over Hotel Juno

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV